Olen 16v kohta 17v. Miten voin näyttää vanhemmalta?
Olen poika ja minulta kysytään vieläkin että millä luokalla olen.
Vaikka viime syksynä aloitin amiksen...
Pukeudun ihan aikuismaisesti farkkuihin, lenkkareihin.
En kulje juurikaan muodin mukana. Käytän ihan normi sinisiä miesten osastolta ostettuja farkkuja, nyt keväällä mulla sellainen musta ehkä aavistuksen pilottitakkia muistuttava takki, mutta on kuitenkin jotenkin "aikuismaisempi".
Hiukset pidän ihan siistinä.
Kuukauden välein siistitytän 6 milliseksi sivulta ja takaa.
Päältä jätän vähän pidemmäksi, että voin laittaa vahaa.
Käyttäydyn ihan neutraalisti.
En mitenkään kovaäänisesti ja nopein liikkein (mikä on lapsenomaista käytöstä)
Olen pienikokoinen n. 169cm-170cm pitkä ja painoa n. 60 kg.
En ole mikään lihaksikas vaan aika sirorakenteinen.
Mutta isäni on melkein saman kokoinen, kuin minä joten geeneistähän tämä johtuu.
Minulta usein kuitenkin kysytään, että milläs luokalla muuten olet?
Se on jotenkin vaivaannuttavaa ja inhottavaa alkaa selittää, että tota olen jo amiksessa ja melkein 1 vuosi jo ohi 😳.
Usein herätän aina eniten huomiota minua n. 2 vuotta nuoremmissa.
Miten voisin näyttää vanhemmalta?
Ilmeisesti näytän naamasta nuorelta. Olen muutenkin vaalea...
Entäpä voisiko myöhään alkanut puberteetti liittyä tähän?
Keskimäärinhän kivekset alkavat kasvaa 11.5-12 vuotiaana. Mulla alkoi vasta niillä hujakoilla, kun täytin 14v.
Kommentit (5)
Voi, kun te teinit ymmärtäisitte millaisia pentuja vielä olette. Ei millään pahalla...
Turhaa huolehdit ap samanlaisia pojankloppeja ne muutkin ikäisesi ovat, vaikka olisavat pari vuotta enemmän kerenneet edetä puberteettia.
Olen 32 ja mietin miten näyttää nuoremmalta. Näytä rauhassa ja pidä itsestäsi huolta.
Sehän on mielenkiintoista, että kuudentoista jälkeen täytetään seitsemäntoista - odota kolmekymmentä vuotta niin, eiköhän se ikääntymisasiakin ole kunnossa...
Ala ottaa steroideja ja käy salilla.
.