Ehdoton inhokkiruokanne?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko
Joo, hajukin kamala lämmittäessä! Töissä luultiin, että olen raskaana, kun en suostunut syömään maksalaatikkoa ja mulle tuli huono olo pelkästä sen hajusta...
Mauttomat ruuat, pidän nimenomaan siitä että ruuassa on chiliä ja invivääriä. Simpukoita tein viime viikolla ja olihan se inhottavaa koputella niitä että onko ne vielä elossa, mutta itse maku oli ok. Kesäkeitto, riisipuuro, luumukiisseli ja marjapuuro on kestoinhokkeja, samoin pääsiäismämmi.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ruoasta, missä on sinihomejuustoa. Se maistuu suussani inhottavalle.
Nyt varmasti alapeukkuja satelee, kun sinihomejuusto on monelle herkkua. Mutta kai te nyt ymmärrätte, että puhun siitä, mistä minä en pidä. En arvostele teidän makumieltymyksiänne.
Alapeukutin holhoavaa asennettasi ja oletusta että olisimme niin tyhmiä ettemme osaa viestistäsi lukea mitä sillä tarkoitetaan. Että haista ihan itse vaan.
Kunnon prinsessaharhaista nirppanokkaa taas triidi täynnä.
Halveksin teitä!
Kaikki sisäelin- ja veriruoat on ihan ehdoton ei. Samoin ällöttäisi ajatus joidenkin rustojen ja jänteiden syömisestä. Ei varmaan tule yllärinä, että olen kasvissyöjä. Olen liian nirso lihan suhteen.
Kaikki maitopohjaiset lämpimät keitot ja vellit, kuten kesäkeitto ja makaronivelli. Ei mene alas edes pyssyllä uhaten :-X
Vuohenjuusto on myös kammottavaa, eläimellisen ja kerrassaan omituisen makuista. Homejuusto tulee hyvänä kakkosena, ei pysty niin ei pysty.
Lanttulaatikko ja perunamuusi. Perunoista pidän kyllä muussa muodossa, mutta en muusina, se ällöttää.
Maksa- ja munuaisruuat, kaalikeitto, kaalilaatikko, kaalikääryleet, veriletut, kesäkeitto.
maitopohjaiset keitot, pieni loraus kermaa ei kuitenkaan haittaa.
Lapsena 1970-luvulla tarjottiin lapsille muka herkkuruokana makaroni- ja riisivelliä, ei auttanut muu kuin syödä vaikka oksennus ei ollut kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei piimä ole ruoka. Huonosti laadittu aloitus.
Jos kysytään inhokki- tai lempiruokaa on se esim. tilliliha ja liha-makaronilaatikko.
Entä kokkelipiimä? 60-luvulla mummolassa söivät kokkelipiimää lusikalla lautaselta,haisikin kuselta.
Janssonkin kiusaus ja kesäkeitto! Mies vielä nostalgian kaipuussaan tekee aina ison satsin kesäkeittoa, vaikka eivät lapsetkaan siihen hulluna ole.
Vierailija kirjoitti:
Kalaruokiin en koske pitkällä kepilläkään.
Makua ja hajua en voi sietää!!!
Kaalilaatikko
Maksalaatikko
Porkkanalaatikko
Perunalaatikko
Kotiseutuni perinneruoka rössypotut!
Maitoon keitetty makaronivelli (koukkumakaroni),mannaryyniporkkana velli,värikin jo oksennusta muistuttava.Oli 60-luvulla kouluruokaa.En tykännyt yhtään!!!
Hernekeitto, kesäkeitto, lämpimät kaaliruuat, osterit, kaikki missä sinihomejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkeitto, silakkalaatikko, kaalikeitto ja rosolli.
Silakkalaatikko,armeijatermein=piikkilanka-
este.
Aurinkokuivatut tomaatit, johon inho syntyi ulkomailla syödystä antipastasta, jossa oli jotain epämiellyttäviä juustoja ja läskistä lihaa, jotka jäi syömättä lähes kokonaan. Mukana oli aurinkokuivattua tomaattia ja siihen syntyi samalla inho, vaikka oli aiemmin ollut neutraalia ruokaa.
Janssoninkiusaus
Valkoiset pavut
Sit kerran maistoin sellaista ternimaitopuuroa (?) vai mitä hittoa olikaan, sellainen lämmin, pehmeä mutta kokkareinen koostumus vähän kuin munakkaassa ja maistui ihan pilaantuneelle vaikka siis muiden mielestä oli herkkua. Ei helvetti siitä jäi traumat.
Joo mä olen alapeukuttanut sillä perusteella että tykkäänkö itse vai en, en sillä että jonkun toisen makumieltymykset olisi jotenkin vääriä. Sori, lopetan peukkujen laittamisen tähän ketjuun