Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vara ostaa rintaliivejä, kulahtaneet urheiluliivit päällä, joiden kuppeihin oon työntäny käsipyyhkeitä

Vierailija
23.03.2017 |

Käsipyyhkeitä, jotta tissit pysyisivät jotenkin ryhdikkäänä. Nyt alkaa nämä kivikautisen vanhat urheiluliivitkin murenemaan käsiin.

Rintani ovat aika isot ja tarvitsen kunnon liivit. Kaupasta saisi halvemmalla liivejä, mutta en ole löytänyt koskaan sieltä sopivia omille rinnoilleni.

Ostan liivini aina ihan alan liikkeistä, joista saan heti oikeanlaiset liivit, kestävät ja laadukkaat. Muistan kun ensimmäisen kerran menin sieltä ostamaan ja olin aivan yllättynyt, kuinka hyvän tuen niistä liiveistä sain verrattuna markettien liiveihin.

Mutta kun siellä yhdet liivit maksavat jo 50eurosta ylöspäin. Toinen juttu on se, että asun erittäin pienellä paikkakunnalla, täällä ei tuollaista liikettä ole, lähin on vajaa 200km päässä (sama paikka, josta ennenkin olen liivini ostanut).

Voisin tilata liivit myös toki netistä, mutta tällöin en todennäköisesti osaa heti oikeaa kokoa tilata vaan joutuisin tilaamaan monena eri kokona, jotta todennäköisemmin joku liiveistä mulle sopisi ja sitten se on sitä tilaus-palautus-tilaus rumbaa.

Joissakin sivuilla pitäisi myös maksaa heti, joten sitten se on tililtä pois ja jos palauttaa liivejä, menee aikaa että sen rahan saa takas tilille. Ja kun muutenkin on niin persaukinen, niin siinä sitten ootella rahoja..

Ajattelenko vaan helvetin monimutkaisesti asioita ja teen tämän liian vaikeaksi? :D

No v....ttu ihan sama, tilaan tänään niitä liivejä maksakoot vaikka miljoona..

Onko kellään muille aiheutunut tisseistä moista päänvaivaa??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ebaysta tai aliexpressiltä. "Plus size bra" hakusanalla löytyy paljon kivoja hinnat 10-15e luokkaa. Mittaa omat mittasi niin varmasti sopii. Jos ei kuitenkaan sovi, myy facebookissa kiinatavara-kirppiksellä. Menee toki 2vk-2kk toimituksessa.

Vierailija
2/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes ne huonosti istuvat markettiliivit ole parempi vaihtoehto kuin käsiin hajoavat ikivanhat? Jotenkin väärä koko kuulostaa pienemmältä pahalta kuin se että rintsikat tippuu päältä ja pysyy jotenkin kasassa jollain käsipyyhepaperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä saa isoja kokoja melko halvalla: Brastop, Bravissimo (tajoukset, muuten melko kallis), Marks&Spencer (Suomen M&S-myymälöistä ei saa mutta nettikaupasta saa). Jos ei oo kokemusta Englannin kokoluokituksesta, niin 32 on 70, 34 on 75 jne.

Amazonista saa myös.

Vierailija
4/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes ne huonosti istuvat markettiliivit ole parempi vaihtoehto kuin käsiin hajoavat ikivanhat? Jotenkin väärä koko kuulostaa pienemmältä pahalta kuin se että rintsikat tippuu päältä ja pysyy jotenkin kasassa jollain käsipyyhepaperilla.

En ole ap, mutta en suosittele ainakaan itse. Mielestäni kannattaa heti satsata kunnon liiveihin kerralla. Näin ainakin itse olen isorintaisena huomannut.

Vierailija
5/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rulla jesaria ja vedät sillä tissit tötterölle. Tulee mittojen mukaan.

Vierailija
6/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilmastointiteippiäkin voi kieputtaa rintojen ympärille ja alle tukea tuomaan.

Vierailija
7/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa ois pienet pystyt tissit niin ei tarttis välttämättä liivejä. kaveri ei käytä koskaan liivejä koska sillä on tuollaset nätit pienet rinnat. :(

Vierailija
8/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Voiko olla totta? Että joku tunkee käsipyyhkeitä tai muuta tavaraa rintaliiveihin? Kuulostaa aika omituiselta. Mun mielestä rintsikat pitää olla sellaiset että eivät tunnu päällä vaan on ns. Huomaamattoman tuntuiset. Paperipyyhkeethän on niin karheitakin ja eikö tuollaiset myttyrät liiveissä näytäkin pahalta!

