Te, joilla on kokemusta yhdenillanjutuista!
Miten yleensä miehiltä saa hellyyttä ja läheisyyttä? Jäävätkö nukkumaan ja nukutteko lähekkäin? Miten aamut sujuu? Minkä ikäisistä miehistä kyse?
Yllätyin kun ensimmäinen oma kokemus takana ja seksi oli huomattavasti parempaa kuin osasin odottaa, huomioi minua ja halusi varmistaa että nautin. (Kyseli mistä tykkään, tuntuuko tämä hyvältä, sano jos haluut vaihtaa asentoa, sattuuko, jne). Seksin jälkeen juteltiin pitkään ja silitteli mun selkää ja niskaa varmaan yli tunnin. Nukahdin kainaloon kasvot hänen rintakehää vasten ja heräsin yöllä kun veti mua hellästi lusikkaan kun olin kääntynyt kauemmas. Heräsin aamulla lusikasta. Mie suukotteli niskaa ja silittely jatkui. Jäi aamupalalle mutta lähti sitten, koko aamun halaili ja suukotteli.
Olen hämilläni. Tuntui ihan parisuhdehommilta. Alkuhuumalta. Luulin että yhdenyönsuhteet olisi jotain ihan muunlaista. Onko tämä normaalia? Kertokaa omia kokemuksia!
Kommentit (54)
Sähän sait aivan huippulaatuisen "one night love affairin"!
Siis *mies suukotteli niskaa.
Antoi myös pitkään suuseksiä kun ajattelin ettei sitäkään baarista löydettyjen kanssa harrasteta.. Ei itse pyytänyt suihinottoa.
Ja kyseessä alle 30v mies.
Ap
Minua mies rynkytti ylikovaa ja ei suostunut käyttämään kumia. Itseäkin halutti, joten annoin luvan olla ilman. Mies tuli sisälleni parin minuutin jälkeen. Minun käydessäni vessassa, mies oli pyyhkinyt vehkeensä tyynyyn (oli musta tyynyliina niin huomasin) ja oli lähdössä ulos kiireesti. :(
Miehen lähdön jälkeen itkin. Miksi minulle sattuu aina nuo k********t miehet?
Muistathan, että suuseksistäkin voi tarttua sukupuolitaudit niin miehelle kuin naiselle.
Ihan normaalilta vaikuttaa. Tosin omat jutut ovat useimmiten venyneet kahden illan jutuiksi, kun nainen on ilmeisesti viihtynyt.
Minusta kaikkien yhdenillanjuttujen pitäisi olla tuollaisia. Kohdellaan toista kunnioittavasti ja kauniisti ja hyvin. Miksi pitäisi yhtään huonomminkaan kohdella? Tietysti se voi olla tunnetasolla hämmentävää joillekin, mutta minä olen ollut vain tyytyväinen silloin harvoin kun on noin hyvä säkä käynyt. Miehet ovat olleet iältään kaikkea 23- ja 50-vuotiaan väliltä. Paras kokemus oli samanikäisen kanssa, olimme silloin alle nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sähän sait aivan huippulaatuisen "one night love affairin"!
Niin sitä mietinkin että olinko todella onnekas vai onko tämä ihan normaalia! Jos on yleensä tuollaista niin pitää varmaan useammin kokeilla. ;) Oli todella mukavaa, varsinkin hellyyden määrä oli ihana yllätys. Ankeaa jos olisi lähtenyt seksin jälkeen, tykkäsin nukkua lähekkäin ja kiva kun ei aamullakaan kiirehtinyt.
Kumi oli itsestäänselvyys, en suostuisi missään himoissa paljaalla panoon, koska en syö e-pillereitäkään. Ja tiedän että suuseksissäkin voi saada tartunnan mutta jotenkin se tilanne tuli niin yllättäen etten ehtinyt kieltää. Ja ymmärtääkseni pienempi riski saada tartuntaa siten. Ei silti pitäisi, mutta tuntui niin hyvältä että ei käynyt siinä tilanteessa sitten mielessäkään että pyytäisin lopettamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua mies rynkytti ylikovaa ja ei suostunut käyttämään kumia. Itseäkin halutti, joten annoin luvan olla ilman. Mies tuli sisälleni parin minuutin jälkeen. Minun käydessäni vessassa, mies oli pyyhkinyt vehkeensä tyynyyn (oli musta tyynyliina niin huomasin) ja oli lähdössä ulos kiireesti. :(
Miehen lähdön jälkeen itkin. Miksi minulle sattuu aina nuo k********t miehet?
