"Köyhyydestään" itkevät rikkaat
Onko muilla tuttavapiirissä ihmisiä jotka valittavat jatkuvasti "köyhyttään" ja kommentoivat kadehtien jotain matkojasi tai muita menojasi vaikka todellisuudessa tuhlaavat itse jatkuvasti rahaa ihan turhuuksiin, autoilevat paljon (ja yleensä on varaa pitää autoa- itselläni ei todellakaan ole!)ja elävät muutenkin leveämmin arjessa kuin sinä. Eivät siis itse tajua miten paljon syytävät rahojaan viikonloppureissuihin jne. ja sitten kun itse teet sen 1-2 kertaa vuodessa vaikka jonkun matkan niin kadehditaan katkerana "miten on varaa" vaikka olisi itselläänkin, jos ei KOKO AJAN tuhlaisi järjettömyyksiin rahojaan. Kukin käyttäköön rahansa miten haluaa toki, mutta tuo itseään pienempi tuloisen kadehtiminen katkeraan ja ilkeään sävyyn on kamalaa!
Kommentit (4)
Kuuluisa sananlasku: Ei ne tulot, vaan ne menot.
Tuskinpa kukaan aloittajaa tuossa kadehtii, koittavat vain tipauttaa leuhkimasta. Tunnen tällaisia aloittajan kaltaisia leuhkijoita, joista näkee jo kauas, että heitä vituttaa, kun eivät elä samoin kuin minä mutta koittavat tehdä siitä miten itse elävät jotenkin spessua.
Joutuu niin paljon maksamaan veroja, ettei kannattaisi käydä ollenkaan töissä. Sanoi yhdelle työttömälle työnhakijalle.
Sulla on vain huono itsetunto, jos tollanen häiritsee. Koitat leveillä myös matkoillaai, olla jotain. He antaa sulle vain takas. Jos sulla ois itsetunto kunnossa et ottaisi siitä hernettä nenään.