Vierailija
9/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna höllyä vapaasti vaan!

Vierailija
10/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että aloittajalla on toppauksena oikein sellaisia kankaisia vessan käsipyyhkeitä ties kuinka monta. Ihmettelin kyllä asiaa, mutta kommenteista tajusin, että kyse onkin ilmeisesti paperista. Kutsutaanko niitä papereita jossain tosiaan PYYHKEIKSI?

Vierailija
11/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumpa ois pienet pystyt tissit niin ei tarttis välttämättä liivejä. kaveri ei käytä koskaan liivejä koska sillä on tuollaset nätit pienet rinnat. :(

Olen samaa mieltä. Pienet rinnat näyttävät hyviltä vaatteissa eivätkä pienirintaiset välttämättä joudu käyttämään epämiellyttäviä rintaliivejä.

Rintaliivilikkeissä kauneimmat pitsiset rintaliivit ovat niille, joilla on pienet rinnat.

t. D-kuppi, joka inhoaa rintaliivejä

Vierailija
12/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perusmarkettienkin valikoimassa ole ainakin rumia Triumpheja ja "urheilurintsikoita", joissa koot nyt riittää ainakin sinnepäin. "Urheilurintsikoilla" tarkoitan siis pehmeitä rintsikoita, joita joku kuvittelee, että voi käyttää urheiluun, mutta tosiasiassa eivät pidä tissejä tiukasti paikallaan, jos kyse on löntystelyä reippaammasta urheilusta. 

Vierailija
13/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään papereita kupeissa ole vaan käsipyyhkeitä, siis tarkotan tälläsiä.. :D

https://www.google.fi/search?q=käsipyyhe&client=opera&hs=1Ih&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-06z_rezSAhWhCJoKHTpJB58Q_AUICCgB&biw=1024&bih=489

Vierailija
14/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No linkki ei sitten onnistunu

AP

Vierailija
15/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama ongelma. vanha rinsikat ihan kuluneet ja venyneet eikä varaa ostaa uusiakaan.

Vierailija
16/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta myös H&Mllä on hyviä rintaliivejä. Nämä ovat lempparini

http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-B#article=92959-K

Todella mukavat päällä, olen käyttänyt pelkästään näitä viimeiset 10 vuotta. 14,99€ kappaleelta. Minä pesen omani pesukoneessa ja 10 vuoden aikani vain kahdet ovat menneet rikki monen vuoden käytön jälkeen.

Vierailija
17/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun koko sit on, noin niinku suunnilleen?

Vierailija
18/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mukavat päällä, olen käyttänyt pelkästään näitä viimeiset 10 vuotta. 14,99€ kappaleelta. Minä pesen omani pesukoneessa ja 10 vuoden aikani vain kahdet ovat menneet rikki monen vuoden käytön jälkeen.

Myös KappAhlissa ja Lindexillä alkaa olla isoja kokoja. Paras valikoima tietysti, jos olet sekä rintava että lihava/lihavahko (ympärys 90 ja ylöspäin), mutta myös meille isotissisille, joilla ympärys on perus 70-80, löytyy ainakin muutama erilainen ja -värinen malli. 

Vierailija
19/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös KappAhlissa ja Lindexillä alkaa olla isoja kokoja. Paras valikoima tietysti, jos olet sekä rintava että lihava/lihavahko (ympärys 90 ja ylöspäin), mutta myös meille isotissisille, joilla ympärys on perus 70-80, löytyy ainakin muutama erilainen ja -värinen malli. 

ei löydy hennesiltä tai noista muista tarpeeksi isoja kokoja. mä tarvitsisin jonkun 80H:n tai vastaavan.

Vierailija
20/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kokeilemassa ja osta useampi kerralla, jotta ei tarvitse heti uusia. Vaihtoehtoisesti soita liikkeeseen jos sinulla on heiltä aiemmin ostamiasi liivejä ja kerro mitkä sinulla on, niin he osaavat suositella sinulle oikeaa kokoa nykyisistä malleista. Tilaa aluksi yhdet ja sitten useammat jos ovat hyvät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän