Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulhanen viettää aikaa mielummin siskonsa kuin mun kanssa

petetty avovaimo
25.03.2017 |

Arvatkaa vaan ärsyttääkö kun mun avomies, jonka kanssa mennään naimisiin ens kesänä, on mieluummiten siskonsa kanssa kuin mitä mun! Eilenkin oli ilta myöhään siskollaan, olivat siellä syönneet ruokaa ja ei mun laittamat kelvannu. Enkä epäile että olisi jossain muualla kuin siskollaan kun sen sisko on kyllä just tollanen ettei näe kuin oman napansa. Se on raskaana ja ainoa mistä se osaa puhua on se sen vauva ja ihmeellinen miehensä, jota ei kyllä koskaan näy missään kun on aina matkoilla. Siis en oo kertaakaan nähnyt tota siskon poikakaveria vaikka olen mun avomiehen kanssa ollut yhdessä jo yli 2v! Pari kuvaa vain nähnyt miehestä ja kait sillä tytöllä joku pano on ollut jos kerta raskaana on. Sekin siinä vielä että sillä on laskettu aika just meidän häiden aikaan ja tiedän että se tulee tekemään kaikkensa viedäkseen huomion meidän häistä itseensä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Ikää oli?

Vierailija
2/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi sisko on yksinäinen ja vaikeuksissa.

Huomaat että hänen paras ja ainoa ystävänsä on oma veli.

Mieti tulevaisuutta.

Sopiiko sellainen avioliitto sinulle,

jossa tämä miehen sisko eli käly on koko ajan teillä?

Heillä on tiiviit välit,

kälysi on vähän kädetön ja yksinäinen ressukka,

joten suositan, että liittoudut hänen kanssaan. (tai avioliittosi on hyvin riitaisa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki yli 18v että ihan aikuisia ollaan. Ja tuo sisko kyllä puhuu aina että muuttaa miehensä luo asumaan kunhan vauva on syntynyt ja että matkustaa sitten miehen ja vauvan kanssa. Mikähän se sellainen työnantaja on joka antaa ottaa työmatkalle perheen mukaan? Nytkin mies selitti innoissaan sitä miten vauva potkii niin kovasti (raskaus on jossain puolivälissä tai jotain) että hänkin oli sen tuntenut. Siis onko ihan terve suhde että mies kokeilee siskonsa mahaa ja siellä mylläävää vauvaa mielummin kun on kotona oman avovaimon kanssa?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi