Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää olla kummi! Mitä teen?

Vierailija
23.03.2017 |

Siskoni pyysi minut kummiksi pojallensa aikaa sitten. Mutta emme ole olleet tekimisissä enää moneen vuoteen. Pojan vika se ei ole, tiedän. Mutta voiko kummiuden jotenkin "irtisanoa?" Sisko pitää yhteyttä vanhempiin, mutta ei minuun ollenkaan. En halua olla enää kummi, joten mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole tekemisissä? Ei kummius velvoita mihinkään, niin ei tarvitse tehdäkkään mitään. Harmi, että sisko valitsi väärän ihmisen kummiksi.

Vierailija
2/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat olla, ei sinua viranomaiset siitä jahtaa, ihan huuhaa hommaa koko kummius.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii tehdä mitään, jatkat vaan entiseen tapaan.

Vierailija
4/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Kummiudesta ei voi erota. Tai no periaatteessa voi vaihtamalla uskontoa, mutta muuten ei.

Vierailija
5/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ette kerran ole olleet tekemisissä aikoihin, niin et ole varmaan muistanut mainita, että olet eronnut kirkosta? Ja nyt tosiaan asia tuli mieleesi ihan yhtäkkiä. Muuten kyllä todella mielellään tulisit kummiksi, mutta nyt se ei vaan käy.

Vierailija
6/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni välit mun kummitytön äitiin ajat sitten.. tytön äiti oli helvetin vaikea ihminen ja meille tuli riitaa. Harmittaa lapsen puolesta.. Olisin ollut kyllä hyvä ja muistava kummi.

Vierailija
7/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annat olla, ei sinua viranomaiset siitä jahtaa, ihan huuhaa hommaa koko kummius.

Ihan niin. Minä itse en ole ikinä ollut kummieni (setäni ynnä rouvansa)  kanssa juurikaan tekemisissä. Saati että heiltä mitään synttäri- tai muitakaan lahjoja olisin saanut. Eikä kyllä ole tullut mieleen ikinä, että pitäisikään saada. Nykyisin ilmeisesti kummeja lähes velvoitetaan muistamaan kummilapsiaan lahjoituksilla. Onneksi en mieheni kanssa kuulu kirkkoon.

Vierailija
8/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljet kolme kertaa olkapään yli ja joet en ole kummi, en ole kummi, en ole kummi