No hyi vittu. Annoit naida paljaalla!? Miten käyttäytyi ennen kuin päädyitte sänkyyn? Itse lähden vain niiden mukaan jotka käyttäytyy mukavasti jo baarissa/missä tavataankin. Puristelijalääppijät unohdan heti, kosketella voi kivemminkin. Kun on vielä kohtelias ja hyväkäytöksinen niin todennäkösemmin sängyssäkin jatkuu sama linja.
Oisin voinu olla alotuksen mies. Elämäntilanne ei vain salli pidempiä suhteita, niin haen läheisyyteni näin, koska sitä tarvitsen. Eli tavallaan itsekäs syy. Ongelma näissä voi olla sopimuksista huolimatta ihastuminen, eli ihminen ei esimerkiksi ole tottunut että kohdellaan hyvin, jolloin tunneryöppy hämärtää alkuperäisen tarpeen. Toisaalta itsekin ihastun joskus esim toisen iloiseen luonteeseen jne.
Mieluiten ottaisin jonkun fuck buddy -tyyppisen pidemmän suhteen tähän, mutta sitä on sitten ollut paljon vaikeampi toteuttaa pitkällä aikavälillä. En asu isossa kaupungissa, mikä vaikeuttaa asioita.
Okei toi on jo aika harvinaista, kun yleensä meininki on melko kylmää. Oliko varattu mies ? Varatut ovat olleet parhaimpia tai sitten jostain pitkästä parisuhteesta hiljattain eronneet.
Minulla ollut vähän kaikenlaisia kokemuksia. Pari yhtä ihanaa miestä kuin itsekin kuvailit, ja toiselta heistä sain parasta seksiä koskaan. On minulla pari päinvastaistakin kokemusta... Riippuu niin paljon miehestä, heitä on monenlaista!
Älkää nyt hyvät naiset keräilkö itsellenne niitä yhden illan juttuja. Jos ette ymmärrä asiaa nyt, ymmärrätte kyllä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät naiset keräilkö itsellenne niitä yhden illan juttuja. Jos ette ymmärrä asiaa nyt, ymmärrätte kyllä myöhemmin.
Voi, tuliko sinulla ja Jorma-Yrjölläsi riitaa asiasta ja alistamisesta?
Suomalaiset on hassua porukkaa, selvinpäin ei uskalleta edes jutella, mutta pienessä tai suuremmassa kännissä nussitaan sitä, joka sattuu vastaan tulemaan baarissa. Ja vielä nuollaan tuntemattoman värkkejä paljaaltaan ja annetaan ilman kumia ties kelle, hyi saatana.
En ole koskaan jäänyt yöksi. Ei kyllä suurta kokemusta ole, pari kertaa vain.
Ihan vaan olen seksiä kaivannut, kun hommat on ohi niin olen keräillyt kamppeeni ja sanonut heipat. Ihan mukavia ne miehet on olleet, huomioivia jne. Mutta en itse kaipaa mitään silittelyä ja sylittelyä jälkeenpäin niin vieraalta, mieluummin jatkan matkaani.
Mä en kyllä kaipaisi tuollaista hellyyttä vieraalta ihmiseltä.
Fuckbuddyn kanssa jutut kehittyi tuohon suuntaan, mutta senkin kanssa meni kaikki päin helvettiä koska nai toisen kanssa kertomatta mulle ja sain sukupuolitaudin. Nyt mulle korkeintaan yhdenillanjuttuja kumilla ja ilman suuseksiä ja parisuhde haussa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, myöhemmin ymmärtää ainakin sen,että pihtaamisesta saa pisteitä niiltä ihmisiltä. joita ei muutenkaan huolisi. Miesystäväni on harrastanut huomattavasti enemmän yhden illan juttuja kuin minä, itselläni on ollut enemmän fb-juttuja. Joissa on ollut suurimmaksi osaksi juuri noita ihania tyyppejä.
Olen myös aiemmin pariutunut helposti, vaikka en esitäkään siveää. Takana on myöd pitkä avioliitto. Mutta, mitä sitten pitäisi ymmärtää? :)
N45
Onneksi olkoon. Tuo kuulostaa enemmän parisuhteen alulta kuin yhden yön jutulta.
Huomioiminen ja hellyys eivät toki ole harvinaisia, mutta aamuun jääminen on ja varsinkin sellaiset, joissa ei oltaisi puolin tai toisin vaivaantuneita.
Aamulla käsketään lähteä pois...
Humalassa puhutaan seurustelusta,
ollaan muka niin rakastuneita, mutta aamulla herään ihan eri ihmisen vierestä.
En halua kenenkään jäävän luokseni yöksi, enkä itse jää koskaan kenenkään luo. Haluan nukkua yksin omassa sängyssäni. Seksi nyt on milloin mitäkin, riippuu ihmisestä.