Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lukitsee oven aina kun käy vessassa, mitä hän salaa

Vierailija
24.03.2017 |

? Me asumme kahdestaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa ihan vain tehdä asiansa rauhassa? Mikä tarve sinulla on tietää mitä miehesi tekee vessassa?

Vierailija
2/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo pissi/kakka. Tieto siitä että joku voi tulla vessaan hetkellä millä hyvänsä estää virtsan/ulosteen tulon. Sen sijaan kun ovi auki odottelis puol tuntia että rakko rauhottuu, voi laittaa oven lukkoon ja saada henkisesti rauhan että kukaan ei ainakaan varottamatta voi tulla joten rakko rauhottuu välittömästi ja virtsa tulee heti. 

Terveisin: Oven lukitsija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa tietenkin salaa pitkäaikaisinta tyttöystäväänsä Kyllikkiä. Älä kysy miten se Kyllikki pääsee sinne sun huomaamatta joka kerta.

Vierailija
4/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sulkee oven sen takia koska lapsuudessaan hänen äidillään oli tapana seurata hänen toimiaan vessassa.

Vierailija
5/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin läheisriippuvainen, että hetken luoksepääsemättömyys alkaa ahdistaa..??

Vierailija
6/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vaan tapa, joka on jäänyt esim. työpaikalta. Itse ainakin olen huomannut, että kun töissä (luonnollisesti) lukitsen vessan oven, teen sen automaattisesti kotonakin. Joskus jopa yksin ollessa :D

Vierailija
7/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ovi on jätettävä auki. Sinäkin haluat nauttia tuoksuista.

Vierailija
8/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovessa on lukko sen takia että siellä saa olla rauhassa ilman että (utelias) puoliso ja lapset pukkaa sisään kun itse istuu pytyllä tai sheivaa karvoja suihkussa ym. Joku raja ja rauha.

Vierailija
9/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vessan ovi pois saranoista ja samalla vaikka ulko-ovikin. Ettehän te nauti yksityisyydestä.

Vierailija
10/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle vessan oven lukkoon laitto on refleksimäinen teko

Vierailija
11/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi hitsaa hanskaan. On kuin vierasta saisi.

Vierailija
12/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulisit? 

Ihmeellinen kyttääjä olet. Susta tulee kyllä kamala puoliso jos mies ei saa olla edes paskalla rauhassa.

Vierailija
13/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempiä pysähtymättä pohtimaan pitääkö, lukitsen wc:n ja suihkun oven myös yksin ollessani.

Käy yhtä automaattisesti kuin vilkun käyttö autiolla mökkitiellä.

Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
14/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vaan oo siellä paskalla???!!!

Vierailija
15/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Me asumme kahdestaan.

0/5

Vierailija
16/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sä voit lähettää tekstareita sinne pyttylään ja kysyä mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
17/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin aikanaan tämä sama keskustelu ja lopetin vessan oven lukkoon laittamisen "kun mehän ollaan täällä vain kahdestaan ja en minä sinne vessaan nyt yhtä aikaa tule". No jätin sitten oven laittamatta lukkoon ja rouva tuli kaksi kertaa kun olin pöntöllä "oho, sä olitkin täällä". Arvostan sen verran yksityisyyttäni vessa-asioissa, että olen tuon jälkeen lukinnut kotona aina vessanoven.

miekkonen

Vierailija
18/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaisia kyyliä kaupataan? Jossakin kierrätyskeskuksessa varmaankin.

Vierailija
19/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oikea tapa aina laittaa vessan ovi lukkoon. Välttyy kiusallisilta tilanteilta, jos joku hätäinen ryntää vessaan. Mistä sitä muuten tietäisi, onko vessa varattu.

Vierailija
20/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin aina ollu normaali asia laittaa lukkoon ja sit exä kerran piti puheen et mitä salaat ja oli muka tosi vihanen.. Se tuntu oudolta ku ei itellä tulis mieleenkään et joku jotain salais tossa tilanteessa. Ihan normaali/automaattinen asia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi