äiti sanoi että mulla on valheelliset silmät, koska en tykkää tuijottaa toisia silmiin ja että mun sisällä asuu valhe :D
Kommentit (11)
Sulla on kamala äiti, pysy erossa tuollaisesta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän voi olla, mutta mitenköhän sinun silmiesi laita on...
Ei niissä mitään vikaa ole. En vain pidä silmiin katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta, jos asun vielä porukoilla.
Ymmärrän.Minäkään en osaa katsoa toista silmiin,olen jo 57,että koskahan opin.Mua alkaa naurattaa kun katson toista silmiin,vaikka olis kuinka surullinen tilanne.Siis jos katson tarkoituksella.Voin kyllä katsoa toista silmiin keskustellessa,tanssiessa ym.,mutta jos alan katsomaan intensiivisesti alkaa naurattamaan,en voi sille mitään.
Tuskin kukaan tykkää jos koko ajan tuijottaa silmiin. Välillä voi vilkaista mutta tuijottaminen ainakin itseäni ahdistaa ja liian intensiivinen tuijotus on creepyäkin.
Onko äitisi muuten ok? Harva äiti noin epäystävällisesti lapsellensa sanoo.
Minä myös sanon lapselleni asioita, joita en aina haluaisi. Missä vika? Omat vanhemmat olivat normaalit, minulla pinnaa kiristää usein.
Vierailija kirjoitti:
JSÄAP!
Ellei tuo ollut jotain kummallista huumoria, olisin kyllä hieman huolissani hänen mielenterveydestään.
Itsestään puhui. Ei kukaan täyspäinen äiti tuollaisia lapselleen puhu. Jotkut näkevät omat ongelmansa muissa. Ehkä äitisi itse on valheellinen. Ja jollain lailla kyllä häiriintynyt. Tsemppiä. Jos hänellä on enemmänkin tuollaista puuhaa, pyydä keskusteluapua terkalta.
Miksi sä tätä uusit? Poistettiinko edellinen? Ehkä äitisi on vain huolissaan sinusta ja koittaa vähän potkia perseelle koska ei tiedä parempaakaan keinoa.
Ethän sä selkeästi kovin rehellinenkään ole ollut.
Kyllä hän voi olla, mutta mitenköhän sinun silmiesi laita on...