Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsintäkuulutus: maidoton, munaton, viljaton, pähkinätön pääsiäismuna

Vierailija
24.03.2017 |

Allergiaperheet, mistä löytyisi pk-seudulla maidoton, munaton (haahaa), viljaton, pähkinätön pääsiäisyllätysmuna alakoululaiselle? Kaikki "tuu maistaa mun munaa" -vitsit on jo kuultu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule maistamaan mun munaa. Onko tämä jo kuultu?

En tiedä, mutta on maistettu. En tosin ole varma oliko siinä kuitenkin maitoa, koska ainakin jotain valkoista siinä oli. 

Vierailija
22/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegekaupasta löytyy Moo Freen jättisuklaamunia ainakin. Voinee tilata netinkin kautta, jos ei ole ko. kauppoja lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ehkä vähän yliampuvaksi? Ei karkin syöminen ole sellainen asia, että sitä varsinaisesti edes kannattaa opettaa jos on noin selkeä syy miksi niitä ei söisi. 

Vierailija
24/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Dammenbergin suklaat on maidottomia eli kermattomia myös. Kinuskia ja toffeeta voi tehdä esim. kookoskermasta ja sokerista, ei ne aina ole lehmäperäisiä. Vegekaupasta ja Ruohonjuuresta kannattaa kysellä. Tekisin sinuna varmaan itse, saisi edullisemmin ja juuri sellaista kuin haluaa. Yllätyksenkin voisi valita saajan mukaan.

Vierailija
25/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse&Säästä-myymälästä olen ostanut vegaanisia pähkinättömiä suklaamunia pari vuotta sitten, niissä ei mun muistaakseni ollut juurikaan muita ainesosia kuin suklaata ja kasvirasvaa ja sokeria. Se päällinen oli vähän tylsä, yksivärinen folio mutta voisihan siihen liimata tarroja vaikka. En tiedä onko heillä vielä noita myynnissä mutta sinne suunnistaisin ensimmäisenä.

Vierailija
26/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Styroxmuna

Vierailija
27/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näitä Moo Freen munia, voi tilata netin kautta tai käydä ostamassa Helsingin Vegekaupasta Vaasankadulta (jos kerran asutte pk-seudulla). Onhan noilla hintaa kyllä... ja yllätystä ei taida olla, mutta tiedän vegaanivanhempien ainakin tehneen noista yllätysmunia lapsilleen laittamalla lelun toisesta munasta. https://www.facebook.com/VICE/videos/1591678677532051/?pnref=story

Vierailija
28/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi puhdas paikka ja kuopaise kourallinen lunta ja muotoile se munaksi ja vie pakastimeen. Puuttuu taatusti mainitsemasi allergeenit. Toinen vaihtoehto olisi mehujää.

Vierailija
29/29 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakoululaisellani on vähälaktoosinen ja pitkälti viljaton ruokavalio. Oikeasti vähän ihmettelen, että marketeista ei löydy laktoosittomia pääsiäismunia ja ylipäänsä suklaatakin on 0-2 lajia. Luulisi, että kysyntää olisi sentään jonkin verran!

Mignon

https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/9673/mignon-52g-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi