Olen täysin syrjäytynyt
Minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen. Tuntuu siltä, että en merkitse kenellekään mitään ja minulla ei ole paikkaa tässä maailmassa.
Kommentit (33)
Minä myös ja olen kaunis parikymppinen nainen ja aivan yksin. Seuraa saisi setämiehistä mutta ei kiitos..
Sama täällä, tosin minulla ei ole ollut kavereita 15 vuoteen. Olen vähän päälle 30. En edes koe että olen ihminen enää.
Ei kai tähän ole kuin yksi konsti. Yrittää jotain muuta. Tsemppiä teille kaikille.
Ryhtykääpä kaikki jotka olette syrjäytyneitä lukemaan Suurta Kirjaa oikein ajatuksen kanssa, vaikkapa vain yksi sivu päivässä. Tulee auttamaan oloanne ja elämäänne aivan varmasti. Ja menettää ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtykääpä kaikki jotka olette syrjäytyneitä lukemaan Suurta Kirjaa oikein ajatuksen kanssa, vaikkapa vain yksi sivu päivässä. Tulee auttamaan oloanne ja elämäänne aivan varmasti. Ja menettää ei voi mitään.
Niin koraanista löytyy aina vastaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuria Kirjoja on olemassa vain yksi, Raamattu.
Pieni muutos suunnassa on vähän päivässä mutta paljon vuodessa.
Mulle ei ole soitettu 18 vuoteen, ei ole ovikellokaan kilahtanut.
M58
Tätä ihmettelen, että miksi työttömät ja muut asosiaaliset ovat aina ihan möllejä? Olisi aikaa käydä päivisin elokuvissa, näyttelyissä ja lounailla, mutta ei. Siellä olla möllötetään neljän seinän sisällä ja surkutellaan omaa elämää.
Ei. Ei ystävät näin. Älkää hukatko aikaa täällä. Meille on annettu vain lyhyt jakso täällä. Käyttäkää se muuten kuin itseensä käpertymällä. Muutos lähtee vain teistä itsestänne. Olkaa kiinnostavia, niin teistä kiinnostutaan. Olkaa möllejä ja sellaisiksi jäätte!
Birgit, 27, Eira
Osittain olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Osittain siksi, että ulos lähteminen vaatii myös rohkeutta ja riippuen missä asuu ehkä jotain rahaakin kuten elokuvat.Parhaat kontaktit olen löytänyt kirjastoista,patikkaretkiltä nuotion ympäriltä tai vaan kävellessä.Etuni on toki se etten pelkää ihmisiä tai puheen aloittamista vaikka siitä säästä. Enkä välitä ihmisen iästä tms, juttelen jos siltä tuntuu vaikka kirpparilla. Olen opetellut sen tosiasian, että ei minua mukaan kotoa hae.
Minäkin tunnen itseni yksinäiseksi, mutta en sitä oikeasti Ole. On Mies, vanhemmat, siskon perhe, setiä, tätiä, appivanhempia sekä muutama aito ystävä jonka olen tuntenut tarhasta. Luulen että oma yksinäisyyteni on lähtöisin siitä että en tapaa perhettä, sukua tai kavereita säännöllisesti. Olen vähän laiska. Perheeseen ja sukuun olisin varmasti hyvin vähän yhteydessä jos he eivät itse aktiivisesti pidä kontaktia, kavereihin otan itse yhteyden kun aikaa pää hajota.
Millä lailla? Miksi ja miten te muut olette yksinäisiä? Voisiko omaa käytöstä aktivoida? Luulen että jos edes kerran viikossa jaksaisi käydä teellä siellä tädillä, soittaa siskolle tjs, yksinäisyys ei pääsisi niin niskan päälle?
Kauheeta että on niin paljon yksinäisiä ihmisiä. Jotenkin niin turhaa. Kai se vaan on niin että mitä pitempi aika kuluu sitä vaikeampi on hakeutua toisten seuraan. Eikö ole mitään seuranhaku palstaa mistä löytäisi ihan ystäviä eikä mitään parisuhdetta tai seksiseuraa? Luulisin että olisi helpompi aluksi tutustua ihan kirjoitellen jos on pitkään elänyt lähes kokonaan ilman ihmiskontakteja. Jossain vaiheessa kaveri luultavasti alkaisi tuntua niin tutulta että olisi luontevaa tavata kasvotusten. Yhdessä olisikin jo helpompi keksiä sitten erilaisia menoja ja tekemistä. Jos on eläinrakas ihminen niin kannattaa harkita koiran hankkimista. Siitä on jo itsessään seuraa ja koiran kanssa liikkuessa tulee helposti tutustuneeksi toisiin koiran omistajiin. Muutenkin koiran kanssa voi alkaa harrastaa jotain niin siinäkin yhteydessä tuttavapiirissä laajenee ja on helppo jutella kun on jokin yhteinen mielenkiinnon kohde. Tietysti on vaikka mitä harrastuksia ja kursseja ja muuta missä voisi ihmisiin tutustua. Koiran kanssa vaan ei olisi aluksi ihan yksin jos kovasti jännittää. Eikä tarvitse kotonakaan olla ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta että on niin paljon yksinäisiä ihmisiä. Jotenkin niin turhaa. Kai se vaan on niin että mitä pitempi aika kuluu sitä vaikeampi on hakeutua toisten seuraan. Eikö ole mitään seuranhaku palstaa mistä löytäisi ihan ystäviä eikä mitään parisuhdetta tai seksiseuraa? Luulisin että olisi helpompi aluksi tutustua ihan kirjoitellen jos on pitkään elänyt lähes kokonaan ilman ihmiskontakteja. Jossain vaiheessa kaveri luultavasti alkaisi tuntua niin tutulta että olisi luontevaa tavata kasvotusten. Yhdessä olisikin jo helpompi keksiä sitten erilaisia menoja ja tekemistä. Jos on eläinrakas ihminen niin kannattaa harkita koiran hankkimista. Siitä on jo itsessään seuraa ja koiran kanssa liikkuessa tulee helposti tutustuneeksi toisiin koiran omistajiin. Muutenkin koiran kanssa voi alkaa harrastaa jotain niin siinäkin yhteydessä tuttavapiirissä laajenee ja on helppo jutella kun on jokin yhteinen mielenkiinnon kohde. Tietysti on vaikka mitä harrastuksia ja kursseja ja muuta missä voisi ihmisiin tutustua. Koiran kanssa vaan ei olisi aluksi ihan yksin jos kovasti jännittää. Eikä tarvitse kotonakaan olla ihan yksin.
TL;DR
Tahtomattaan yksinäisten tulisi kokoontua.
Lopetin ryyppäämisen,niin hävisi ystävätkin,varmaan monella käynyt samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vääräuskoinen ansaitsisit kuolla hijadisaa
Game of thrones -kirjat ovat kyllä aika suuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vääräuskoinen ansaitsisit kuolla hijadisaa
Onko kappelin pimu mennyt hijab ja Jihad sekaisin? Siitä voi tulla isokin vahinko.
Tähän voisi kehittää jonkin pakkolain tutustya toisiin sos leirillä kun kansa ei osaa omatoimisesti tutustua.
Minullapa on. Kaikki ovat tosin hyväksikäyttäjiä ja vetävät kamaa.