Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maannut KOKO päivän.

Vierailija
25.03.2017 |

Välillä olen käynyt syömässä ja vessassa, mutta muuten olen ollut makuuhaavoja hankkimassa. Olen katkeroitunut, masentunut ja yksinäinen. Ulkona pilkahtelee aurinko, mutta mun tekee mieli vain velloa itsesäälissä ja riidellä. Mulla ei ole itselläni voimaa repäistä itseäni tästä pohjamudasta irti. Pääsisinpä töihin niin ei tarvitsisi masentua kotona.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka epäilyttää olevansa masentuneita - menkää lääkäriin, kuvaillaan saamattomuuttanne ja ottakaa vastaan masennuslääkkeet.

Minua vaivasi tuo sama vuosia. Masennuslääkkeet nosti mulla aloitekykyä ja teen nykyisin mitä haluan. Velttous ja väsymys eivät ole este jos jotain haluan. Toisaalta osaan myös tunnistaa milloin tarvitsen lepoa ja tarvittaessa makaan koko päivän sängyssä surffailla, lukien ja nukkuen. Kun velttous iskee, nostetaan lääkitystä. Suosittelen!

Vierailija
22/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi makoilija.

Miehen kanssa vaihteeksi kauhea riita ja mykkäkouluvaihe menossa. Ei huvita senkään vuoksi tehdä yhtään mitään ainakaan yhteisen hyvän eteen.

Pari koneellista laitoin OMIA likapyykkejäni peseytymään ja olen lämmittänyt itselleni toissapäiväistä ruokaa. Nyt syön karkkeja sängyssä maaten, juon kylmentynyttä kahvia, olen netissä ja katson samalla kakkoselta Siskonpetiä, ihan kohta Sohvaperunoita.

Kauhea itseinho jotenkin päällä. Ja turhautuminen omaan elämään. Ja mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ja mistä päin ovat ketjun yksinäiset naiset?

Vierailija
24/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko nirsoja. Suomi on täynnä hyviä sinkkumiehiä. Täälläkin kirjoittelee yksi sellainen, mutta olen kuin ilmaa naisille Tinderissä ja nettideiteillä.

Vierailija
25/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy mies kirjoitti:

Pk-seutu 38 v.

Vierailija
26/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko nirsoja. Suomi on täynnä hyviä sinkkumiehiä. Täälläkin kirjoittelee yksi sellainen, mutta olen kuin ilmaa naisille Tinderissä ja nettideiteillä.

Kohtalotoveri. Voin vahvistaa saman asian tapahtuvan myös muillekin miehille.

Tinderissä saa harvoin mätsejä ja ne keneltä saa niin ei joko vastaa tai sitten vastaavat mutta selvästikään ei ole mitään intressiä lähteä treffeille.

On se vähän surullista että naisilla on siellä satoja mätsejä, niin paljon että ei ehdi juttelemaan kaikkien kanssa ja mies iloitsee kun saa yhden mätsin ja sitten sekään ei vastaa.

Vierailija
27/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä säälittävää elämää, varsinaista elämän hukkaamista.

Heräsin joskus 10 ja valehtelematta siitä asti olen istunut koneella eli 10 tuntia putkeen.

Koko päivän miettinyt että mitäköhän sitä tekisi enkä ole saanut aikaiseksi mitään.

Vierailija
28/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, niille hyville en kelpaa ja huonoista ei löydy sielunkumppania...

Vierailija
29/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä saa harvoin mätsejä ja ne keneltä saa niin ei joko vastaa tai sitten vastaavat mutta selvästikään ei ole mitään intressiä lähteä treffeille.

On se vähän surullista että naisilla on siellä satoja mätsejä, niin paljon että ei ehdi juttelemaan kaikkien kanssa ja mies iloitsee kun saa yhden mätsin ja sitten sekään ei vastaa.

Kuule ihan samat kokemukset on naisena. Sain kahdessa kuukaudessa Tinderissä 6 matchia joista kukaan ei aloittanut keskustelua. Aloitin siis itse, yksi vastasi. Ei sitten lopulta halunnut tavata. Että näin hyvä menestys tällä kertaa.

Vierailija
30/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä säälittävää elämää, varsinaista elämän hukkaamista.

Heräsin joskus 10 ja valehtelematta siitä asti olen istunut koneella eli 10 tuntia putkeen.

Koko päivän miettinyt että mitäköhän sitä tekisi enkä ole saanut aikaiseksi mitään.

Mulle kanssa netti on semmoinen musta aukko joka imee kaiken ajan. Ajattelinkin vaikka ensi viikonloppuna pitää lauantaina netittömän päivän. Mitä tekisin jos nettiä ei olisi? Tuskin seinääkään tuijottaisin koko päivää.

