Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhdeneuvoja kaipaisin

21.03.2006 |

alkaa olla jo omat keinot käyettynä ja vinkkejä kaipaan, jos jollakin on yhtään samanlainen tilanne kotosalla...

eli itse olen väsynyt arkirumbaan. Meillä on alkuviikko melkoista pyöritystä: tullaan töistä ja mennään vuorotellen harrastuksiin. Joskus on ihan kiva jäädä kotiin kaksin taaperon kanssa, mutta kun pääsääntöisesti kaipaisin työpäivän jälkeen jotain yhetistä aikaa ja tekemistä perheenkin kera. Mies haluaa mennä omiin menoihin eikä ole valmis joustamaan. Lisäksi usein hän juuri haluaa työpäivän jälkeen ottaa nokoset, eli sekin aika on pois yhteisestä ajasta.

Ymmärrän kyllä että omaa kuntoa on pidettävä yllä, mutta onko järkeä jos se menee perheen kustannuksella ja pahimmassa tapauksessa parisuhteen kustannuksella. Minun pitäisi luopua menoista, jotta tilanne korjaantuisi.

Mies ei ole kovin innokas harrastamaan koko perheen voimin.

Itse toivoisin että arkisia kotitöitäkin olisi kiva edes joskus tehdä yhdessä, mutta hänen mielestä ne pitää jakaa ja pakertaa yksin.

Asiasta olen yrittänyt keskustella, mutta mies povosoituu ja menee riitelyksi...

Onko oma ajatteluni asiasta nyt jotenkin kummallista vai onko muilla samansuuntaisia kokemuksia? Neuvoja tilanteen korjaamiseksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla