Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittari kyllä tietää millä asiakkaita houkutellaan

Vierailija
23.03.2017 |

Ingmanin litran jäätelöt euron, laktoosittomat 2euroa, irtokarkit 4,99kg. Kuka muu meinaa mennä ostoksille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, sotanorsujen taistelutanner.

Vierailija
2/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen kauppa on niin kaukana, että jäätelö sulaisi ennen kuin ehdin kotiin.

En tosin muutenkaan lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätski ei muhun vetoa, mutta irtokarkkialennusten perässä juoksen aina :D 

Vierailija
4/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit on ollut tarjouksessa jo monta kuukautta, aina se 4,99e/kg tai vastaava. ja jokaisessa kaupassa. Ennen ne eivät olleet ikinä ja normihintakin nostettiin jopa 11e/kg.

Missä nyt mennään ja miksi olivat sikahintaisia silloin ja nyt aina kamppiksessa. Joo, joku veroale nyt taisi tulla, mutta ei se nyt selitä tuota että myydään puoleen hintaan nyt koko ajan.

Vierailija
5/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkit on ollut tarjouksessa jo monta kuukautta, aina se 4,99e/kg tai vastaava. ja jokaisessa kaupassa. Ennen ne eivät olleet ikinä ja normihintakin nostettiin jopa 11e/kg.

Missä nyt mennään ja miksi olivat sikahintaisia silloin ja nyt aina kamppiksessa. Joo, joku veroale nyt taisi tulla, mutta ei se nyt selitä tuota että myydään puoleen hintaan nyt koko ajan.

Kaupat on hiffanneet hyvän sisäänvetotuotteen

Vierailija
6/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Cittaria kyllä tietää mikä vetoaa Suomen ylilihavaan pullamössökansaan.

Vierailija
7/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätski ei muhun vetoa, mutta irtokarkkialennusten perässä juoksen aina :D 

Mulla ihan päinvastoin, karkkia en enää osta juuri koskaan mutta jäätelöä täytyy aina hamstrata kun saa halvalla :D -ap

Vierailija
8/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupat on hiffanneet hyvän sisäänvetotuotteen

Voi johtua siitä että ennen ulkopuolinen firma hoiti täytöt ja myymisen (shop-in-shop) mitta nykyään kesko ja s-ryhmä hoitavat itse tilaamisen ja täytöt..

Vierailija
9/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos Cittarissa oli kassalla junnuja irtokarkkipussien kanssa ihan jonoksi asti päivällä.

Vierailija
10/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan irtokarkkeja ja jäätelöä, ostan kuitenkin korkeintaan 200g irtokarkkeja viikossa vaikka olisi mikä tarjous. Lontoon rakeet, liitulakut, hedelmäaakkoset ja turkinpippurit on parhaita. Hammaslääkärikustannukset ei kuitenkaan kata parin euron säästöä.

Vierailija
11/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ämpäreitä?

Vierailija
12/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittari on ihan paras. Okei, suuri osa tuotteista on ihan ylihinnoteltuja, mutta kun osaa ottaa tarjoustuotteet, voittaa monesti s-mafian.Lisäksi monesti kivoja maitotuotteita, juustoja,kinkkuja hyvällä kamppiksella. liiteriä pyrin suosii, isot ostot toki s-mafiasta mutta sittarista saa paljon kaikkea spesiaalia.

Mä tiedän, että moni ei diggaa sittarista, mutta mulle, tarjousten perässä pyörivälle se onihana paikka. Oon vielä vähätulonen opiskelija, joten tuntuu aina ihan luksukselta päästä sittariin tarjouksien perään.  Classic pikkujäätelöitä 1e kappale aattelin hakea, mutta en niitä litran tötsiä. Ne pikkujäätelöt on hyviä ja maksaa monesti lähemmä 2e :)

Viimeeksi hain goudaa 3,39e/400g alekupongilla.

Vierailija
13/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittari on ihan paras. Okei, suuri osa tuotteista on ihan ylihinnoteltuja, mutta kun osaa ottaa tarjoustuotteet, voittaa monesti s-mafian.Lisäksi monesti kivoja maitotuotteita, juustoja,kinkkuja hyvällä kamppiksella. liiteriä pyrin suosii, isot ostot toki s-mafiasta mutta sittarista saa paljon kaikkea spesiaalia.

Mä tiedän, että moni ei diggaa sittarista, mutta mulle, tarjousten perässä pyörivälle se onihana paikka. Oon vielä vähätulonen opiskelija, joten tuntuu aina ihan luksukselta päästä sittariin tarjouksien perään.  Classic pikkujäätelöitä 1e kappale aattelin hakea, mutta en niitä litran tötsiä. Ne pikkujäätelöt on hyviä ja maksaa monesti lähemmä 2e :)

Joo, Cittari on hyvä semmoiselle joka ei ole niin tarkka mitä ostaa. Monesti siellä pääsee aika halvalla kun on euron päiviä sun muita.

Vierailija
14/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit myy, ja alennettuina myyvät vielä enemmän. Suomalaiset on karkkihullua kansaa.

Vierailija
15/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Cittari on hyvä semmoiselle joka ei ole niin tarkka mitä ostaa. Monesti siellä pääsee aika halvalla kun on euron päiviä sun muita.

Väärinpäin meni. Sittari on laadukkaampi 90% prosenttisesti. Riippuu vähän mikä sittari.

Sinkkumies

Vierailija
16/16 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät varmaan noilla tiheillä irttari-tarjouksilla välttää sen tilanteen, mikä jossain tapahtui, että aikuiset tuuppi siellä lapsia alta pois, kun oli irttarit tarjouksia. En muista minkä kaupungin marketissa tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi