Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö

Räyh äijä
23.03.2017 |

Moi!

Siis olen mies. Lukenut näitä juttuja vaihtelevasti.
Ikääkin on. On menty kirkot ulkoo ja kapakit sisältä niin sanoakseni. Aina olen kasvojen ihosta pitänyt huolta - siis nyt puhutaan jo muutamasta kymmenestä vuodesta, ja enemmän. Samoin kosteuttavat jutut ovat aina kuuluneet repertoaariin.
Biletetty on 80, 90 2000 ja 2010 luvulla. Ja apropoo, olin kai ihan hyväs kunnos, löytyi jotain av typ 15 vuotta nuorempaa. Mulle itselle tuli tunne, et haloo! Mut sit ajattelin, et ehkä olinkin aikas hyvin säilynyt.

Tää viimeisin oli varmaan joku parisuhdetemppu. Noh joo. Vitulleen meni. Eli enää en edes viitsi yrittää. Koska tuota historiikkiikin on. Sillä tavalla, että kukaan ei ole pysynyt hengissä. Mua ei ole tuomittu mistään. Mut se jatkuva menettäminen sieppaa.......onko enää mitään kenellekään annettavaa.

Nyt varmaan oon menossa poteroon. Tai ainakin sillä tavalla, että kukaan ei ole mielenkiintoinen enään. Ehkä sillä on merkitystä, että asun muualla, kuin juuri nyt olevalla paikkakunnalla. Onhan tää vähän ollut kuin ois sanonko millä päähän lyöty. No, ennihow...
Tää vanha kärppä ehkä hakee niit silmäpussijuttujen leikkausta. Vinkkejä?
Ekat lasit sain ku olin 46 ikäinen, eli 4,5 v sit. Mut totta-hei-kyl-hän se nuolee sua ku joku luulee alle...hehehehe!

Pointti on se, että en ajatellut nyt sukkaa kutoo, enkä muuten osaakaan.
No joo. Thanks for listening/sharing

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän