Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole mikään väkivaltainen, mutta tarvittaessa kyllä ihan kuuma kaveri. Minusta se on turvallista.

Vierailija
23.03.2017 |

Mieheni ei ole mikään hakkaja-tappelija-tyyppi, päin vastoin. Hän on iso, lempeä nallekarhu joka rakastaa lapsia ja hellii lemmikkejämme.
Mutta olen nähnyt ja tiedän muutenkin, että mikäli häntä ärsytetään tai uhataan meitä tai muita läheisiä, niin hän voi käydä hyvin fyysiseksi ja silloin vastaanottavalle osapuolelle käy huonosti.
Minusta se antaa turvallisen olon. Ei haittaa ollenkaan. Tiedän että hän ei pitele ketään aiheetta tai mitenkään nauti tai hae tappeluja. Kertoo sekin jotai että mitään tuomioita ei asiasta ole koskas tullut.
Mielestäni miehen kuuluukin pystyä puolustamaan kotiaan ja läheisiään vaikka nyrkein.
En ymmärrä jotain huutelijoita ja lässyytäjiä, joiden ainoa kommentti on että "mä kyllä soitan poliisit". Siihen vastataan että"et sä ehdi. Mä olen tässä nyt".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö takapihalla katan? Suhiseeko? Potkiiko koivuja?

Vierailija
2/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jostain kertoo, että päätyy konflikteihin. Itse en ole yläasteen välituntien jälkeen koskaan ollut fyysisessä konfliktissa kenenkään kanssa. 

Vierailija
4/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon sekä sinun että ukkosi elämäntyylistä, että nyrkkejä tarvitaan. Minä en ole koko elämäni aikana ollut tilanteessa, josta ei olisi selvinnyt tappelematta. Sitten olette te, jotka haette tappelua. Ja sinä olet aivan säälittävä ihminen, kun tarvitset jonkun puolustamaan. Puolusta itse itseäsi. Aikuinen ihminen.

Se ukkosi muuten häviää joka kerta, kun joku hänen kimppuunsa hyökkää.

Vierailija
5/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään uutta tässä että naiset tykkää ja haluaa aggressiivisen väkivaltaisen miehen.

Joskus tosin toivoisin että nainen saisi päivitettyä kiviaikaiset aivonsa nykypäivään.

Vierailija
6/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole mikään hakkaja-tappelija-tyyppi, päin vastoin. Hän on iso, lempeä nallekarhu joka rakastaa lapsia ja hellii lemmikkejämme.
Mutta olen nähnyt ja tiedän muutenkin, että mikäli häntä ärsytetään tai uhataan meitä tai muita läheisiä, niin hän voi käydä hyvin fyysiseksi ja silloin vastaanottavalle osapuolelle käy huonosti.
Minusta se antaa turvallisen olon. Ei haittaa ollenkaan. Tiedän että hän ei pitele ketään aiheetta tai mitenkään nauti tai hae tappeluja. Kertoo sekin jotai että mitään tuomioita ei asiasta ole koskas tullut.
Mielestäni miehen kuuluukin pystyä puolustamaan kotiaan ja läheisiään vaikka nyrkein.
En ymmärrä jotain huutelijoita ja lässyytäjiä, joiden ainoa kommentti on että "mä kyllä soitan poliisit". Siihen vastataan että"et sä ehdi. Mä olen tässä nyt".

Eli kumpi?

Vierailija
7/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sinun miehesi, jolle huonosti käy. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieskin on tosi hyvä isä ja aviomies. Sillä on mustavyö brasilian jiujitsussa. Puolustaisi varmasti meitä tarvittaessa. Tosin en tiedä missä tuollainen tarve tulisi vastaan. Mies ei ole koskaan haastanut riitaa missään, kenellekkään. Eikä muutenkaan joutunut sellaiseen tilanteeseen missä olisi pitänyt nyrkkejä heilutella.

Vierailija
9/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieskin on tosi hyvä isä ja aviomies. Sillä on mustavyö brasilian jiujitsussa. Puolustaisi varmasti meitä tarvittaessa. Tosin en tiedä missä tuollainen tarve tulisi vastaan. Mies ei ole koskaan haastanut riitaa missään, kenellekkään. Eikä muutenkaan joutunut sellaiseen tilanteeseen missä olisi pitänyt nyrkkejä heilutella.

Sinulla taitaa olla sellainen kuvitelma, että hyökkääjä tulee paikalle, uhittelee ensin hyvän aikaa "mä tapan sut" ja sitten yrittää huitaista. Ja sitten sankarisi puolustaa sinua.

