Naiset, miltä teistä tuntuu jos toinen nainen silmäilee miestänne?
Siis vieraat naiset esim. kadulla ja marketissa. Oletteko ylpeitä, huvittuneita, ärsyyntyneitä, mustiksia, tai ihan vaan välinpitämättömiä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan vedän päin näköä .
Väkivaltainen ja mustasukkainen wt-ämmä. Onko miehelläsi liekkipipo?
Ensin ehkä ärsyynnyn, sitten masennun. Huono itsetunto :( ajattelen heti että tuokin olisi parempi/nätimpi kumppani miehelleni ja ahdistun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu.LEHMÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu.LEHMÄ
Siellä on jo siiderit avattuna näemmä.
Olen ylpeä siitä. Inhottaisi olla jonkun ressukkamiehen kanssa jota muut naiset ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnossa pikkuisen toivomisen varaa?
En huomaa sellaista ja jos nyt joku tosi ilmiselvästi menis iskemään niin olisin aika välinpitämätön. Kivahan se on että muillekin kelpais.
T. Hyvä itsetunto ja normaali parisuhde toisen hyvä itsetuntoisen kanssa
Olen ylpeä, hyväntuulinen. Minulla on ihana mies :)
Minulle on muutama nainen kommentoinut viime aikoina, että mieheni on komea, tai että mieheni näyttää hyvältä. Otan sen kohteliaisuutena, ja olen iloinen, että minulla on komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös lähinnä yökerhoissa oon laittanut leidejä lattiaan. Missään marketeissa ei tilanteet mene sille tasolle että jodun puuttumaan.
Kaupoilla olen huomannut että pariskunnan miespuolinen vilkuilee ja katselee usein perääni, nyt on kyse 35+, koen tilanteen nolona miehen omaa puolisoa tai kumppania kohtaan. Tälläiset miehet eivät anna kovin luotettavaa kuvaa itsestään.
Joskus kaduilla huomaa, jos joku kaunis nainen kulkee niin pariskunnan nainen vilkaisee välittömästi miestään, katsoo kääntyykö herran katse sinne! Se saa pariskunnan naisen näyttämään epävarmalta tai jotenkin mustasukkaselta.
Itse tykkään katsella kauniita mielenkiintoisia ihmisiä katukuvassa sekä miehiä että naisia. Mutta yritän tehdä sen huomaamatta. :)
Eipä tuo ihmeemmin liikuta, vähän olen ehkä ylpeä kun huomaan että meikäläisen äijä kelpaisi muillekin.
Ei hitto mua naurattaa nää "VEDÄN TURPIIN!##!"#" huutelijat, ihan oikeesti ei voi olla itsetunto noin matalalla että ottaa kuumaa jos joku katsoo teidän miestä (flirtti ja iskeminen jos tietää että on varattu on eriasia)
Nyt on kyllä itsetutkiskelun paikka, eihän sitä voi elämäänsä laput silmillä kulkea.
Ylpeä tietenkin! Toisinaan vahingossa jään katsomaan pitkään hyvännäköisiä miehiä. Eihän siinä mitään pahaa ole kai. Ja lastenvaunujen kanssa kuljen joten tuskin kukaan nainen minua uhkana pitää vaikka viehättävä olenkin (kuulemma).
Enpä ajattele oikein mitään. No ehkä että naisella on hyvä miesmaku kun miestäni tiirailee. :D No ei, en kiinnitä sen enempää huomiota tuollaisiin satunnaisiin tuntemattomien katseisiin. En paljoa välitä vaikka mies juttelisi jonkun naisen kanssa ja selvästi huomaisin että nainen on kiinnostunut. Luotan mieheeni, rakastan häntä ja olen ylpeä hänestä. Sen sijaan sellainen ärsyttää, jos joku tuntee minut ja siltikin yrittää miestäni. Mutta tuolloinkin luotan mieheeni ja keskityn itse lähinnä pysymään etäällä tuollaisesta kaksinaamaisesta henkilöstä ja käsittelemään omaa ärtyneisyyttäni.
Ärsyttää suunnattomasti. Moni nainen on vilkuillut miestäni, ihan kuin minä olisin siinä vieressä ilmaa. Moinen käytös on todella törkeää. Hädintuskin olen saanut itseni hillittyä...
En edes huomaisi tuollaista. Äitini minulle kerran huomautti, että naiset vilkuilivat miestäni. Ei voisi vähempää kiinnostaa, jos joku tuota tiirailee. Ei se ymmärtäisi, vaikka joku toinen nainen sille suoraan tulisi ehdottelemaan :D