Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan menot joihin liittyy peseytyminen/sauna

Vierailija
24.03.2017 |

Mitä ihmettä tekisin. Työpaikallani järjestetään vuosittain asiakkaille tarkoitettuja koulutus tai virkistystapahtumia joihin usein liittyy liikuntaa tai urheilua. Ne eivät suoranaisesti ole pakollisia eikä meille henkilöstölle tarkoitettuja mutta joitakin meistä myös usein kutsutaan mukaan.

Minulle ongelmaksi muodostuu se että sitten liikuntaosuuden jälkeen on varattu joku sauna tai sitten vähintäänkin yhteissuihku peseytymistä varten. Minulla on kehooni liittyen arkoja asioita ja en missään nimessä halua saunoa tai suihkutella puolituttujen tai ventovieraiden asiakkaiden kanssa vaikka naisia kaikki ovatkin.

Kutsuja pahastuu jos kieltäydyn kutsusta, mutta en voi myöskään sanoa miksi en voi lähteä.

Mitä tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä oikea syy kutsujalle. Ei sinua voida pakottaa tuollaiseen.

Vierailija
2/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan mene sinne saunaan tai peseytymään. Voit vaikka sanoa, että on kuukautiset tai vähän kipeä olo. Tuskin se kuitenkaan mitään hikijumppaa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kutsujalle tuo: Minulla on kehooni liittyvia arkoja asioita. Fiksu kutsuja ymmartaa, eika utele enempaa. Itsellani on ajoittain paha psoriasis. Kiertaisin nuo tilaisuudet kaukaa.

Vierailija
4/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus riisut munasilleen vaan ja menet sinne saunaan! Ei siellä kukaan ketään toljota.

Vierailija
5/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi esim. oli ollut monen tunnin melontasafari ja sitten savusauna. Lopuksi illallinen ja vähän paha skipata pesut ja mennä naama hiessä ja tukka lätässä syömään. Ihminen joka näitä järjestää on maailmassa viimeinen henkilö jolle uskoutuisin tässä asiassa. Ap

Vierailija
6/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole osallistumis- etkä selitysvelvollinen. Voit sanoa että kiitos kutsusta, mutta en valitettavasti voi osallistua. Tai että kiitos, osallistun mielelläni tilaisuuteen, mutta en sauno/suihkuta/kylve. Ja jos joku on niin tahditon, että alkaa kysellä syytä saunomattomuuteen, sanot asiallisesti, että saunominen ei nyt sovi minulle.

Vierailija
7/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet niin epävarma vartalostasi, että tällainen aiheuttaa ongelmia? Mahtaa vaikeuttaa elämää ihan helvetisti.

Vierailija
8/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pesullakäyntiin ole mitään muuta mahdollisuutta kuin tuo yhteissauna? Esim. yöpymispaikassa huoneen suihku tms? Olen ollut mukana työpaikan tapahtumissa, joissa saunotaan, mutta osa porukasta on jättänyt vain saunan väliin ja peseytynyt itsekseen. Ei kaikkien iho tai terveys edes siedä saunomista.

Vierailija
9/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin työpaikkoja ja tapahtumia on erilaisia, mutta ainakin meidän työpaikassa on mahdollisuus osallistua myös vain osittain. Eli jos ohjelma olisi tuon tyyppinen mitä mainitsit, niin voisi mennä mukaan melomaan, mutta lähteä sitten kotiin pesulle ja jättää saunan ja illallinen väliin tai vastaavasti liittyä muiden seuraan vasta illalliselle.

Itselläni on pienet lapset ja meillä molemmilla vanhemmilla on aika paljon töihin liittyviä (pakollisia) menoja, joten usein joudutaan sovittelemaan näitä ei pakollisia. Eli usein tulee mentyä vain siihen alkuillan liikuntajuttuun mukaan ja tulla sitten ajoissa kotiin, kun muut jää saunomaan (ja nauttimaan virvokkeita) tai muutaman kerran olen tehnyt niinkin, että olen mennyt kotiin, jotta näen lapsia pari tuntia, kun he valvovat ja lähtenyt sitten lasten mentyä nukkumaan työpaikan illanviettoon muutamaksi tunniksi "rentoutumaan"

Vierailija
10/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo. Jos reissu on sellainen, että paikassa yövytään, on siellä myös mahdollisuus peseytyä itse omassa hotellihuoneessa tai muussa majoituspaikassa. Jos ette ole siellä yötä, voit lähteä kotiin pesulle.

Vierailija
11/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en muuten tullut ajatelleeksi että voisi lähteä liikunnan jälkeen kotiin. Tosin tuo melontareissu esim. oli jossain hevonkuusenkorvessa, päiväreissu josta sitten illalla bussikuljetus takaisin kaupunkiin.

Ja tälle yhdelle kommentoijalle voin sanoa että esim. todella pahat viiltelyarvet (mistä ei minun kohdallani ole kysymys), eivät ehkä ole sellainen asia mitä aikuinen ihminen haluaa bisnesmaailmassa esitellä. Epämuodostumat, ihosairaudet, arvet ym. vammat ovat usein sellaisia asioita että itse haluaa valita kenelle ne paljastaa. Ap

Vierailija
12/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä...ihmisille voi ihan oikesti puhua tälläisistä asioista. Otat niiden asiakkaiden kanssa puheeksi, että sinulla on tälläisiä "estoja" ja menet joko ensin tai heidän  jälkeen.

Vierailija
13/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit käsiisi sen täällä pyörineen miehen kuvan ja näytät sitä pomolle samalla sanoen: "Tälläkin on isompi kuin minulla". Sen jälkeen asia on taputeltu.

Vierailija
14/14 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on läski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme