Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko anteeksi vuosia sitten tapahtuneen pettämisen?

Vierailija
24.03.2017 |

Kännissä tapahtunut vahinko, mies oli silloin yli 6kk työkomennuksella. Voisitteko antaa anteeksi ja unohtaa tällaisen jos saisitte kuulla tästä vasta vuosia myöhemmin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en voisi. Harmillista kyllä.

Vierailija
2/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole koskaan vahinko, enkä voisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ajattelee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, jos on ollut kännissä ja vielä työkomennuksella.

T: kaupparatsu

Vierailija
4/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jäi kiinni?

Vierailija
6/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sinä olla miehesi kanssa, vai haluatko että joku muu saa olla sen kans. Siitähän se on lopulta kyse! ;)

Vierailija
7/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, ihan sama kuinka kännissä olis akka ollut. Sais painua kauas vittuun mun näköpiiristä.

Vierailija
8/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nykyään nuolisi pillua joka päivä.

:D

tämä.

No vakavasti puhuen; en tiedä. Tottakai jos kuulisin asiasta vasta nyt ja pettämisestä olisi oikeasti kulunut monta vuotta, se on silti kriisi. Laittaa miettimään puolisoa ja asioita joita on tapahtunut, mutta toisaalta; siinähän se puoliso edelleen on. Ja jos elämä niiden vuosien aikana on ollut hyvää, niin kyllä mä saattaisin sen anteeksikin antaa, mutta se vaatisi käsittelyä kyllä ja puolison tulisi se kestää. 

Vierailija
9/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä.

No vakavasti puhuen; en tiedä. Tottakai jos kuulisin asiasta vasta nyt ja pettämisestä olisi oikeasti kulunut monta vuotta, se on silti kriisi. Laittaa miettimään puolisoa ja asioita joita on tapahtunut, mutta toisaalta; siinähän se puoliso edelleen on. Ja jos elämä niiden vuosien aikana on ollut hyvää, niin kyllä mä saattaisin sen anteeksikin antaa, mutta se vaatisi käsittelyä kyllä ja puolison tulisi se kestää. 

Siis tarkoitan kestämisellä sitä, että puolisolla ei olisi vähään aikaan oikeutta valittaa siitä että "taas haluan keskustella asiasta". Toki jos se jatkuisi puoli vuotta tai ottaisin asian esille joka riidan yhteydessä, asia olisi toinen.

Vierailija
10/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi. Mies antoi anteeksi minun törppöilyn.

Vierailija
11/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä.

Ensimmäinen järkevä vastaus, kiitos. Lisää kommentteja?

Vierailija
12/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisinko antaa anteeksi. Alkaisin ainakin epäillä, että miksei tapahtuisi toistekin. Ja onko ihminen ihan erilainen kuin olen luullut. Loukkaantuisin joka tapauksessa.

Vierailija
13/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa seksi on vain osa kokonaisuutta. Helpompi minun olisi (ja on ollut) antaa anteeksi joku satunnainen hairahdus kuin esim. voimakas ihastuminen jokaa ei ole vielä johtanut yhdyntään asti. Kumpi parempi syy erota: jos kymmenen vuoden suhteen aikana toinen kerran hairahtuu kännipäissään väärään sänkyyn mutta muuten on ideaali kumppani vai jos toinen jatkuvasti mitätöi, nalkuttaa ja kieltäytyy seksistä?

Vierailija
14/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä.

Jos olet sitä mieltä, että vain anteeksi antamista puoltavat kommentit ovat järkeviä vastauksia, niin miksi edes kysyt? Sinähän olet mitä ilmeisimmin kantasi jo valinnut.

Vierailija
15/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on ihan sama kuin jokaisen AV-mamman kun kyseessä on miespuolinen pettäjä. Miksi sen pitäisi olla naisten kohdalla eri juttu?

Vierailija
16/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa seksi on vain osa kokonaisuutta. Helpompi minun olisi (ja on ollut) antaa anteeksi joku satunnainen hairahdus kuin esim. voimakas ihastuminen jokaa ei ole vielä johtanut yhdyntään asti. Kumpi parempi syy erota: jos kymmenen vuoden suhteen aikana toinen kerran hairahtuu kännipäissään väärään sänkyyn mutta muuten on ideaali kumppani vai jos toinen jatkuvasti mitätöi, nalkuttaa ja kieltäytyy seksistä?

Tässä ilmeisesti ideaali kirjoittelee ;)

Vierailija
17/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma tässä on se että on tapahtunut vuosia sitten mutta puoliso ei ole kertonut asiaa. Eli on pitänyt sinua täysin pilkkanaan. Pettämisessä minulle on ennenkaikkea kyse epäkunnioitukseta. Kukaan ei isät vahingossa, harva mies ei hirveässä kännissä edes pysty seksiin eli heidän kohdallaan tuo selitys ontuu ja pahasti.

Jos puoliso suoraselkäisesti kertoisi heti asiasta, olisi pahoillaan ja asia puhuttaisiin läpi niin voisin harkita jatkoa, tuskin siltikään voisin asiaa unohtaa mikä taas johtaisi moniin muihin ongelmiin.

Vierailija
18/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tässä on se että on tapahtunut vuosia sitten mutta puoliso ei ole kertonut asiaa. Eli on pitänyt sinua täysin pilkkanaan. Pettämisessä minulle on ennenkaikkea kyse epäkunnioitukseta. Kukaan ei isät vahingossa, harva mies ei hirveässä kännissä edes pysty seksiin eli heidän kohdallaan tuo selitys ontuu ja pahasti.

Jos puoliso suoraselkäisesti kertoisi heti asiasta, olisi pahoillaan ja asia puhuttaisiin läpi niin voisin harkita jatkoa, tuskin siltikään voisin asiaa unohtaa mikä taas johtaisi moniin muihin ongelmiin.

^petä siis!

Vierailija
19/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se vuosien salailu olisi tässä melko ongelmallinen asia. Mistä tietäisin ettei näitä "vahinkoja" ole lisääkin?

Vierailija
20/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä.

Jos olet sitä mieltä, että vain anteeksi antamista puoltavat kommentit ovat järkeviä vastauksia, niin miksi edes kysyt? Sinähän olet mitä ilmeisimmin kantasi jo valinnut.

Aiemmat vastaukset olivat suurimmaksi osaksi pelkkää pelleilyä. En ole valinnut kantaani, siksihän kysyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan