Mitä mieltä tästä tilanteesta, onko jotain väärää?mies ihastunut minuun
Ja olemme hänen kanssaan flirttailleet jo useita kuukausia. Minä en ole missääm vaiheessa ollut ihastunut tähän mieheen. Ainoastaan pitänyt häntä ihan hurmaavana tapauksena. Mies on kuitenkin ollut ihastunut minuun siitä lähtien kun tapasimme työpaikalla. Mies pyysi minua leffaan mutta en lähtenyt koska tiesin mitä hän sillä oli ajatellut. On pyytänyt kahville ja ihan minne vaan.
En ole lähtenyt ikinä hänen kanssaan minnekään.
no nyt kuitenkin olen alkanut seurustella enkä halua flirttailla tälle miehelle enää. Tein sitä vain sinkkuna koska se oli hauskaa ja piristävää. Nyt se ei kuitenkaan sitä enää ole. En minäkään haluaisi että mieheni jatkaisi flirttailua jonkun työkaverinaisen kanssa alettuamme seurustelemaan.
Tämä mies on nyt sitten vetänyt herneen nenään muuttuneesta käytöksestäni ja olen kuullut hänen puhuvan minusta "ylimielisenä ja itseään täynnä olevana ämmänä". Eipä tunnu kovin mieltä ylentävältä.
mies on siis silminnähden katkera tilanteesta.
En haluaisi että koko työpakka alkaa inhota minua jos mies jatkaa tuota linjaa. Ties mitä juttuja hän keksii minusta jatkossa.
Onko tässä enää mitään tehtävissä?
olen joutunut tahtomattani tilanteeseen joka vie minulta aivan liikaa energiaa..Stressaa joka päivä mennä töihin ja pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu.
pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.
Kommentit (4)
Mitäs pelleilit miehen tunteilla. Saattaa vielä käydä kalliiksi se.
Aika typerän oloinen mies loppujen lopuksi vaikka sanoit että hän oli ennen hurmaava. Taitaa olla psykopaatti.
1. Sanot nätisti suoraan hänelle.
2. Jos ei auta sanot esimiehellesi asiallisesti, asioita suurentelematta, että ko. henkilö ei käyttäydy ammattimaisesti, vaan on antanut henk. koht fiilisten sekaantua työympäristön tunnelmaan.
3. Jos ei auta sama HR:lle
4. Jos ei auta uhkaa liitolla ja oikeusjutulla.
5. Rosikseen.
Jätä työpaikan mies vaille huomiota niin aika tekee tehtävänsä.
Tai sano hänelle että seurustelet pitäisi tuosta tyhmemmänkin tajuta ettei enää jatka flirttiä!!