Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset vihaavat kaikkea?

23.03.2017 |

Olen matkustanut joskus aikoinaan paljon. Ja voin sanoa suomi on ainoa maa missä kaikki vaan vihaa kaikkea. Enkä nyt tarkoita sitä, että pitäisi tuntemattomille hymyillä jne.. mutta täällä esim, jos joku oikeesti saavuttaa jotain häntä vaan haukutaan esim ihan surkea työ hommaa parempi. Tai jos joku pääsee vaikka näyttelemään johonkin sarjaan niin kaikki ovat ihan b luokan sarja mee oikeisiin töihin. Eli mikään ei kelpaa. Tää on kyllä oikee kulissien maa. Miksi olette niin täynnä vihaa? Minä vihaan suurintaosaa juuri sen takia koska suurinosa vihaa kaikkea.

Kommentit (6)

1/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidankehä siis.

Onko muissa maissa oikeasti positiivisempaa?

Olen ollut venäläisten kanssa tekemisissä -

melkoisia synkistelijöitä,

uskovat helposti että muut haluavat vain pahaa heille.

2/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä en ole käynyt ku ei kiinnosta euroopan maat. Sen takia, koska ovat juuri tuon sisäänpäinsuuntautuneisuuden takia kuin suomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sentään...ei suomalaiset yleisesti vihaa. Tietysti pieni osa yksilöistä tekee sitä, mutta suurin osa kansasta ei. 

Sama juttu joka maassa. 

Suomalaiset ovat ihan oikeesti ok porukkaa. 

Vierailija
4/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsynyt läppä tää..

Vierailija
5/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velikulta79 kirjoitti:

On niin väsynyt läppä tää..

Eipä olekaan. Sen oikeasti tajuaa vasta kun on lähtenyt. Itse ajattelin aikoinaan samoin kuin aloittaja ja vähitellen kypsyi ajatus muuttaa kokonaan pois jo säidenkin takia. Sittenmmin kun ei enää ole ollut itsesuojeluvaisto ja sopeutumispakko päällä olen tajunnut paremmin sen harmaan ja kylmän tunnelman, joka maahantuijottavissa suomalaisissa on. Elät vain kerran, joten äkkiä pois sieltä. 

Vierailija
6/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meillä on näitä suomalaisia ja suomalaisuutta karsastavia suomalaisia "maailmankansalaisia" joutavine suomi-myytteineen?

No annetaan nyt härmän juntille nyt kuitenkin kaipaamansa aplodit - on käynyt oikein ulkomailla! Ajatella. Mikä kosmopoliitti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi