Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostanut konserttiliput

Vierailija
23.03.2017 |

Löysin liput konserttiin joka on hääpäivänämme. En koskaan ole kuunnellut ko. bändiä.
Sen sijaan miehen naispuolinen työkaveri kuuntelee, ja hänen kauttaan mieheni alkoi kuunnella sitä. Miehellä oli naiseen ihastus ja tapaili tätä salaa.
Pitäisikö tästä päätellä jotain? Vai pilaanko miehen hääpäivälahjan, jos kysyn lipuista?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5....keksi parempi..

Vierailija
2/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota jotain menoa samaan aikaan hääpäivänänne ja seuraa miehen reaktiota. Ehkä hän olettaa, että sinä pidät kyseisestä musiikista.

(Jos mies tapaili toista naista ja sinä pystyit hyväksymään tilanteen, niin en ymmärrä ratkaisuasi. Minä olisin jo lähtenyt.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täyttä totta, naurattaa jo itseänikin elämäni farssi :D

Vierailija
4/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tätä luultiin provoksi todistaa miten täysi idiootti mieheni on.

Tai minä, kun uskoin heidän olevan vain ystäviä.

Vierailija
5/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ne kaksi lippua on sinulle ja miehellesi hääpäivälahjaksi. Mutta mitenkä sattuikaan, se miehen työkaveri tulee omalla lipullaan samaan konserttiin ja liittyy teidän seuraan... Ennalta suunniteltu juttu.

Vierailija
6/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan kuullut bändistä, mutta kuitenkin tiedät miehesi työkaverin sitä kuuntelevan?

Vierailija
7/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, provoilin esittämällä tyhmää. En usko hetkeäkään että liput on minulle ja tiedän tasan kenelle ne on.

Vierailija
8/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut bändistä, mutta kuitenkin tiedät miehesi työkaverin sitä kuuntelevan?

KuuNNEllut

Vierailija
9/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ne kaksi lippua on sinulle ja miehellesi hääpäivälahjaksi. Mutta mitenkä sattuikaan, se miehen työkaveri tulee omalla lipullaan samaan konserttiin ja liittyy teidän seuraan... Ennalta suunniteltu juttu.

Ja mitenkäs sattukaan, ihan viereiset istumapaikat.

Vierailija
10/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa mies keskelle niin voitte pitää molemmat häntä kädestä.

Vierailija
11/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos katsot ensin että josko liput on todella ajateltu sinulle ja miehellesi? Mun mieheni voisi hyvinkin suunnitella meille "romanttiset treffit" jonkun oman suosikkibändinsä keikalle. Hän saattaa myös ostaa mulle lahjaksi jotain, josta itse haaveilee. Esim. joululahjaksi sain hienon keittiöveitsisetin, joka on toki oikein laadukas ja hyvä, mutta enemmän mies siitä on innostunut kuin minä.

Vierailija
12/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa mies keskelle niin voitte pitää molemmat häntä kädestä.

Tai kumartua penkin alle..

Vierailija
13/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos katsot ensin että josko liput on todella ajateltu sinulle ja miehellesi? Mun mieheni voisi hyvinkin suunnitella meille "romanttiset treffit" jonkun oman suosikkibändinsä keikalle. Hän saattaa myös ostaa mulle lahjaksi jotain, josta itse haaveilee. Esim. joululahjaksi sain hienon keittiöveitsisetin, joka on toki oikein laadukas ja hyvä, mutta enemmän mies siitä on innostunut kuin minä.

Kuinka typeriä naiset ovat?

Vierailija
14/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut tätä. Onko ap kyylännyt jonnekin lipastoon vai mies näyttänyt liput?

Vierailija
15/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa siis ap löysi liput. No, harmittaisiko sinua jos et tietäisi toisesta naisesta? Olisiko kiva mennä konserttiin vaikka "uusi" bändi?

Vierailija
16/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut tätä. Onko ap kyylännyt jonnekin lipastoon vai mies näyttänyt liput?

En "kyylännyt", tarvitsin yhtä paperia ja niiden joukossa oli tuo. Ihan lukoton, yhteisessä käytössä oleva lipasto on.

Vierailija
17/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En "kyylännyt", tarvitsin yhtä paperia ja niiden joukossa oli tuo. Ihan lukoton, yhteisessä käytössä oleva lipasto on.

Kaikki on varjostamista.

Vierailija
18/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!

Tietty toivotat hänelle sitten vain hauskaa iltaa ja sanot ettei haittaa jos menee myöhään koska luotat 100%!

Sitten istut kotona ja odottelet häntä.

Kivaa hääpäivää ja onnellisia tulevia vuosia!

Vierailija
19/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies!

Tietty toivotat hänelle sitten vain hauskaa iltaa ja sanot ettei haittaa jos menee myöhään koska luotat 100%!

Sitten istut kotona ja odottelet häntä.

Kivaa hääpäivää ja onnellisia tulevia vuosia!

Odotellessa voit selailla hääkuva-albumianne.

Vierailija
20/58 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten teillä on ennen hääpäivää muistettu vai onko ollenkaan...

Mutta ehdotat miehelle, että jos tekisitte jotain spessua silloin. Käytte syömässä laadukkaassa ravintolassa pitkän kaavan mukaan, lähdette reissuun. Kylpylä? Koska onhan teidän hääpäivä. <3

Seuraat tilannetta, että miten mies reagoi tai jos alkaa noista lipuista puhumaankin. Sitten voit kertoa, ettet halua viettää teidän hääpäivää miehen ihastus olkapäällä istuen. Voihan se olla, ettei ole itsekään menossa sinne, vaan on ostanut ihastukselleen lahjaksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi