Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni hylkäsi myös minut erottuaan miehestään?

Yksin jäänyt ystävä
25.03.2017 |

Kaverini löysi toisen miehen. Suhde alkoi selän takana ja hänellä oli toisen kanssa peliä melkein vuoden ennen kuin hän alkoi puhua miehelleen erosta. Uudella miehelläkin oli perhe, molemmilla 2 pientä lasta. Vuosi sitten molemmat sitten erosivat.

Yritin kysellä kaveriltani, mitä on tapahtunut. Olemme olleet tosi läheisiä ja minua harmitti, kun sain kuulla asioista vain hänen ex-mieheltään. Olin huolissani kaverini jaksamisesta ja mielenterveydestä ja olisin ollut valmis tukemaan häntä ja jatkamaan ystävyyttä erosta huolimatta.

Kaveri ei kuitenkaan vastannut kysymyksiini. Kun näin hänet uuden miehen kanssa, hän laittoi vain paniikkiviestejöä tyyliin "älä vain puhu tästä mun uudesta miehestä kenellekään, tää ei ole vielä virallista". Samalla kaverini koko ystäväpiiri näkyi menneen uusiksi. Someen alkoi ilmestyä kuvia, joissa hän poseerasi joissakin golf-piireissä, ja hän siis oli ennen aika hippi. Ja hän poseerasi näissä kuvissa uuden miehen kanssa, mutta kielsi kuitenkin minua puhumasta uudesta suhteesta kenellekään.

Pari kuukautta sitten näin kaverini kahvilassa erään yhteisen tuttumme kanssa. Yhteinen tuttu on tosi kiva ja kutsui minua istumaan heidän pöytäänsä. Kaverilleni tuli kuitenkin kova kiire ulos ja he sitten lähtivät. En ole kuullut hänestä enää mitään. Hänellä näkyy olevan ihan uudet kuviot bisnes- ja golf-piireissä ja me vanhat tutut emme siihen elämään kuulu.

Tämä tuntuu kamalalta. Olemme kertoneet toisillemme tosi arkoja ja henkilökohtaisia asioita. Kaveripiirissämme on erottu ennenkin, mutta erot ovat olleet asiallisia. vanhoja kavereita voidaan edelleen moikata eikä juosta kahvilasta ulos. Hän kuulemma tekee tätä kaikille muillekin eli minä en varmaan ole tehnyt mitään pahaa.

Miksi ihminen laittaa tällä tavalla siteen poikki koko entiseen elämäänsä, vaikka vanhat kaverit eivät häntä moralisoisi? Onko joku teistä tehnyt näin? Miksi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän