Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet vanhemmasta joka juo tai no nauttii silloin tällöin lasillisen viiniä?

Vierailija
25.03.2017 |

Pidätkö pahana vanhempana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Miksi ajattelisin koko ajan jotain muista ihmisistä??

Vierailija
2/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, no eiköhän suurin osa sillon tällön juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mitä "silloin tällöin lasillinen" tarkoittaa. Useimmille se on 1 - 3 lasillista lauantai-iltana, mutta joillekin se tarkoittaa, että laatikollinen menee arki-iltoina ja viikonloppuna sit vähän enemmän. Kumpaa tarkoitat? 

Vierailija
4/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Miksi pitäisin "huonona" vanhempana? :D Ei se alkoholi, vaan se humaltuminen! Alkoholia saa nauttia. Minusta on paljon terveempi suhtautuminen että vanhempani nauttii alkoholia 1-2 lasillista/annosta silloin tällöin ja näyttää että alkoholi on täysin normaali asia. Silloin se ei ole mikään mielenkiintoinen ja kielletty kiinnostava asia, vaan täysin normaali asia missä ei ole mitään erikoista.

Itsehän join mm. eilen kaksikin (0,33l) siideriä kun vauva oli nukkumassa saunan yhteydessä, rajana se että pystyn käsittelemään lasta luotettavasti ja varmoin ottein. Räkäkännit sitten asia erikseen. 

Vierailija
5/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus juo.

Mä vetäsen tänään koko pullon ja oluita päälle. Ihan sama mitä jengi ajattelee.

Vierailija
6/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuu mitä "silloin tällöin lasillinen" tarkoittaa. Useimmille se on 1 - 3 lasillista lauantai-iltana, mutta joillekin se tarkoittaa, että laatikollinen menee arki-iltoina ja viikonloppuna sit vähän enemmän. Kumpaa tarkoitat? 

Siis ei mitää laatikkoa, vaan yksi lasillinen ruuan kanssa tai muuten vaan pelkälleen.

Vierailija
7/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuon perusteella pidä huonona vanhempana.

Vierailija
8/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mitää laatikkoa, vaan yksi lasillinen ruuan kanssa tai muuten vaan pelkälleen.

No kuin paljon sulla menee irttareita ja sipsejä? Mites paljon syöt vihanneksia? Kun nyt kerran aloitit, niin arvioidaan ihan kunnolla millainen roolimalli olet lapsillesi. 

Vierailija
9/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Sen sijaan kaltaisesi pohtijat herättää ajatuksia:

-Alkoholisti / absolutisti -perheestä, kun ei käsitystä normaaleista määristä.

-Paska itsetunto, jos kysyjä juo tuon itse, kun moisia kyselee eikä vaan juo.

-Mielenvikainen kusipääkyttääjä, jos viinit juo joku kysyjän tuttava, jolla lapsi. Ns. parempi ihminen, olisi todella raskasta tuntea.

Vierailija
10/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin pidetään alkoholistina. Vaikka oikeasti niin ei edes ole. Tiedän itse mitä alkoholismi on pahimmillaan. Olen perheestä jossa ollut runsasta alkoholinkäyttöä. Mutta en itse pahana asiana tuollaista... eri asia olisi jos vanhemmat olisi molemmat turvat täynnä! Se oli huolestuttavaa.

Vierailija
11/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan normaalina toiminta, oli vanhempi tai ei. Ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa ihmistä.