Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdoton inhokkiruokanne?

Vierailija
25.03.2017 |

Itse en voi sietää silliä enkä piimää.

Kommentit (102)

1/102 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi ja raa'at pihvit , graavi  lohi. Kaikki pitää olla well done.  Kaikki jostain kiherneistä, mustapavuista tms tehty ruoka, Avokado, kaikki hedelmät, Viinirypäleet, raejuusto. Meloni, päärynä, omena.  Keitän myös munia 12 minuuttia, enkä välitä että munalle tulee se suruhuntu. Välitän vain mausta. 

Vierailija
2/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ruoka-aineet joista en tykkää on simpukat ja vuohenjuusto. Eli varmaan inhokkiruokani olisi esim. vuohenjuustolla kuorrutetut simpukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestokastike. Olen syönyt sitä yhden kerran elämässäni ja oksentelin loppuillan. Kastike ei sinänsä ollut minusta pahan makuista, mutta nyt en voi syödä sitä enää koskaan.

Vierailija
4/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukat, etanat, sisäelimet, kieli. Simpukoita ja ostereita en ole edes kumpaakaan maistanut, mutta pelkkä ajatus riittää. Sisäelimistä eityisesti munuaiset saa voimaan pahoin, vaikka en ole niitäkään koskaan syönyt. Kieltä söin kerran tietämättäni, mutta laattasin välittömästi kuultuani mitä se oli.

Ja eikös eläinten aivojakin käytetä ruuaksi. Ei ei...puhumattakaan kiveksistä....

Vierailija
5/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piimä ole ruoka. Huonosti laadittu aloitus. 

Jos kysytään inhokki- tai lempiruokaa on se esim. tilliliha ja liha-makaronilaatikko. 

Vierailija
6/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piimä ruokaa?

Mut kesäkeitto tuli sienien kanssa ekana mieleen

Vierailija
7/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei piimä ole ruoka. Huonosti laadittu aloitus. 

Jos kysytään inhokki- tai lempiruokaa on se esim. tilliliha ja liha-makaronilaatikko. 

No nyt se hento mieli taas pahoittui :/ Piimä ei ole ruokaa, mutta esim. piimäletut ovat. Silli on kala, eikä ole myöskään ruokalaji, mutta eikös menis tämän kerran, voitais ehkä  poikkeuksena hyväksyä? Jospa aloittaja ei tykkää esim. sillilaatikosta?

On se vaan joillain elämä hankalaa.

Vierailija
8/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistamistani ruoista pahimman makuisia ovat simpukat ja muut merenelävät sekä ruoat joissa on niitä sekä kokkelipiimä.

Vältettäviä ja haitallisia ovat myös ruoat joissa chilipalkoa, sitä punaista, koska se jää minulla polttamaan suuta ja kurkkua tuntikausiksi sietämättömällä tavalla.

Vierailija
9/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan läpi tungettu homeinen leipä joka koskettaa sydäntä.

Vierailija
10/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko piimä ruokaa?

Mut kesäkeitto tuli sienien kanssa ekana mieleen

Oliko vastaus 1:llä kaikki ruokaa?

Vierailija
11/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki ruokani on varmaan joku ruokajonon valmis mikropasta.

Kyllä näitä inhokkeja satelee vielä lisää..

Vierailija
12/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä inhokkeja paljon: kaikki ruuat missä käytetään sinappia, silli, rosolli, vispipuuro, homejuusto, kesäkeitto, janssonin kiusaus jne.

T. Lidl-mies.

Vierailija
13/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lohikala kermapastan kanssa kyllä pitäisi olla earth hourin jälkeisenä päivänä sunnuntain pyhää ruokaa jokaisen suomalaisen talouden pöydän ääressä. Ehkä itsekkin ryhtyisin jos vain raaskisin oikean kilohinnan suhteen tekemään medaljongista oravanpaska annoksen ruokajonon paska annokselle.

Vierailija
14/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpukat, etanat, sisäelimet, kieli. Simpukoita ja ostereita en ole edes kumpaakaan maistanut, mutta pelkkä ajatus riittää. Sisäelimistä eityisesti munuaiset saa voimaan pahoin, vaikka en ole niitäkään koskaan syönyt. Kieltä söin kerran tietämättäni, mutta laattasin välittömästi kuultuani mitä se oli.

Ja eikös eläinten aivojakin käytetä ruuaksi. Ei ei...puhumattakaan kiveksistä....

Inhokkiruokia ovat ruoat joiden makua et edes tiedä?

Vierailija
15/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko

Vierailija
16/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaimakkara

Esassinmakuinen siideri

Pateet

Vierailija
17/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että minun pitää välttää chilipalkoa koska se polttaa suutani liikaa, ja sille tuli alapeukku? 

Vierailija
18/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan minun tonnikalapurkkia mutta onneksi sen sisältöä ei tarvitse inhota eikä saa pettyä kyllä meidän kaikkien iloksi. Teen homeen kanssa niin hyvää tonnikalapurkkia että jeesus kristuskin kuljetti rekan kuuhun tällä.

Vierailija
19/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on varmuuden varalle tonnikalaa täksi päiväksi. Joillain ei ole edes kamelinpaskaa syötäväksi.

Vierailija
20/102 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran jotain pohjalaista perinne ruokaa joku piimä vai olikose juustokeitto, jota keitetään tunteja.

En oikeasti voinut syödä.