Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilirimpsis!

21.03.2006 |

Minäki nyt viimeinki uskaltaudun mukaan.

Olen 23-vuotta, mies 28-vuotta ja esikoispoika 2v3kk. Kaksosten laskettu aika 29.4 eli nyt on viikkoja 34+3.

Minulla on mennyt raskaus tosi hyvin, alussa oli pahoinvointia mutta se onneksi jäi pois. Nukkua vois ympäri vuorokauden...

Tänään käytiin ultrassa ja pojat oli ottanu kasvupyrähdyksen. A eli Tiuhti painoi 2,4 kg ja oli rt:ssä. B eli Viuhti painoi 2,3 kg ja oli poikkitilassa. Lääkäri meinas että nyt saa poitsut syntyä millon haluaa,ei estellä. Kohdun suu oli pehmentyny mutta oli vielä kiinni. Viikon päästä ois taas uus aika ja katotaan mikä tilanne on.

Nyt sitte vaan ootellaan ja jännitetään millon vauvelit syntyy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdyn edelliseen... Nauti vauva-ajasta, joka tuntuu menevän aivan LIIAN nopeasti.

T. äiti ja napiaiset reilu 5kk

Vierailija
2/3 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on meneillään tismalleen samat kuviot kuin sulla.

Mulla on myös laskettu aika 29.4 ja tulossa kaksi poikaa :) maanantaisen mittauksen mukaan A 2500g ja rt, B 2200g ja pt. Paikat mulla lyhentyneet ja pehmenneet ja syntymäaika-arvioksi annettiin parisen viikkoa ennen laskettua aikaa.

Väsymys on mullakin melkoinen ja painoa on tullut vaikka muille jakaa eli tönkkö olo on. Onneksi ollaan voiton puolella!

Nyt vaan käydään kilpasille, kumpi ensin jakautuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tervetuloa tänne monikkopuolelle. Huilaile ja nauti muumielämästä nämä viimeiset ajat. Toivottavasti vielä menee ainakin muutama viikko. Kohta teilläkin on tuhisevia nyyttejä tuplasti.. Muista sitten nauttia kovasti siitä vauva-ajasta, menee nimittäin hirmuisella vauhdilla aika ja kohta onkin jo kaksi termiittiä tutkimassa taloa.-)

Dummy ja herra ryhvelö ja neiti kohelo (10,5 kk)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi