Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä talosta
21.03.2006 |
joka on myynnissä etuovessa kohdenumerolla379058?
Kannattaisko mennä katsomaan?
Kommentit (3)
jos soittelis välittäjälle viikonloppuna.
Mieskin on varovaisen kiinnostunut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä en olisi kiinnostunut. Vanha /tyydyttävässä kunnossa, PARITALO,en enää ikinä osta paritaloa. Merenrannan lähellä ei tarkoita meren rannalla. Mutta jos tykkää vanhasta, paritalosta ym, niin miksipä ei. Ja tärkein pointti, VUOKRATONTTI, tuo asunto ei millään ole tuon arvoinen, jos tontti olisi oma niin sitten vois olla eri meininki ja vaikka OKT, no ehkei lähtisi enää tuolla hinnalla. MItes lämmitys, vaikuttaa aika kylmältä??
Alue: Aihe vapaa
jos vanhasta tykkää...
Kävitkö jo katsomassa, tuo seutu - Porin Mäntyluoto on tuttua...