Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öykkäri naapuri vaan pesee pyykkiä tähän aikaan vaikka ole laittanut lapset nukkumaan ja vielä kieltänytkin pesemästä tähän aikaan

Vierailija
23.03.2017 |

Kohta soitan poliisille...prkl...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkäri olet itse. Et voi määräillä milloin naapurisi saa pestä pyykkiä. Ei siitä niin kovaa meteliä lähde. Aika vaimeat äänet.

Vierailija
2/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAILMA SEIS, MAMMA LAITTOI LAPSENSA NUKKUMAAN!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saa joskus todellisen öykkärinaapurin.

Vierailija
4/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille ja kerro sit mitä sanoivat! 😆

Vierailija
5/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyssäännöt tuskin teilläkään kieltää pyykinpesua iltaisin.

Vierailija
6/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi kieltää ketään tekemästä mitään, paitsi omalla tontillasi/kiinteistölläsi. Ja kohdistuen muuhun omaisuuteesi.

Vierailija
7/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teidän talossa heikko äänieristys.

Vierailija
8/15 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon poliisi kirjoitti:

Järjestyssäännöt tuskin teilläkään kieltää pyykinpesua iltaisin.

Jos ap asuu kerrostalossa jossa hiljaisuus alkaa klo 22 JA pyykinpesu todella kuuluu häiritsevästi ap:n asuntoon, niin onhan se silloin kiellettyä. Vai mitä? Suihkussa ja vessassa saa käydä milloin vain, mutta pesukonetta on aika helppo olla käyttämättä yöllä.

Vierailija
9/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suotavaa pyykätä hiljaisuuden aikaan. Toki itsekin olen joskus ollut siinä tilanteessa, että pyykkikonetta on laulatettu puoli yhdeltätoista.

Eikös tuo ole aika myöhäinen aika lapselle nukahtaa? Pese itsekin pyykit nukutusaikaan niin ehdollistuu sen unettavaan vaikutukseen.

Vierailija
10/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltänyt?

Ehkä, että olisit toivonut nätisti, olisikin voinut vaikuttaa pyykkiaikoihin. Meillä hiljaisuus alkaa 23.00 eli siihen asti on sinänsä ok pyörittää koneita. 

Itse kuulun kyllä siihen muut huomioivaan ryhmään, että hoidan imuroinnut ym. kovaääniset jutut aiemmin. 

Vierailija
11/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herramunjee. Mulla kaks alle 4-vuotiasta ja mää pesen pyykit lähes aina iltasin. Pesin jopa sillä vanhalla koneella josta oli yks jalka jumissa ja piti niin perkeleenmoista meteliä..

Mulla tosin lapset on tottunu ääniin muutenki. Nukkuvat paremmin kun laitan musiikkia soimaan siksi aikaa kun olen itse hereillä.

Vähän myöhästä, mutta olis kannattanu alottaa totuttaminen jo vauvana niin ei tarttis kirota nytten.

Vierailija
12/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häiritseekö tämä ääni sinua vai lapsia?

Ihmettelen jos lapsia. Yleensähän lapset nukkuvat sikeästi, vaikka Hornet-harjoitukset pyörisivät katon päällä. 

Ja miten te oikein elätte. Ette lasten nukkumaanmenon jälkeen muuta kuin hiivi tassuttele villasukissa, mikronkin kilahdus omassa huoneistossa on takuusti isompi ääni kuin tasainen hurina naapurista. 

Vaikka olist yksinhuoltaja tai ehkä juuri siksi luulisi sinun tekevän ääniä tuottavia hommia vielä lasten nukkumaanmenon jälkeen. 

Vierailija
13/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneet ei kyllä nykyisin juurikaan ääntä pidä.

Itsehän olen pyörittänyt noron aikaan pyykkikonetta koko aamuyön, kun kaikki peitot ja lakanat oli yrjössä. Ei herännyt meidän omankaan perheen terveet lainkaan. Eikä kerrostalonaapurit.

Vierailija
14/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta asuntoon äläkä leiki paperitalossa kotia.

Pesukoneen ääni ei todellakaan voi kuulua minnekkään naapuriin, ainoastaan likous saattaa kuulua ja sekin kestää huimat 10-15min.

Mulla pesukoneen ääni ei kuulu edes omaan asuntoon kun laitan kylppärin oven kiinni, kuulen just ja just kun se alkaa linkoamaan.

Ihmiset häiriintyvät ihan kaikesta ja sitten pitää kuitenkin asua tollaisissa paperihötteöissä.

Vierailija
15/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti lähtee iso ääni pesukoneesta ja haittaa lasten tai sinun untasi, niin ilmoita isännöitsijälle. Eihän tuohon aikaan saa porata tai muutakaan kovaäänistä tehdä. Mutta siis jos OIKEASTI haittaa unta.