Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotti-imuri - onko niistä mihinkään?

Vierailija
25.03.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suurissa ja avarissa tiloissa. Mutta jokainen niistä jättää nurkat pyöreiksi. Mulla on 45 m2 kaksio, jossa suht paljon tavaraa. Mattoja ei ole. Tuolit piti aina nostaa pois tieltä, samoin kenkätelineet sun muut. Sängyn alle se ei mahtunut, eikä lipaston alle. Mulla on lemmikkejä, joista kertyy karvavillakoiria. Ne kun jäi just nurkkiin ja noihin alusiin, niin sieltä sitten kivasti pöllähteli ilmavirran mukana esiin. Ja itse olen sitä mieltä, että kun kerran siivotaan niin sitten siivotaan kunnolla myös kaikki aluset. Suurin hyöty siitä nyt ehkä oli pikasiivoukseen, jos ei ehtinyt kuin pikaisesti siistiä enimmät paikat ennen vieraiden tuloa. Mulla oli halpis Dirty Devil, ja se hajosi. Pyörä jumittui ja ohjelma meni sekaisin, ei kulkenut enää minnekään. Ei ole ikävä.

Moi Ap, olen tuon ylläolevan kirjoittaja. Olet vastannut myöhemmin, että "Meillä siis kynnyksetön sadan neliön alakerta. Aakeeta laakeeta". Asuntosi on siis aivan erilainen kuin minun. Avaraa ja laakeaa. Siinä tapauksessa suosittelen sinulle robotti-imurin hankintaa. Kyllä se tuossa tapauksessa elämää helpottaa ;)

Vierailija
22/24 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa.... niin ja aika kierokin tuo romba joskus on, jätin sen yksin imuroimaan ja olin lähdössä ulos no pääsin rappukäytävään kun hurina sisällä lakkasi. Menin katsomaan ja laiska p***a oli mennyt sängynalle nukkumaan, ei siis ollut missään kiinni eikä akku loppu eikä mitään kunhan sitä laiskotti. Mulla on kaksi samanlaista mattoa valkoinen ja sininen ja jossain vaiheessa tähän siniseen romba jäi pyörimään ympyrää eikä  tehnyt muuta kuin pyöri, valkoisen imuroi ihan normisti. Huoltoon lähetin samoin kun huollosta on akku ostettu ja vaihdettu. Huolto on ollut nopeaa ja olen saanut hyvää palvelua. Nyt alkaa rombaseni vissiin olemaan jo jonkin verran vanha ja uutta kaveria olen hänelle etsiskelemässä.

Ainiin säiliön ja osien puhdistuksen joka imuroinnin jälkeen olen kokenut tylsäksi puuhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan blogia westend mum. Se oli kerran ostanut sellasen. Tutki vaikka haulla nii löydät sen robo imuri jutun. www.westendmum.fi

Vierailija
24/24 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että noista robotti-imureista syntyisi enemmänkin keskustelua ja olisi enemänkin kokemusta kun onhan niitä nyt ollut myynnissä niin kauan (20v.)

Vai eikö ihmiset ole ostaneet kun niitä halpis 100€ tarjoustalo roboja jotka on sitten kuukaudessa sysätty jonnekkin vintinperukoille toimimattomina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi