Kuinka usein vietätte koko päivän sängyssä?
Kommentit (17)
Täytyy olla tosi sairas. Eikö siinä makoillessa pitkästy?
Vain, jos olen todella kipeä, esim. kova kuume tai norovirus. Muuten en koskaan makaa koko päivää.
Ainoastaan jos olen kovin sairas. Joskus nuorena tuli vietettyä krapulassa kokonainen päivä sängyssä, mutta enää en sellaista harrasta.
Joskus vapaapäivät menee hissutellen. Laahustan keittiön ja makkarin väliä. Keskityn olennaiseen, laiskottelu teke hyvää sielulle ja ruumiille. Hyvä nollata välillä.
Aika monena lauantaina, olen yksinäinen eikä ole mitään tekemistä. Toki käyn suihkussa ja teen ruokaa, mutta muuten menee helposti koko päivä maatessa. Ja hyvin tulee illalla uni siitäkin huolimatta.
En koskaan, kyllä sitä nyt aina sohvalle jaksaa raahautua (ja viettää siinä koko päivä.) Ainoastaan todella sairaana menen välillä takaisin vällyjen väliin.
Vain jos olen sairas. Silloin yleensä pötköttelen ja luen tai katson dokkareita. Ja alan puuhastelemaan heti kun vointi yhtään antaa periksi. En tykkää ns. laiskottelusta, en saa siitä mitään, vaan minusta on kiva tehdä jotain, vaikka sitten ihan vain neuloa tai kävellä koiran kanssa korttelin ympäri.
Kello on nyt kohta puoli neljä enkä ole vielä niinsanotusti noussut sängystä. Aamupalaa toki tein, ja tässä katselen videoita ja neulon, että lasketaanko laiskotteluksi? Tuskin teen tänään mitään. Ei ole oikein kavereita enkä tiedä minne menisin yksin. N34
Me laitetaan joskus muijan varasänky olkkariin ja leireillään siinä. Jotain vaihtelua ja voipahan kyylätä telkkaria pitkin yötä.
No syötyä tulee mutta pesulla käydessä vaihtaa vaan yöpaidan toiseen eikä pue välttämättä vaatteita. Siis vapaapäivinä välillä. Tai aika useinkin. Lapsettomana saa olla miten lystää ei tarvi näyttää esimerkkiä...
Miltei kaikki vapaapäivät, olen pahasti masentunut. En vaan jaksa nousta jos ei ole pakko mennä mihinkään. Päivät menee hukkaan ja tunnen syyllisyyttä saamattomuudestani, ja olo on entistä kurjempi. Mutta kun en vaan jaksa.
Lähes kaikki viikonloput ja etäpäivät. Toki käyn myös suihkussa, pesen pyykkiä ja teen ruokaa.
Vain silloin jos olen todella sairaana esim norossa.