Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävä ei soita eikä kutsu käymään

Vierailija
25.03.2017 |

Ikävää. Mitä tässä voi tehdä?
Lapsemme eivät myöskään enää tapaa toisiaan eli nyt tää menee jo sukupolvesta toiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilon tämä ihminen ei taida tosissaan ollakkaan ystäväsi. Ole enemmän muitten ystäviesi kanssa tekemisissä eläkkä jättäydy tämän yhden varaan.

Vierailija
2/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilon tämä ihminen ei taida tosissaan ollakkaan ystäväsi. Ole enemmän muitten ystäviesi kanssa tekemisissä eläkkä jättäydy tämän yhden varaan.

No, ollaan tunnettu ikämme. On mulla toinenkin ystävä jota näen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan soita soittamisen vuoksi ystävilleni. Enkä muutenkaan kenellekään, ellei ole joku tärkeä asia, joka ei voi odottaa. Ystäväni tietävät sen. 

Vierailija
4/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä nykypäivänä soittelee? Laita sille whatsapp- tai facebook-viesti ja pyydä kylään.

Vierailija
5/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ollaan tunnettu ikämme. On mulla toinenkin ystävä jota näen.

- Harmillistahan tuo on, ettei ystävä soita. itselleni tuttua ja tuntuu, että tämä on vain korostunut sitä mukaa kun ystäväni ja kaverini ovat alkaneet pariutua ja muodostaa peheitä siinä, missä minä jatkan porhaltamista sinkkuna. Tavallaan ymmärrettävää, mutta toisinaan hieman tylsää. - Vallankin kun osa -ei suinkaan kaikki- soittaa oikeastaan vain silloin kun tarvitsevat tai haluavat minulta jotain ja eivä varmaan soittaisi sitäkään vähää, jos professioni olisi, jokin aivan muu. Eihän siinä mitään autan usein mielelläni, mutta joskus "hieman"  väsyttää. 

Vierailija
6/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitatko itse ja pyydänkö kylään?

Vierailija
7/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä nykypäivänä soittelee? Laita sille whatsapp- tai facebook-viesti ja pyydä kylään.

En usko olevani ainoa, joka ei ole naamakirjassa, enkä whasappissa. - Ja mitä kyläilyyn tulee, niin se kieltämättä on viime vuosina jäänyt vähemmälle. - Tiedä sitten johtuuko se siitä, että olen sinkku. - Pariskuntien ja perheellisten on -osin milestäni - ymmärrettävästi helpompaa viettää aikaa toisten samassa tilanteessa olevien kanssa kuin kutsua paikalle vain yksi pariton, vaikka toki tätäkin toisinaan tapahtuu.   

Vierailija
8/8 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, on ollut tekemistä terveyden kanssa. Hyvä että jaksan itsestäni ja kodista huolehtia, sosiaaliset tilanteet vain vievät liikaa energiaa. Ethän unohda minua, kyllä me vielä tapaamme ja hartaasti sitä odotan, kunhan olen taas oma itseni.