Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdoton inhokkiruokanne?

Vierailija
25.03.2017 |

Itse en voi sietää silliä enkä piimää.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ruoasta, missä on sinihomejuustoa. Se maistuu suussani inhottavalle.

Nyt varmasti alapeukkuja satelee, kun sinihomejuusto on monelle herkkua. Mutta kai te nyt ymmärrätte, että puhun siitä, mistä minä en pidä. En arvostele teidän makumieltymyksiänne.

Joo mä olen alapeukuttanut sillä perusteella että tykkäänkö itse vai en, en sillä että jonkun toisen makumieltymykset olisi jotenkin vääriä. Sori, lopetan peukkujen laittamisen tähän ketjuun

Vierailija
42/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko

Joo, hajukin kamala lämmittäessä! Töissä luultiin, että olen raskaana, kun en suostunut syömään maksalaatikkoa ja mulle tuli huono olo pelkästä sen hajusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomat ruuat, pidän nimenomaan siitä että ruuassa on chiliä ja invivääriä. Simpukoita tein viime viikolla ja olihan se inhottavaa koputella niitä että onko ne vielä elossa, mutta itse maku oli ok. Kesäkeitto, riisipuuro, luumukiisseli ja marjapuuro on kestoinhokkeja, samoin pääsiäismämmi.

Vierailija
44/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ruoasta, missä on sinihomejuustoa. Se maistuu suussani inhottavalle.

Nyt varmasti alapeukkuja satelee, kun sinihomejuusto on monelle herkkua. Mutta kai te nyt ymmärrätte, että puhun siitä, mistä minä en pidä. En arvostele teidän makumieltymyksiänne.

Alapeukutin holhoavaa asennettasi ja oletusta että olisimme niin tyhmiä ettemme osaa viestistäsi lukea mitä sillä tarkoitetaan. Että haista ihan itse vaan.

Vierailija
45/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon prinsessaharhaista nirppanokkaa taas triidi täynnä.

Halveksin teitä!

Vierailija
46/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sisäelin- ja veriruoat on ihan ehdoton ei. Samoin ällöttäisi ajatus joidenkin rustojen ja jänteiden syömisestä. Ei varmaan tule yllärinä, että olen kasvissyöjä. Olen liian nirso lihan suhteen.

Vierailija
47/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maitopohjaiset lämpimät keitot ja vellit, kuten kesäkeitto ja makaronivelli. Ei mene alas edes pyssyllä uhaten :-X

Vuohenjuusto on myös kammottavaa, eläimellisen ja kerrassaan omituisen makuista. Homejuusto tulee hyvänä kakkosena, ei pysty niin ei pysty.

Vierailija
48/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko ja perunamuusi. Perunoista pidän kyllä muussa muodossa, mutta en muusina, se ällöttää.

Vierailija
49/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa- ja munuaisruuat, kaalikeitto, kaalilaatikko, kaalikääryleet, veriletut, kesäkeitto.

Vierailija
50/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitopohjaiset keitot, pieni loraus kermaa ei kuitenkaan haittaa.

Lapsena 1970-luvulla tarjottiin lapsille muka herkkuruokana makaroni- ja riisivelliä, ei auttanut muu kuin syödä vaikka oksennus ei ollut kaukana. 

Vierailija
51/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piimä ole ruoka. Huonosti laadittu aloitus. 

Jos kysytään inhokki- tai lempiruokaa on se esim. tilliliha ja liha-makaronilaatikko. 

Entä kokkelipiimä? 60-luvulla mummolassa söivät kokkelipiimää lusikalla lautaselta,haisikin kuselta.

Vierailija
52/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonkin kiusaus ja kesäkeitto! Mies vielä nostalgian kaipuussaan tekee aina ison satsin kesäkeittoa, vaikka eivät lapsetkaan siihen hulluna ole.

Vierailija
53/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalaruokiin en koske pitkällä kepilläkään.

Makua ja hajua en voi sietää!!!

Vierailija
54/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko

Maksalaatikko

Porkkanalaatikko

Perunalaatikko

Vierailija
55/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiseutuni perinneruoka rössypotut!

Vierailija
56/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoon keitetty makaronivelli (koukkumakaroni),mannaryyniporkkana velli,värikin jo oksennusta muistuttava.Oli 60-luvulla kouluruokaa.En tykännyt yhtään!!!

Vierailija
57/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, kesäkeitto, lämpimät kaaliruuat, osterit, kaikki missä sinihomejuustoa.

Vierailija
58/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkeitto, silakkalaatikko, kaalikeitto ja rosolli.

Silakkalaatikko,armeijatermein=piikkilanka-

este.

Vierailija
59/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkokuivatut tomaatit, johon inho syntyi ulkomailla syödystä antipastasta, jossa oli jotain epämiellyttäviä juustoja ja läskistä lihaa, jotka jäi syömättä lähes kokonaan. Mukana oli aurinkokuivattua tomaattia ja siihen syntyi samalla inho, vaikka oli aiemmin ollut neutraalia ruokaa.

Vierailija
60/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssoninkiusaus

Valkoiset pavut

Sit kerran maistoin sellaista ternimaitopuuroa (?) vai mitä hittoa olikaan, sellainen lämmin, pehmeä mutta kokkareinen koostumus vähän kuin munakkaassa ja maistui ihan pilaantuneelle vaikka siis muiden mielestä oli herkkua. Ei helvetti siitä jäi traumat.