Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on nyt hirveä siivousvimma päällä

Vierailija
24.03.2017 |

Olen jakanut sen useammalle päivälle. Toissa päivänä puunasin kylppärin perusteellisesti. Pesin jokaisen hajuvesipullonkin. Eilen riehuin olkkarissa ja mitä kaikkea saattoikaan löytyä sohvan ja hyllyjen alta.... Tänään mellastan keittiön kimpussa.

Mulla menee aikaa näihin tolkuttomasti, kun on kaiken maailman sälää ja rompetta. Kaikki on kuitenkin minulle tärkeitä. Ikkunoiden pesun jätän kuitenkin myöhempään ajankohtaan.

Onko kevätaurinko herätellyt teitä siivoamaan vähän perusteellisemmin? 🌞

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinko 🌞 Nyt pyöräilemään Halpa Halliin. Aion ostaa lastenlapsille pääsiäismunien sijasta jotain pientä: värityskirjoja, kyniä, askartelutarvikkeita ja kai sinne pussiin yksi perinteinen suklaamunakin menee.

Vierailija
2/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää keräillä kynttiläkuppeja, meikkejä, hajuvesiä ja koriste-esineitä hyllyt väärälleen pölyyntymään.

Mutta miehet on sikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut ahkera.  Persiljat ovat taimella ja se ilahdutti siinä määrin että pesin ikkunat.

Vierailija
4/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eilen imuroin, pesin pyykkejä, tiskejä, viikkasin ja lajittelin vaatteita. Tänään ostin clean vipesejä joilla pyyhin peilit sekä värinpoistoliinoja joilla huollan muutaman vaatteen.

Vierailija
5/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tulla meille siivoamaan.

Vierailija
6/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää keräillä kynttiläkuppeja, meikkejä, hajuvesiä ja koriste-esineitä hyllyt väärälleen pölyyntymään.

Mutta miehet on sikoja.

Meillä mies tuo kaiken maailman eletroniikkaa sisää ovista ja ikkunoista. 

Tavarapaljouden syy on yksin hän. En edes käytä meikkejä ja hajuvesiä. Yhtä ainutta koriste-esinettä ei ole minun toimestani. 

Että jos nämä sukupuoliset stereotypiat voisi unohtaa?

Vierailija
7/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eilen imuroin, pesin pyykkejä, tiskejä, viikkasin ja lajittelin vaatteita. Tänään ostin clean vipesejä joilla pyyhin peilit sekä värinpoistoliinoja joilla huollan muutaman vaatteen.

Ja etsin pikkuautot sohvan alta ja irrotin legot pattereiden välistä. Avasin saksilla ne kosmetiikkatuubit joista tulee enää pohjat ja heitin miljoona asiaa roskikseen. Mietin että oikeastaan olen saatanan hieno ihminen ja laitoin lusikat pakkaseen kuten Nenna neuvoi. :D

Vierailija
8/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vähän ennen menkkoja siivousvimma päällä. Menkkojen myötä sekin hävis :(  Siivoan kuitenkin edelleen, mutta ei ole enää sellaista intoa siihen.

Vierailija
9/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tulla meille siivoamaan.

Mä maisteri tulen sulle siivoamaan? Oman miljööni pidän siistini että pää kestää tässä maailman paskassa.

Vierailija
10/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan vähän ennen menkkoja siivousvimma päällä. Menkkojen myötä sekin hävis :(  Siivoan kuitenkin edelleen, mutta ei ole enää sellaista intoa siihen.

Mun työkaverilla oli samanlainen juttu. Sen veli pyysi sitä aina silloin kyläilemään. Akka siivos veljen kämpän :)

Vierailija
11/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaikki nämä asiat jo jouluna. Olenkin tosin lenkkeilevä mies enkä mikään löllö mt nainen niin kuin te.

Vierailija
12/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisitteko lähettää virtuaalisesti sitä siivousvimmaa tänne mullekin? Olis nimittäin käyttöä, ei vain nyt jotenkin lähde käyntiin, vaikka kuinka tuntuu että pitäisi, kun aurinko paljastaa kaiken. Täällä palstalla vain turhaa notkun. Jonkinlainen potku persuksiin tarvittaisiin...

Vierailija
13/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like when you like me. 💗

Vierailija
14/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänään saanut järjestettyä keittiön kaapit, projekti mikä on ollut suunnitteilla siitä asti kun muutin tähän asuntoon vuosi sitten. Silloin tuli vain kaadettua kamat kaappeihin muuttolaatikoista ja ne on ollut ihan sekaisin siitä asti, mutta ei ole enää :) Vielä pitäisi ostaa lasipurkkeja joihin laittaa kuiva-aineet nätisti.

Vierailija
15/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette 3kk jäljessä kirjoitti:

Tein kaikki nämä asiat jo jouluna. Olenkin tosin lenkkeilevä mies enkä mikään löllö mt nainen niin kuin te.

Kuule sinä lenkkeilevä mies. Jos suursiivoan kodin jouluksi niin jo maaliskuussa on tehtävä uusi perusteellinen siivous. Ylläpitosiivous ei riitä lapsiperheessä.

Vierailija
16/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jotkut jaksaa. Mulla pukkaa kevätväsymystä tai -masennusta pintaan. En vaan jaksa tehdä yhtään mitään. Päätä särkee, on nuutunut olo, silmiin sattuu, yöllä ei tule uni, mutta silti koko ajan väsyttää. Ja ens viikonloppuna säädetään taas kelloja, jolloin väsymys lisääntyy vielä lisää.

Vierailija
17/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan otsikoista päätellen onkin siivottu paljon, varsinkin lasten huoneita.

Vierailija
18/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ärsyttää? Kai mä nyt siivoan kun ei ole työtä ja gradutkin ovat valmiina jo vuosikaudet. Onko kiva tulla perjantaina likaiseen kotiin?

Vierailija
19/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että jotkut jaksaa. Mulla pukkaa kevätväsymystä tai -masennusta pintaan. En vaan jaksa tehdä yhtään mitään. Päätä särkee, on nuutunut olo, silmiin sattuu, yöllä ei tule uni, mutta silti koko ajan väsyttää. Ja ens viikonloppuna säädetään taas kelloja, jolloin väsymys lisääntyy vielä lisää.

Kokeile muuttaa suhtautumistasi valoon, lämpöön ja kesän ideaan. Jos saat psyykeesi suhtautumaan myönteisesti näihin niin kroppa seuraa kyllä perässä.

Vierailija
20/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat pesin ja puhdistin myös samalla sälekaihtimet. Kerran viikossa siivoan koko asunnon, en viihdy yhtään sikolätissä. :)

Siivoan myös työkseni ja haluan pitää asuntonikin siistinä, on niin mukava oleskella puhtaassa kodissa. Olen aina pitänyt siivoamisesta. :D