Mitä työttömälle tuparilahjaksi?
Kommentit (23)
Kirjoita hänelle onnittelukortti, "Onnea uuteen kotiin,työtön". Leikkaa ja liimaa sanomalehdestä vielä joku spurgun kuva ja työkkärin logo korttiin.
Lahjakortti Ikeaan tai johonkin muuhun suht edulliseen sisustusliikkeeseen.
Miten olisi koulutusta vastaava, vakituinen työpaikka?
Herkkukori, jossa sellaisia syötäviä, jotka voi syödä sellaisinaan (siis ei mitään hilloja ja sinappeja, vaan kahvia, mehua, pähkinöitä, suklaata tms).
Juuri näin. Ehkä vielä kossupullo siihen kylkeen niin voi ottaa ryypyn murheeseen.
Miksi menet työttömän tupareihin, eikö sinulla ole työssäkäyviä ystäviä? Mutta älä vahingossa osta mitään sellaista, mihin vain työssäkäyvällä olisi varaa.
Viinipullo, kukkia, hyvää kahvia ja suklaata
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet työttömän tupareihin, eikö sinulla ole työssäkäyviä ystäviä? Mutta älä vahingossa osta mitään sellaista, mihin vain työssäkäyvällä olisi varaa.
Hyvä pointti! Varmaan säälistä menee..
Rahaa, siitä on uupelo varmasti, käyttäköön miten haluaa.
Pitääkö työttömälle ja työssäkäyvälle ostaa erilaiset lahjat vai miksi mainitsit että hän on työtön?
Askartele ystävällesi vaikka kortti jossa lukee Mee töihin! Ei se muuta tarvii sehän on työtön!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö työttömälle ja työssäkäyvälle ostaa erilaiset lahjat vai miksi mainitsit että hän on työtön?
kylläh
Vierailija kirjoitti:
Kaljakontti
En helvetissä! Ei mulla ole rahaa. Enemmän sillä työttömällä on, kun sohvan pohjalla makoilee ja itse painan viikossa semmoset 60h että saa laskut maksettua ja loppu kuu jyrsitään kiviä..
Ai kauhee.en varmaan veisi mitään.menis töihi ja ostais niillä itse lahjansa.maksaako sossu tuparitkin vai miten sil on varaa pitää tuparit??saako työtön edes pitää tupareita?
Lahjakortti prismaan tai cittariin.
Anna jotain mitä et itse enää kaipaa. Vanhat kwngät vaikka
Paikka kuntouttavaan työtoimintaan.