Oikeassa elämässä nuo tilanteet tulevat nopeasti ja arvaamattomasti. Siinä ei ehdi yleensä tehdä mitään.

Lehdessä oli hiljattain ohjeet miten puolustaa itseään veitsen kanssa hyökkäävää vastaan. Itsepuolustuslajeja harrastava ja muistaakseni ammattilaistasoinen mies näytti, miten puukon kanssa hyökkäävä ihminen taltutetaan.

Videossa käytettiin pahviveistä.

Pahviveistä. Miettikää sitä. Sovitut liikkeet, hyökkääjä ei hyökää oikeasti ja SILTI käytetään pahviveistä. Ei aitoa. Se kertoo jotain siitä, millainen olisi oikea tilanne.

Vierailija
10/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään uutta tässä että naiset tykkää ja haluaa aggressiivisen väkivaltaisen miehen.

Joskus tosin toivoisin että nainen saisi päivitettyä kiviaikaiset aivonsa nykypäivään.

Tarkoitit varmaan JOTKUT naiset. 

Emme me kaikki ole ns. suhisijakatojen tai muuten väkivaltaisten ihailijoita.

Minä en pidä yksinkertaisista miehistä.

Vierailija
11/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuinka eräs pienikokoinen naapurinnainen aina huuteli jänskämiehensä selän takaa kuinka kohta saan turpaani. En ole koskaan saanut turbaani mutta kyseinen nainen sai säännöllisesti kerran kuussa sosiaalikasvatusta .

Se on paha tuo miesten pms...

Ja vielä: tiri tiri

Vierailija
12/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se päivitys tekisi aloittajan miehellekin hyvää.

Vierailija
13/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty puolustamaan kotiaan ja läheisiään nyrkein. Vaikka olisi miten iso ja vahva, se hyökkääjä on aina isompi ja vahvempi.

Vierailija
14/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

: (

Vierailija
15/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on ihan normaali mies. Itse kannatan poliisille soittamista, mutta minä olenkin nsinen.

Vierailija
16/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa luuserilta.

M42v

Vierailija
17/21 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies on ihan normaali mies. Itse kannatan poliisille soittamista, mutta minä olenkin nsinen.

Sinä et ole normaali nainen.

Vierailija
18/21 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat ei näköjään osaa lukea eikä ainakaan ymmärrä lukemaansa. AP:n mies on perusluonteeltaan rauhallinen ja suorastaan lempeä kaveri, mutta pystyy tarvittaessa puolustamaan itseään tai läheisiään fyysisesti.

Mistään jiu-jiutsu taidoista ei ole nyt tarvetta puhella. Ihan normaali itseluottamus riittää, että uskaltaa olla pakittamatta eikä ole mikään tissiposki, jota sattuu ihan kamalasti eka läimäisystä.

Jos lähtee kaupungille viikonloppuna,niin mulle tulee useamman näkemäni vässykän ja tyhjänuhoajan kohdalla mieleen, että tuolle tekis oikein kunnon turpasauna ihan hyvää. Ja nämä jotka eniten hypää silmille ei suinkaa ole valmiiksi hakattuja luusereita, vaan niitä jotka luulee olevansa koviaki menestyjiä ja rahalla kyykyttävät ympäristöään. Heille, nimenomaan heille, tekis hyvää vähän uusia leegoja ja jäähdytella alahuulta jääpaloilla ennenkuin menevät taas maanantaina toimistolle kekkuloimaan. Ja toimistolla naurettais niille niin.

Vierailija
19/21 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa piireissä pitää liikkua, että saa kokemusta tuollaisesta "tarvittaessa mieheni on hyvinkin fyysinen ja puolustaa minua" jutuista? Eiköhän suurin osa miehistä puolusta perhettään tarvittaessa omien kykyjensä mukaan mutta eivät ikinä joudu sellaiseen tilanteeseen.

Vierailija
20/21 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallaan kyllä ymmärrän ap:ta. Entiset miesystäväni ovat olleet sellaisia, joita minä jouduin puolustamaan (heitä), jos tilanne tuli. Jos mökille tuli yöllä joku vieras pihaan, minun piti mennä ulos katsomaan tilanne, koska eksää pelotti. Tai jos kadulla joku mies kävi minuun käsiksi (siis lähentelemään), niin toinen eksä katsoin ihmeissään vieressä tumput suorina kun minä häädin lähentelijän pois. Nykyinen uskaltaisi minua puolustaa, ja jos on joku häirikkö jossain niin hän sanoo minulle että "odota minä hoidan tämän". Ekan kerran elämässä on turvallinen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän