Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein vietätte koko päivän sängyssä?

Vierailija
25.03.2017 |

e

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin jos olen todella sairaana esim norossa.

Vierailija
2/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi sairas. Eikö siinä makoillessa pitkästy?

Vierailija
4/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos olen todella kipeä, esim. kova kuume tai norovirus. Muuten en koskaan makaa koko päivää.

Vierailija
5/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos olen kovin sairas. Joskus nuorena tuli vietettyä krapulassa kokonainen päivä sängyssä, mutta enää en sellaista harrasta.

Vierailija
6/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vapaapäivät menee hissutellen. Laahustan keittiön ja makkarin väliä. Keskityn olennaiseen, laiskottelu teke hyvää sielulle ja ruumiille. Hyvä nollata välillä.

Vierailija
7/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monena lauantaina, olen yksinäinen eikä ole mitään tekemistä. Toki käyn suihkussa ja teen ruokaa, mutta muuten menee helposti koko päivä maatessa. Ja hyvin tulee illalla uni siitäkin huolimatta.

Vierailija
8/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, kyllä sitä nyt aina sohvalle jaksaa raahautua (ja viettää siinä koko päivä.) Ainoastaan todella sairaana menen välillä takaisin vällyjen väliin.

Vierailija
9/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos olen sairas. Silloin yleensä pötköttelen ja luen tai katson dokkareita. Ja alan puuhastelemaan heti kun vointi yhtään antaa periksi. En tykkää ns. laiskottelusta, en saa siitä mitään, vaan minusta on kiva tehdä jotain, vaikka sitten ihan vain neuloa tai kävellä koiran kanssa korttelin ympäri.

Vierailija
10/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on nyt kohta puoli neljä enkä ole vielä niinsanotusti noussut sängystä. Aamupalaa toki tein, ja tässä katselen videoita ja neulon, että lasketaanko laiskotteluksi? Tuskin teen tänään mitään. Ei ole oikein kavereita enkä tiedä minne menisin yksin. N34

Vierailija
11/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan joskus muijan varasänky olkkariin ja leireillään siinä. Jotain vaihtelua ja voipahan kyylätä telkkaria pitkin yötä.

Vierailija
12/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 päivänä viikossa.

Vierailija
13/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein.

Vierailija
14/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syötyä tulee mutta pesulla käydessä vaihtaa vaan yöpaidan toiseen eikä pue välttämättä vaatteita. Siis vapaapäivinä välillä. Tai aika useinkin. Lapsettomana saa olla miten lystää ei tarvi näyttää esimerkkiä...

Vierailija
15/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei kaikki vapaapäivät, olen pahasti masentunut. En vaan jaksa nousta jos ei ole pakko mennä mihinkään. Päivät menee hukkaan ja tunnen syyllisyyttä saamattomuudestani, ja olo on entistä kurjempi. Mutta kun en vaan jaksa.

Vierailija
16/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
17/17 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki viikonloput ja etäpäivät. Toki käyn myös suihkussa, pesen pyykkiä ja teen ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi