Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole mikään väkivaltainen, mutta tarvittaessa kyllä ihan kuuma kaveri. Minusta se on turvallista.

Vierailija
23.03.2017 |

Mieheni ei ole mikään hakkaja-tappelija-tyyppi, päin vastoin. Hän on iso, lempeä nallekarhu joka rakastaa lapsia ja hellii lemmikkejämme.
Mutta olen nähnyt ja tiedän muutenkin, että mikäli häntä ärsytetään tai uhataan meitä tai muita läheisiä, niin hän voi käydä hyvin fyysiseksi ja silloin vastaanottavalle osapuolelle käy huonosti.
Minusta se antaa turvallisen olon. Ei haittaa ollenkaan. Tiedän että hän ei pitele ketään aiheetta tai mitenkään nauti tai hae tappeluja. Kertoo sekin jotai että mitään tuomioita ei asiasta ole koskas tullut.
Mielestäni miehen kuuluukin pystyä puolustamaan kotiaan ja läheisiään vaikka nyrkein.
En ymmärrä jotain huutelijoita ja lässyytäjiä, joiden ainoa kommentti on että "mä kyllä soitan poliisit". Siihen vastataan että"et sä ehdi. Mä olen tässä nyt".

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehellä pitää olla rikosrekisterissä pahoinpitelyrikoksia. Eihän se muuten mikään mies olisi pelkkä poika vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän