Mihin ruokaan et (ehkä) kyllästy koskaan? :)
Mulla se on siskonmakkarakeitto, voisin syödä sitä vaikka joka päivä. Tuleekin tosi usein kokkailtua kyseistä soppaa. :D Nam!
Kommentit (91)
Graavilohi, mutta en saa syödä sitä :/
Lämpimiin leipiin voi jäädä koukkuun. Toista vuotta piti saada joka ilta muutama. Täytteet vähän vaihteli kuten leivät ja juustot.
bolognese kastike, mun tekemä oma tekemä, minkä pastan kanssa tahansa. NAAAAAAAAAM.
Voi kuulostaa oudolta, mutta porkkana - syön niitä päivittäin, yleensä sellaisenaan mutta usein myös eri tavoin valmistettuna. Toinen on vuohenjuusto, mutta se on erikoisluksusta opiskelijalle.
Tonnikalapasta,ensimmäinen ruoka jota opin tekemään muutettuani omaan kotiin ja on yhä yli 10 vuotta myöhemmin herkkuani. Toinen on minestronekeitto.
Rahkajugurttia jäisillä puolukoilla
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulostaa oudolta, mutta porkkana - syön niitä päivittäin, yleensä sellaisenaan mutta usein myös eri tavoin valmistettuna. Toinen on vuohenjuusto, mutta se on erikoisluksusta opiskelijalle.
Mulla on tomaatti, en mitenkään voi kuvitella elämää ilman tomaattia. Ja ihan missä muodossa vaan.
Muut kun ostaa karkkia, mä ostan aina kirsikkatomaatteja.
Tomaattikeitto täälläkin :D Rakastan vaan sitä. Etenkin patongin kera, nam!
Hapankorpun tapainen kova varrasleipä. Jos päällä olisi maksamakkaraa, voisin elää pelkästään sillä. Ellen sitten kuolisi ennenaikaisesti raskasmetalleihin.
Basilika-mozzarella-tomaatti -salaatti suolalla ja mustapippurilla maustettuna.
Tortillat. Ah, nom.
Lasagne
Lohkoperunat / ranskikset
Pizza tietenkin.
Kuha ja lohi, simpukat (etenkin sinisimpukat ja kampasimpukat), vuohenjuusto ja manchego, falafelit ja passionhedelmä. Voisin helposti elää vain noilla koko elämäni :D
Suomalaiset uudet perunat ja voisipulisula kevätsipulista tehtynä. Ah, kohta taas sesonki koittaa tälle herkulle. Kaverina melkein mitä vain kalaa :) Voisin syödä ympäri vuoden, mutta ehkä ihan hyvä että sesonki on tosiaan rajallinen.
Kaalikeitto, kasvissosekeitto ja kana-aurajuustopasta tai kanafetapasta.
Naudan pippuripihvi mediumina. Sitä voisin syödä tyytyväisenä joka päivä loppuelämäni.
Soijarouhelasagne (osaan tehdä ihan hullun hyvää)
Pizza
Tuliset nuudeliwokit
Sushi