Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tuntuuko naisen orgasmi?

Vierailija
25.03.2017 |

Jos nainen saa orgasmin yhdynnän yms aikana niin tunnetko sen?

Ihmettelen vaan näitä "tulitko"-kyselijöitä, joihin myös oma poikaystäväni lukeutuu, koska eikö sen pitäisi tuntea että tuleeko vai eikö. Itse ainakin tunnen miehen orgasmin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kalussa oo tuntenu ku yhden kanssa joka oli ihan TODELLA tiukka. Tyttöystävä on tiukka myös, mutta eipä tuosta huomaa kalulla mitään. Toki muista seikoista huomaa, kuten ilmeestä, äänestä, kehon lihasten jännityksistä ja tärinöistä.

Vierailija
2/23 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikään pannessa tuntee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla huomaamatta kun vaimo saa orgasmin, voiko sitä olla huomaamatta?

Vierailija
4/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se, mahtavalta. Pillu imeskelee kullia sykähdyksittäin. Upea tunne!

Vierailija
5/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa vai feikkaa...

Vierailija
6/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, kuuluu ja näkyy.

T: M34w

Vierailija
7/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa vai feikkaa...

Ei todellakaan feikkaa.

Vierailija
8/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onvähän vaikeaa. Mulla tterska paisuu niin isoksi, kuin iso kananmuna, et on vähän vaikea olottaa yhdyntää, jase kestää, jakestää ennenkuin tulee. Ei kai se halkea?

Vierailija
9/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa. Pillu supistelee niin että on hankala työntyä.

Vierailija
10/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu toki! Jos jättää nekun huulille voi supistelu potkaista vehkeen ulos. Takaisin on hankala päästä. Joskus kun on pohjassa pillusta lentelee tavaraa karvoitukselle, kasseille ja reisille, asennosta riippuen.

Vierailija
11/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen supistelun tuntee. Jos ette tunne, niin on ainakin 2 vaihtoehtoa: nainen teeskentelee orgasminsa tai nainen saa orgasminsa klitorista hieromalla ja te miehet ette tunne supistelua, koska teillä on mitättömän ohuet penikset...

Vierailija
12/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn tuntemaan kun vaimoni pillu puristelee kovaa kun hän saa orgasmin, usein saan itsekin jo siinä vaiheessa.

Vierailija
13/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä ja hengityksestä huomaa heti. Parin naisen kanssa kun olen antanut suuseksiä niin ovat ejakuloineet ison Orgun tultua runsaasti naamalle, niin siinä sen vasta tunteekin ;)

(Alko seisoo)

Vierailija
14/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah jaskapuhetta pikkupojalta. Haluan nyt avautua: teen kansainvälisiä eroottisia elokuvia ja olen ollut yli 2.000 naisen kanssa aito ejakulaatio on osunut kohdalla 3 kertaa. Näkemäsi elokuvat ovat viihdettä ja naiset eivät aidosti ejakuloi tai sitten päällesi on virtsattu ja olet siitä onnesi kukkuloilla onneksi olkoon! Ai niin: ne jotka tietävät minut, niin isyysloma loppuu kk päästä ja alan kuvaamaan uutta elokuvaa. Muistakaa osallistua kisaan: oletko sinä seuraava kansainvälinen erotiikka tähti. Koe tilaisuudet alkavat kesäkuussa keskellä lapinlumoa.

Vierailija
15/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa naisen "ejakulaatio" eli squirttaaminen on AINA virtsaamista. Urbaanilegendaa koko hommaa.

Vierailija
16/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä minun mieheni tietää minun saavan orgasmin mutta hänellä lentää mälli välittömästi kun olen orkkuni huipulla. Yhtäaikaiset orgasmit ovat enemminkin sääntö, kuin poikkeus. Niin lähetyssaarnaajassa, kuin takaapäin naidessakin.... niin ja ratsastaessa... ja lusikassa.... 

Toinen varvi meillä menee niin, että ukko nai vielä kauan minun orkkuni jälkeen. Naatiskelee siis....

Täytyykin tänään kysyä, että mistä ukko tietää mun saavan orkun.

Vierailija
17/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah jaskapuhetta pikkupojalta. Haluan nyt avautua: teen kansainvälisiä eroottisia elokuvia ja olen ollut yli 2.000 naisen kanssa aito ejakulaatio on osunut kohdalla 3 kertaa. Näkemäsi elokuvat ovat viihdettä ja naiset eivät aidosti ejakuloi tai sitten päällesi on virtsattu ja olet siitä onnesi kukkuloilla onneksi olkoon! Ai niin: ne jotka tietävät minut, niin isyysloma loppuu kk päästä ja alan kuvaamaan uutta elokuvaa. Muistakaa osallistua kisaan: oletko sinä seuraava kansainvälinen erotiikka tähti. Koe tilaisuudet alkavat kesäkuussa keskellä lapinlumoa.

Tää pikkupoika on 41v, eikä ole tarvetta satuilla. Että up yours vaan :)

Vierailija
18/23 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tietysti jos ei oo mitään sisällä niin ei se sillon tunnu.

Vierailija
19/23 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin huomaa kun vaimolle tulee pakkoliikkeitä, huutaa, ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
20/23 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Minulla on pieni penis, joten nainen ei orgasmia voi yhdynnässä saada. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän