Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko älypuhelin kestää?

Vierailija
25.03.2017 |

Siis ellei se nyt satu menemään rikki pudotessaan tai muuten väkivaltaisesti? Mulla on 2014 ostettu luuri ja toimii vielä kuin ekana päivänä. Kovasti haluaisin jo uuden luurin, mut kun tämä vanha toimii ihan täydellisesti niin mitä järkee vaihtaa. Kauankohan tämä vielä mahtaa pelittää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en parin vuoden jälkeen jaksa kattella sellasta hiipuvaa akkua.

Vierailija
2/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne yleensä väkivaltaisesti tuhoudu. Näyttö menee rikki. Muuten veikkaisin että 20 v ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella 5 vuotta, lapsella 1-2 vuotta. Jos et hajota sitä, niin akku menee ajan kanssa liian heikoksi ja puhelinta saa ladata jatkuvasti.

Vierailija
4/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä väkivaltaisesti tuhoutuu, näyttö menee rikki. Muuten 20v ainakin toimii.

Vierailija
5/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia n8 on toiminut 6-7 vuotta jokapäiväisessä käytössä täydellisesti, pari (kymmentä) kertaa tippunut ja teipillä kasassa, mutta näyttö täydellinen. Iphone 5s on ollut 4 vuotta todella kovassa käytössä ilman mitään ongelmia, oikean kotelon ja näytönsuojan kanssa kestää tippumiset (ja wc-pöntössä uimisetkin!). Ihmettelen, miten ihmisillä menee jatkuvasti näytöt rikki. Ohjelmistot tosin vanhentuvat usein, ainakin iphoneissa.

Vierailija
6/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten paljon tuolla julkisilla paikoilla näkee ihmisiä joiden kännyköiden näytöt ovat osittain sirpaleina. Miten ihmiset oikein kohtelevat kännyköitä?

Vierailija
7/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta

Vierailija
8/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ellei se nyt satu menemään rikki pudotessaan tai muuten väkivaltaisesti? Mulla on 2014 ostettu luuri ja toimii vielä kuin ekana päivänä. Kovasti haluaisin jo uuden luurin, mut kun tämä vanha toimii ihan täydellisesti niin mitä järkee vaihtaa. Kauankohan tämä vielä mahtaa pelittää?

LOL :D !!!! Vuonna 2014 ostettu antiikki!!!! JA käytössä vielä. Jössess  voi olla historiallista käyttää sitä!?

Eiköhän se puhelimen max ikä ole se vuos? Ja jos ei haluu rääkätä itteensä niin 2 puhelinta per vuosi.

Vierailija
9/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en parin vuoden jälkeen jaksa kattella sellasta hiipuvaa akkua.

No ei mun Samsungin älyluurissa akku ole hiipunut, vaikka ikää puhelimella on jo lähes 3 vuotta. Kerran vuorokaudessa lataan (on siis yön aina laturissa ja pitkän päivän käytössä ilman latausta).

Vierailija
10/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän aikaa.

Vierailija
11/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesti 1vuosi ja pari kuukautta ja pläck... näyttö sumeni ja virta katosi ja systeemi oli menetetty.

Vierailija
12/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 700€:n LG on käytössä nyt neljättä vuotta. Akkukin kestää vielä.

Vierailija
13/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna 2013 ostettu Nexus 5, juuri vaihdoin itse siihen uuden akun, maksoi 10€ ajattelin vielä 3 vuotta pitää.

Vierailija
14/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne yleensä väkivaltaisesti tuhoudu. Näyttö menee rikki. Muuten veikkaisin että 20 v ainakin.

'

Nokia lumia 625:sta ei mene näyttö rikki sitten millään. Vaikka on saanut kokea väkivaltaa. Muuta häikkää jonkun verran ollut, mutta näyttö ei mene paskaksi sitten millään.

Vierailija
15/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL :D !!!! Vuonna 2014 ostettu antiikki!!!! JA käytössä vielä. Jössess  voi olla historiallista käyttää sitä!?

Eiköhän se puhelimen max ikä ole se vuos? Ja jos ei haluu rääkätä itteensä niin 2 puhelinta per vuosi.

No ei nyt sentään. 3-5v pitää normisti kyllä toimia.

Vierailija
16/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro AP

Puhelimen käyttöikä riippuu paljolti merkistä, hinnasta ja siitä miten sitä käytät. Itsellä Moton 320€ älypuhelin. Puhelimessa on 5,7 tuuman HD näyttö ja stereokaiuttimet, mielestäni tarpeelliset koska katson paljon videoita puhelimestani ja muutekin käytän ahkerasti.

Jos käytät puhelintasi paljon työasioihin/viihdekeskuksena, niin kannatta perehtyä valmistajiin, lukea käyttökokemuksia ja uskaltaa sijoittaa hieman enemmän rahaa. Itselläni on muutama kaveri, jotka aina ostavat sen halvimman luurin (vaikka heillä olisi varaa sijoittaa enemmänkin) ja sitten ihmettelevät kun muisti loppuu kesken tai puhelin toimii hitaasti.

Sanoit aloituksessasi, että nykyinen puhelimesi toimii hyvin. Miksi sitten haluat ostaa uuden, jos et näe siinä mitään järkeä?

Vierailija
17/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella 5 vuotta, lapsella 1-2 vuotta. Jos et hajota sitä, niin akku menee ajan kanssa liian heikoksi ja puhelinta saa ladata jatkuvasti.

Akun voi usein vaihtaa itse eikä uusi maksa kuin parikymppiä. Ei vaihdattaminenkaan paljoa enempää maksa. Mulla puhelin kesti akunvaihdon jälkeen vielä vuoden mutta sitten latauspistoke hajosi. Sitä en enää 5 v vanhaan puhelimeen ruvennut vaihdattamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi