Mitä tehdä ilman päihteitä?
Voisi lenkkeillä, lukea jne. mutta kun mikään ei huvita! Raskaan työviikon jälkeen tarvitsisi jotain palauttavaa, mutta kun...on vaan TYLSÄÄ!
Olen yli 30 ja silti tunnen oloni yhtä turhautuneeksi kuin joskus 10 vuotta sitten mikäli en vedä pikku tumuja ja bilettele edes kalsarikänneillen.
Onhan näitä, jotka ovat niin henkistyneitä valo-olentoja, että sainakalja riittää viihdykkeeksi, mutta minä olen kaikesta mielikuvituksestani huolimatta jotenkin urpo kun en vaan kykene samaan. Muita?
Kommentit (7)
Työviikon jälkeen voisi tehdä muutakin, jos se ei olisi tässä yhteiskunnassa estetty. Laulattaa vaikka sirkkeliä ja nostella puntteja yms..
Olen miettinyt vuosia samaa, ota neuvoa antava.
Mikai pitäisi? Siis oikeasti. Jos lääkäri ei määrää, niin miksi? Itseään kiusatakseen?
No eihän se saunakalja tunnu missään, kun on niin tottunut juomaan vähintään hiprakat. Ole vuosi ilman alkoholia, niin tod.näk osaat nauttia siitä yhdestä tai kahdestakin. Lähinnä siinä on kyse henkisestä riippuvuudesta. Jos saa riuhtaistua itsensä irti ja on vaikka puolikin vuotta ilman alkoholia, huomaa että pärjää ilmankin ja osaa myös rentoutua ilman päihteitä. Se irti repäisy on vaikein.
Kohta vuosi ilman alkoholia eikä voisi vähempää kiinnostaa juoda edes sitä yhtä. Ennen join tosiaan joka viikko ja ryyppääminen oli se viikon kohokohta. Nykyään olen ihan kauhistunut että miten päästin itseni siihen tilaan, mutta ei sitä vain huomaa kun on koukussa. Sitä eli tietynlaisessa sumussa, joka johtui alkoholista. Kuvittelin että minulla oli hauskaa, olin sosiaalinen ja näin ihmisiä. Näin jälkeenpäin mietittynä se oli suoraan sanottua säälittävää. Join koska ei ollut muuta tekemistä, olin ihmisten seurassa joiden kanssa en selvinpäin ikinä jaksaisi olla.
Nykyisin on niin paljon tekemistä, että en edes tiedä missä välissä viitsisin juoda. Ja olo on huonoimpinakin päivinä parempi kuin parhaimpina päivinä silloin kun join. Saan tehdä mitä haluan ja voin olla hyvillä mielin, eikä onneni ole kiinni jostain keinotekoisesta, joka oikeasti vain tuhoaa minut. Olen vapaa.
Itse mietin juuri samaa. En saanut huumeita mistään, kaikki diilerit jossain perseessä. Vituttaa kun en ostanut edes kaljaa tai viinaa, nyt pitää selvinpäin täällä lukea tätä vammaista palstaa kun ei ole muutakaan, vittulan väki!
m18
Okei eli pitää juoda kaljaa.
Ap