Vierailija
31/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy mies kirjoitti:

33 v, Keski-Eurooppa.

Vierailija
32/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se naisillakaan välttämättä mihinkään johda. Silloin kun vielä jaksoin nettideittailla, tuli harvinaisen selväksi, että se on monelle pelkkää harrastustoimintaa eikä kehenkään pysähdystä vaan etsitään sitä täydellistä naista vuodesta toiseen. Monesti juttu luisti ja soiteltiin ja voi kun olinkin niin kiva ja lopulta mies vaan katosi. Ei kiitos enää.

Vierailija
33/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on kivaa.

Heräsin 11 ajoissa ja makoilin lämpimässä pitkään ja mietin uniani. Sitten nukuin vielä puoli tuntia.

Kävin veskissä ja otin lasin kolaa ja takaisin sänkyyn vällyjen väliin. Luin nettiä monta tuntia ja rapsutin lemmikkiä. Sitten edelleen sängyssä maaten söin kaksi croissanttia ja luin kivaa kirjaa. Sitten suunnittelin muistikirjaan kevään projekteja (mitä kirjoja haluan lukea, aloittaisiko joogaamaan jne).

Tässä välissä kävin pesemässä ja kuorimassa kasvot mutta kipaisin heti sänkyyn laittamaan kosteusvoiteen. Taas nettiä ja katsoin sarjan telkusta.

Nyt alan katsomaan sarjaa netistä ja jossain vaiheessa syön kylmiä nakkeja ja vanukasta jääkaapista. On mukavan raukea ja lämmin olo.

Minulla on useita tällaisia päiviä ja naaaaautin tosi paljon. Mielestäni se aika kun on mukavasti ja tyytyväinen omassa lämpimässä pesässä on laatuaikaa.

Esim. Eilen lähdin aamukasilta liikkeelle, kävin koulussa, siitä hoidin pari asiaa kaupungilla, olin pari tuntia töissä ja kävelin siinä 8km sinne sun tänne ja tein ruokaostokset ja kävin kirpparillakin eli paljon tuli höösättyä ja touhotettua ja liikuttua mutta mitä siitäkin päivästä saavutin? En mitään ihmeellistä ja onnellisuuskertoimet ovat näinä kotipäivinä paljon isommat!

Vierailija
34/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lataan pohjat.

Olen maannut koko päivän sohvaperunana. Käynyt pari kertaa vessassa ja hakemassa jääkaapista syömistä. Yksinäisenä. Laiskana. Väsyneenä.

Enkä käytä tinderiä ja poistin profiilin facebookistakin jo puoli vuotta sitten. Eipä ihme että tässä ollaan yksinäisenä.

Nainen, 31-v, Espoo.

Vierailija
35/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Vaikka on mies ja ystäviä ja harrastuksia. En vain jaksa. Viikonloppu on aivan liian lyhyt aika töistä palautumiseen. Joka paikkaan särkee ja sattuu. Olen niin väsynyt että tekisi mieli itkeä. Onneksi pääsiäisenä alkaa talviloma.

Vierailija
36/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kaupassa, tehnyt tonnikalapastaa, tiskannut, pessyt pyykkiä, laittanut tavaraa myyntiin nettikirppikselle ja käynyt 6 km:n juoksukenkillä. Ihmeen paljon sitä onkin saanut aikaan, vaikka olen kyllä myös roikkunut netissä ja jutellut kavereiden kanssa. Ymmärrän kyllä AP:tä. Välillä minullakin on päiviä, jolloin vain makaan, kun ei yksinkertaisesti jaksa muuta. Mutta jos käytän viikonlopusta lauantain maksamiseen, pakotan itseni tekemään jotain sunnuntaina. Yhden lepopäivän jälkeen jaksaakin taas ihan eri tavalla. Kokeile sinäkin, AP, tehdä huomenna jotain. Käy vaikka kävelyllä ja tee itsellesi hyvää ruokaa. Kevyt liikunta ja maukas ateria nostavat mielialaa kummasti.

Vierailija
37/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin usein tuollaisia laiskoja päiviä sängyssä ennen lapsia. Oli ihan parasta, kun sai hyvällä mielellä ja syyllistymättä viettää aivan koko päivän sängyssä. Söin, luin, selasin nettiä ja nukuin sängyssä. Tosiaan vain vessaan nousin ylös. Yleensä melkein aina joko lauantai tai sunnuntai oli tuollainen päivä. 

No nyt on lapsia, enkä enää saa viettää tuollaisia päiviä. Jos jotakin kaipaan ajasta ennen lapsia, niin ne on juuri nuo "tyhjät" päivät, kun ei tehnyt yhtään mitään eikä saanut aikaiseksi yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä