Flunssaisen 1.5v:n kanssa kauppakeskukseen?
Alkuviikolla oli lämpöä ja nyt räkäinen ja aivastaa välillä. Tietenkin ollaan toipuiltu kotona ja eilen ja tänään leikkipuistossa.
Onko lapselle/sairaudelle väärin lähteä kevätvaateostoksille ostoskeskukseen? Bussilla. Lapsi ei rattaissa enää kauaa suostu olla. Nyt on isot lastenvaatealet ja toppavatteet kuumia jo. Toisaalta pitkittyykö sairastelu tuollaisesta? Onko vaan pitäydyttävä kotona ja Pihalla niin kauan kuin flunssa vaivaa.
Kommentit (11)
Kauppakeskus ja ostoskeskus on eri asiat.
Haluaisitko itse, kun laitat itsesi samaan asemaan? Istut vaunuissa kuumissasi, räkä valuen, ehkä kurkku kipeänä ja muuten vaan väsyneenä hyvässä lykyssä tunti kausia kotiovelta takaisin.
Jää suosiolla kotiin. Turhaan lähdet vouhottamaan vaahtosammuttimes kanssa minnekkään ihmisten ilmoille. Sairastaa flunssan pois ja lähtee sitten, minä en ainakaan vittu halua, että joku räkänokka antaa mulle räkätaudin ja joudun olemaan viikonpäivät töistä pois, josta ei todellakaan ole varaa sluibailla!!
Vierailija kirjoitti:
Jää suosiolla kotiin. Turhaan lähdet vouhottamaan vaahtosammuttimes kanssa minnekkään ihmisten ilmoille. Sairastaa flunssan pois ja lähtee sitten, minä en ainakaan vittu halua, että joku räkänokka antaa mulle räkätaudin ja joudun olemaan viikonpäivät töistä pois, josta ei todellakaan ole varaa sluibailla!!
Vois ton nätimminkin sanoa. Onko huono päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois ton nätimminkin sanoa. Onko huono päivä?
Olet oikeassa.. Anteeksi vähän väärällä jalalla nousin.
t.4
Ei sairastelu tuosta mihinkään pitkity.
Mutta ei ehkä mukavin ajankohta pienokaiselle lähteä shoppailemaan. Toisaalta, milloin se nyt tuon ikäisellä olisi.
Miksei niitä välttämättömiä vaatteita voi hakea ilman lasta? Jos ei isää ole, niin kai joku nyt pari tuntia voi hoitaa?
Miksi ihmeessä pitää juuri nyt lähteä ostoksille? Jos nyt ihan pakko, niin hanki lapsenvahti ja mene yksin. Ton ikäisen kanssa shoppailu on muutenkin hankalaa. Lapsella ei taatusti ole hyvä olla siellä puolikuntoisena.
Missä se flunssa on? Alkuviikolla oli LÄMPÖÄ ei siis kuumetta? Ja nyt on räkäinen mutta jaksaa ja pystyy kuitenkin leikkiä puistossa ulkona.
Osalla muksuista on aina vähän kröhää tai nuhaa mutta ei voi kotona olla koko vuotta.
Tosin miten 1,5v. kanssa shoppailu sujuu jos ei "suostu" istumaan vaunuissa? Eikö sen päätä vanhemmat eikä lapsi?
Meilläkään ei ole paljoa vaunuja käytetty mutta 3v asti lapsi istui vaunuissa silloin tällöin jos se oli helpompaa ja järkevämpää eikä sitä lapselta kysytty.
Eikö isä voisi olla lapsen kanssa ja sinä mennä yksin?
Minulla on kolme alle kouluikäistä lasta, joten käytännössä talvisin joku on aina jossain flunssassa. Menisin jos ei ole kuumetta ja lapsen vointi on vielä niin hyvä, että jaksaa ulkoillakin. Taapero istuu luultavasti rattaissa, joten ei se kovin raskasta ole.
Olisko susta kiva shoppailla räkäsenä?