Eettinen kesätyö?
Mistä?
Mitä tulee ensiksi mieleen?
Mihin kannattaa hakea tässä kovassa maailmassa jos haluaa että kaikilla on kivaa sen lisäksi että saan rahaa?
Kommentit (29)
puistojen hoitaja, golfradan huoltaja, uimavalvooja, siivooja, lehdenjakelu, vanhustenhoitaja, kasvomaalaja öööö...ööö... https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/halytyskeskuspaivystaja-kesatyo-hels…
unohdin ihan kysyä seutua O.o
Kuka kermapee edes miettii moista? Kesätyöt ovat muutenkin kiven alla. Ole onnellinen jos pääset raatamaan edes johonkin ylikansalliseen riistofirmaan. Palkkakuitti kiittää.
Kiitos 23! :)
24: Mulla ei ole tällä hetkellä yhtään rahaa eli sellainen kermaperse olen.
Argh, feissarit. Niille täytyisi pitää pakollinen elämän totuus kurssi in real. Sillä väliin tosiaan kerjäämistä ja tekee mieli enemmän motata feissiin häiriköinnistä. Mulla ei ole mitään väliä, että lapset kuolevat jossakin päin maailmaa nälkään. Koska niiden vanhemmat ovat kuitenkin lisääntyneet ja niin nuokin tulevat, kun ne ruokitaan. Massatungos Eurooppaan sitten lisää rahaa kumiveneillä hakemaan, kun kerta annetaan. Kannattiko?
Tässä kovassa maailmassa tässä taloustilanteessa kannattaa yrittää saada mikä tahansa työpaikka, jotta niitä töitä (eettisiä tai vähemmän eettisiä) olisi jatkossakin.
Olet ilmeisesti nuori, koska haet kesätyöpaikkaa. Tossa vaiheessa ei oikeesti kannata nirsoilla, se kostautuu myöhemmin vaikeutuvana työnsaantina.
Olen ollut isossa firmassa töissä ja haluasinkin jotain muuta
ap
Kysele koko kesä täältä nimiä "lapsellesi"....
Mikä tässä keskustelussa teitä niin ärsyttää?
ap