Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin sokerin syömisen ja nyt en enää tiedä mitä hyvää syödä kun oikein haluan hemmotella itseäni

Vierailija
23.03.2017 |

Ei siis tee enää mielikään sokeria, mutta sitä ideaa että nyt on spesiaali hetki, vaikka nyt sitten perjantai, ja haluan nautiskella. Pyörin kaupassa mutta en vaan keksi mitään.

Tällä hetkellä herkuttelen pääasiassa banaaniletuilla (banaani, muna, perunajauho, vanilja) joiden päällä on maustamatonta jogurttia ja marjoja. Ja sehän on aivan ihanaa.

Mutta vaihteluksi kyselen muilta ideoita?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen letturesepti, jonka bongasin netistä: 5-6 taateli, 1 kananmuna, 150g raejuustoa, 55g kayraryynejä, vettä tarpeen mukaan ja kaikki sekaisin. Paistaa pannulla pikku letuiksi ja päälle marjoja ja lusikallinen turkkilaista tai kreikkalaista jukurttia. Tosi hyviä:)

Vierailija
22/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pihvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse mehujäitä! Muottiin laitat hedelmiä, marjoja, sokeritonta mehua tai teetä. Nam!

Vierailija
24/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3690 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaanissa on helvetisti sokeria. Sama kun kauhoisit sokeria pussista niihin lättyihis.

No ei se nyt ihan sama juttu ole 😂 hedelmäsokeri ja sakkaroosi...

Ei ole sama juttu. Hedelmäsokeri vahingoittaa maksaa.

Liikaa syötynä kaikki vahingoittaa. Yksi banaani ei tee maksalle mitään.

Entä tekeekö se yksi jäätelö maksalle jotain? Tai jollekin jotain? 

Vierailija
25/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo.

Hemmottele itseäsi tavaralla. Osta joku kiva koru.

Miksi hemmottelun pitää aina olla jotain syötävää tai juotavaa?

Vierailija
26/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaniletuissa on ihan pirusti sokeria, taateliletuista nyt puhumattakaan. Mun lettutaikina, kahdelle hengelle:

Tehosekoittimessa sekaisin

-6 isoa munaa

-170g tuorejuustoa

-1 tl kanelia

-1 tl leivinjauhetta

-10 tippaa vaniljasteviaa

Paista pannulla voin kanssa, syö sokerittoman siirapin tai marjojen kanssa

Vierailija
27/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sokerittoman siirapin

Sokerittoman siirapin?

Tulee aina mieleen tuollaisista tuotteista, että mitäköhän kaikkea ne sisältävät oikeasti. Ja ovatko millään tasolla terveellisempiä, vaikka ei sokeria olekaan.

Kahvitonta kahvia. Jos ostaisi kalaa, jossa ei ole kalaa yhtään. Suklaata, jossa ei ole kaakaota, voita eikä sokeria. Kookosmaitoa, jossa ei ole kookosta.

Toki olen itsekin ostanut sokeritonta virvoitusjuomaa, sitä kutsutaan lähdevedeksi.

Viime aikoina uuden ruokavalion myötä joutunut ostamaan vehnättömiä tuotteita. Kuulostaa jotenkin kummalta, että sitten tuotteet on täynnä tärkkelyksiä ja menevät vanhaksi vasta parin vuoden päästä. Eihän se pitäisi olla normaalia jollekkin leivälle. Mitä sellainen tekee ruuansulatuksessa?

Vierailija
28/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelen pähkinöillä, pistaaseja tai cashew - ovat ihania! Toki kaloripitoisia, mutta maltillisesti!

Vierailija
29/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä porukkaa taas. :D Banaani ja taatelit ovat perkeleestä, kun niitä joskus syö. Apua maksa pilaantuu hedelmäsokerista!!!

Onko oikeasti noin vauhkoja ihmisiä olemassa, vai onko ne höröt vaan kertyneet palstalle provoilemaan?

Jo Painonvartijoissa aikoinaan sanovat, että jos on pakko palkittava itsensä, niin ostaa jonkun kivan puseron tai uusia meikkejä, siis tavaraa. Se palkitsemissyöminen on monesti monen dieetin loppu. Vaikkei tässä nyt olisikaan siitä kyse. Hienoa, että olet päässyt sokerista eroon. :)

Vierailija
30/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä ja juustoja.

Vierailija
31/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herkuttelen savulohella. 

Vierailija
32/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviiniä ja juustoja.

Mä olen samoilla linjoilla.

Vierailija
33/33 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mitä porukkaa taas. :D Banaani ja taatelit ovat perkeleestä, kun niitä joskus syö. Apua maksa pilaantuu hedelmäsokerista!!!

Onko oikeasti noin vauhkoja ihmisiä olemassa, vai onko ne höröt vaan kertyneet palstalle provoilemaan?

Jo Painonvartijoissa aikoinaan sanovat, että jos on pakko palkittava itsensä, niin ostaa jonkun kivan puseron tai uusia meikkejä, siis tavaraa. Se palkitsemissyöminen on monesti monen dieetin loppu. Vaikkei tässä nyt olisikaan siitä kyse. Hienoa, että olet päässyt sokerista eroon. :)

Ööö no maksako pilaantuu siitä suklaakakun palasta? Onko sun mielestä oleellisesti parempi vaihtoehto syödä jotain banaani/maukeutusaineherkkua kun vaikka voista,vehnäjauhoista,sokerista,munista ja suklaasta tehtyä kakkua? En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme