Peniksen pituus
Kommentit (22)
Onko se halkaisija vai säde vai ympärysmitta vai pii tuo paksuus?
Vain 0,75l viinipullon kokoiset ovat av-mammoille riittäviä
Jaahas, sukupuolten välinen sota käynnistyy iiiihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olen itse 20v ja penis 18cm pitkä ja 14,5cm paksu.
16v
Sulla on mitättömän pieni ja ohut. Ei tuolla tee mitään.
Jouu kirjoitti:
Onko 13 cm pitkä ja 10cm ympärysmitta riittävä?
Vähemmistössä lienee naiset joille tuon kokoinen pidemmän päälle kelpaa. Minulla on suunnilleen tuon kokoinen ja lähes aina kun olen seksiä päätynyt harrastamaan naisen kanssa, on tapailu loppunut siihen. "Oot ihan kiva, mut voitasko olla vaan kavereita?" jne. Kerran yksi luonnonoikku halusi minun panevan häntä anaaliin, koska sinne se oli kuulemma täydellisen kokoinen. Pilluun tungettiin samaan aikaan jättidildo, joka oli lähes kaksi kertaa noiden avausviestien mittojen kokoinen. Tämä nainen tykkäsi myös muunlaisista tavanomaisesta seksistä poikkeavista jutuista kuten sitomisleikeistä, pissa- ja kakkaleikeistä jne. Itse en vain pidemmän päälle tuollaista meininkiä jaksa päivästä toiseen.
Jos olet supliikkimiehiä etkä ole aivan susiruma niin yhden illan juttuja pääsee kyllä harrastamaan. Itse olen myös pienimunainen, mutta naisseuran saaminen baarissa/tinderissä ei koskaan ole ollut ongelma. Koskaan ei kukaan ole etukäteen mitään kysellyt tai esitellyt vaatimuksia isosta sladdista. Kyllähän sen pettymyksen pystyy naisesta aistimaan, kun vaatteet lähtee pois mutta mitä sitten? Koskaan en siinä hetkessä ole kuitenkaan pakkeja saanut, vaan jos tuohon tilanteeseen on päädytty niin aina on homma hoidettu loppuun asti.
Maksulliset naiset arvostavat pieniä peniksiä. Ei mene paikat rikki. Lisäksi pienimunaiset laukeaa yleisesti ottaen nopeammin kuin keskiverrot ja isot. Eli mene joko maksullisiin naisiin tai runkkaa himassa, mutta muuten ei kannata naisia lähestyä noin säälittävällä varustuksella.
Riittävä mihin?
Kusemiseen tuo riittänee, mutta naisten tyydyttämisen saat kyllä unohtaa. Kuten ylempänä sanottiin, jos komeutta ja supliikkia löytyy voit päästä helpostikin tositilanteisiin, mutta siihen sitten jääkin. Kohtalosi on vastaanottaa pettyneitä katseita, naurukohtauksia, vittuilua ja seksistä kieltäytymisiä. Omasta itsetunnostasi on sitten kiinni kauanko tuollaista elämää jaksat, sillä miksikään se ei tule siitä muuttumaan.
t. samoissa mitoissa oleva
En kyllä tuon kokoisella kehtaisi harrastaa seksiä.
Käsissä vesisankot saavikilluu kyrvässä eli liian pieni lapissa.
Sääliksi käy sitä, joka tuollaisen nysän uhriksi joutuu. Vaikka sinussa ei alapäässä miestä olekaan, niin toivottavasti sinussa on muuten miestä tajuamaan ettei kukaan nainen voi olla tyytyväinen tuon kokoiseen penikseen.
Jouu kirjoitti:
Onko 13 cm pitkä ja 10cm ympärysmitta riittävä?
Enemmän huolettaa sun aivojen koko.
vasen nyrkki pilluu ja oikee nyrkki silmää ni loppuu se naisten vikinä.
Aasialaisia lukuun ottamatta nuo av:n mitat ei riitä kyllä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisia lukuun ottamatta nuo av:n mitat ei riitä kyllä kenellekään.
Ja paljon on myös aasialaisia joiden mielestä tuokin on liian pieni.
Sinulle riittää, yhdellekään naiselle ei.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle riittää, yhdellekään naiselle ei.
Tuon mittainen ei kelpaisi edes homoille.
Minkä ikäinen olet? Olen itse 20v ja penis 18cm pitkä ja 14,5cm paksu.