Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään HIV negatiivistä?

Vierailija
25.03.2017 |

?????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa. Se on hyvin, hyvin harvinaista tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että suurin osa?

Vierailija
4/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää varmasti. Vaikka kävisi joka päivä testissä, on aina parin kuukauden takainen tulos;-)

Vierailija
5/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi tietää varmasti. Vaikka kävisi joka päivä testissä, on aina parin kuukauden takainen tulos;-)

Joo ei voi aivan varmaksi tietää, mutta jos viimeksi harrastanut seksia joskus vuonna 2010, eikä ole mitään kummempia oireita tullut sen jälkeen, niin eiköhän se ole aika varmaa? Eikä ole saanut verensiirtoja tai käyttänyt suonensisäisiä huumeita tai muutenkaan altistunut muiden ihmisten eritteille.

Vierailija
6/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perusnegatiivinen ihminen, suhtaudun negatiivisesti kaikkeen!

Vierailija
7/7 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei voi aivan varmaksi tietää, mutta jos viimeksi harrastanut seksia joskus vuonna 2010, eikä ole mitään kummempia oireita tullut sen jälkeen, niin eiköhän se ole aika varmaa? Eikä ole saanut verensiirtoja tai käyttänyt suonensisäisiä huumeita tai muutenkaan altistunut muiden ihmisten eritteille.

No kävitkö sen  jälkeen testeissä? Itse elin 24 vuotta ilman oireita ja ilman lääkkeitä. En olisi tiennyt ellen olisi käynyt testissä. Siitä on nyt n. 30 vuotta eikä vieläkään oireita. Viimeiset vuodet olen kyllä syönyt lääkkeitä varmuuden vuoksi. Miksei ihmisille mene jakeluun, että vain testi kertoo statuksen? Sitten ihmetellään, kun tartuntaa jäljitetään vuosien taakse. Osa ihmisistä oireilee nopeasti ja paljopn osa ei ollenkaan niin pitkään kun tauti on ollut olemassa tai paremminkin kun testit on ollut olemassa. 80-luvulla enne testejä tartunnan saaneita on edelleen hengissä.