Voiko aviovaimon jättää viikoksi yksin kotiin?
Mihin kannattaa varautua jos jättää?
Aviomies-ketjun vastapainoksi arvon herrat, antakaa huumorin kukkia! 😉😃
Kommentit (31)
Kuka sitte tuo minulle viiniä? Ei hyvä isä sentään jos tuo mies minut heitteille noin jättäisi :(
Olisi kerrankin aikaa kuurata wc pöntön ympäriltä kaikki miehen aiheuttamat roiskeet.
Kannattaa vain ostaa kaappi valmiiksi täyteen ruokaa. Nainen voi olla vähän holtiton käyttämään rahaa jos ei ole vielä opeteltu yhdessä. Saataa ostaa esim kenkiä eikä ruokaa.
Yksin voisinkin jättää, mutta ihan sama juttu kuin nuorten kanssa, ne ei ole kuitekaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitte tuo minulle viiniä? Ei hyvä isä sentään jos tuo mies minut heitteille noin jättäisi :(
Voit tehdä nimettömänä nasun jos mies jättää liian pitkäksi aikaa kotiin ilman viiniä.
Osta varastoon terveyssiteitä ja tamponeita, palstamamma kun ei osaa ennakoida erittämisiään, koskaan.
Riippuu ihan vaimosta. Jotkut kuitenkin osaa jo hoitaa lapsia kotona ilman miestä. Kannattaa kuitenkin varautua juuri noilla ruoilla kuten jo joku sanoi. Enkä itse jättäisi kuin max kolme yötä ja vain jos se on jo yli 30 vuotias.
Ei sitä kyllä oikein voi jättää. Sitä pitää kytätä ja vahtia 24 h. Ehkä jos sille soittaa vartin välein tarkastuspuhelun ja asentaa siihen jonkun gps-valvontarannekkeen niin sit voi pakottavasta syystä jättää. Mut pettää se kuitenkin.
Edellyttäen että joku käy ruokkimassa ja ulkoiluttamassa sen pari kertaa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kyllä oikein voi jättää. Sitä pitää kytätä ja vahtia 24 h. Ehkä jos sille soittaa vartin välein tarkastuspuhelun ja asentaa siihen jonkun gps-valvontarannekkeen niin sit voi pakottavasta syystä jättää. Mut pettää se kuitenkin.
Ei kaikki vaimot petä. Vuokraa muutaman romanttisen komedia ja ostaa pari konvehtirasiaa ja viinitonkan varalle niin jotkut ihan oikeasti viihtyy yksin kotona. Etenkin jos otat lapset mukaan.
Kannattaa itse miettiä se oman vaimon temperamentti ja käydä läpi yhdessä miten toimitaan hätätilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten avovaimot? Päteekö niihin samat säännöt?
Ei oikeen avovaimot ovat villimpiä tykkäävät juoksenella vapaana jos päästää irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeen avovaimot ovat villimpiä tykkäävät juoksenella vapaana jos päästää irti
Jos sille laittaa sormuksen siksi aikaa niin voiko sitten jättää?
9kk päästä se sitten selviää onko posteljooni vai karvaranne käynyt kylässä.
Vaimo viikon yksin?
Tarkoittaa että talossa remonttimiehiä ja kaikki seinät tapetoitu, matot vaihdettu ja kaapistot uusittu kun palaat.
Lasku tulee postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sille laittaa sormuksen siksi aikaa niin voiko sitten jättää?
Jos siinä on osoite ja puhelinnumero niin löytäjä voi sitten palauttaa avovaimon
Ei voi, minä ainakin menehtyisin ilman miestäni.
Terv. Rouva