Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle, miksi kiinnostan miehiä vain, kun käyttäydyn kylmästi?

Vierailija
25.03.2017 |

Olen huomannut, että sama ilmiö toistuu miessuhteissani. Kun olen itse kiva ja mukautuvainen, mies alkaa temppuilla ja käyttäytyä välinpitämättömästi. Kun sitten alan käyttäytyä välinpitämättömästi itsekin, miehestä tulee kiltti ja hyvin käyttäytyvä. Ongelma on, että tässä vaiheessa multa on kiinnostunut jo aidosti lopahtanut. Tämä tapahtui 20 vuoden suhteessani ja sen sen jälkeen toistunut monissa lyhyemmissä. Mikä menee pieleen? Onko selityksiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana on ehkä tuo mukautuvainen. Mieskin haluaa naisen joka osaa vetää omat rajat, eikä vain myötäile kaikessa.

Vierailija
2/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainsana on ehkä tuo mukautuvainen. Mieskin haluaa naisen joka osaa vetää omat rajat, eikä vain myötäile kaikessa.

Haha.. niin varmaan. Kylmyys ei ole sama kuin rajojen vetäminen..

Veikkaan et kyse on vaan tietyistä miehistä. Suurin osa miehistä arvostaa ystävällisiä naisia eikä mitään jäisiä kusipäitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet nainen.

Vierailija
4/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kylmästi käyttäytyvä nainen ei sopisi lainkaan. Nuo miehet eivät vaan osanneet arvostaa sinua omana kivana itsenäsi.

Vierailija
5/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää toi kakkosen kaksinaismoralismi. Ihan ku kylmyys olis hyvä piirre naiselta. Ei ole.

Ap, en tiedä mikä vastaus on. Kaikenlaisia masokisteja tämä maa on täynnä.

Vierailija
6/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais kylmää miestä enkä miestä, jolle kelpais kylmä nainen

Vierailija
7/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuule vika on kaikissa miehissä. Jotain niissä täytyy olla pielessä

Vierailija
8/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman olen huomannut ja se on tosiaan kumma että kuinka siitä välinpitämättömästä miehestä joka piti minua itsestäänselvyytenä kuoriutuukin mies joka kyselee kuulumisia ja on kaikin puolin kiinnostunut. Harmi vaan että se tosiaan on siinä vaiheessa jo myöhäistä kun oma kiinnostus on loppunut. Miksi mies ei voi käyttäytyä näin jo aikanaan kun se kerran ongelmitta onnistuu?

Vierailija
9/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on sellasia miehiä jotka haluaa saavuttamattoman naisen. Ihan samanlaisia jotkut naisetkin on, kuolaa saavuttamattomien miesten perään ja kiltit miehet jää friend zonelle. Tulkitaan kiinnostus liiaksi roikkumiseksi.

Vierailija
10/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide: jos rakastaa niin ei ole kylmä. Jatka etsintöjä.

Vierailija
11/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on ihmeellistä, kun mä sitten heittäydyn kylmäksi kusipääksi, miestä alkaakin kiinnostaa kummasti mun jutut, jotka eivät herättäneet mitään reaktiota, kun olin kiltti ja normaali. Ikävä kyllä se kylmyys on siinä vaiheessa ihan aitoa. Ajattelin nyt sitten jonkin aikaa mennä tällä kusipää-linjalla miesten kanssa. Katsotaan, toimiiko  paremmin. En ole omasta mielestäni ollut kilttinäkään erityisen mielyttämishaluinen kynnysmatto, vaan toki omat rajat on ollut silloinkin. Mutta jatkossa siis astetta kovemmalla linjalla, ihan kokeilun vuoksi. Oikeasti olen siis ihan kiva ja lämminsydäminen ihminen, enkä halua tästäkään ilmiöstä miehiä syyllistää. Ihmettelen vain, miksi se kylmyys toimii paremmin.

Ap

Vierailija
12/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kylmä, mies pelkää tai tajuaa menettävänsä sinut ja sitten paniikissa alkaa tuollainen miellyttävä käytös. Sitä ennen olit itsestäänselvyys.

Sama tapahtuisi jos kiinnostuisit toisesta miehestä, äkkiä oma miehesi alkaisi liehakoida.

Vierailija
13/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet kylmä, mies pelkää tai tajuaa menettävänsä sinut ja sitten paniikissa alkaa tuollainen miellyttävä käytös. Sitä ennen olit itsestäänselvyys.

Sama tapahtuisi jos kiinnostuisit toisesta miehestä, äkkiä oma miehesi alkaisi liehakoida.

Miksi ihmeessä nainen, jonka kanssa mies haluaa olla on miehelle itsestäänselvyys?

Vierailija
14/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi se on huono asia jos/kun on toista kohtaan mukava, kiltti ja miellyttävä. Miksi olemalla mukava ja kiltti ei saa takaisin kiltteyttä ja ystävällisyyttä vaan siihen vastataan välinpitämättömyydellä ja kylmyydellä?

Vierailija
15/15 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä todella surullista. Olin itse hyvä vaimo ex-miehelleni, kiltti ja luotettava. Lopputulos: viimeisinä vuosina en saanut enää mitään huomiota. Kun ilmoitin haluavani eron, huomiota olisi jo irronnut. Ei auttanut enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi