Huom! Sinä vastuuton äiti! Ethän puhalla lapsesi ruokaan?
Mies puhalteli tänään lapsen ruokaan, jouduin vaihtamaan koko ruoan.
Ohjeet tästäkin neuvolaan? Oisko aloitteen paikka?
Kommentit (51)
Voi luoja. Kaikesta tehdään numero nykyään. Kukaan ei varmaan ole tuohon kuollut?
Ei siihen hei oikeasti tarvita kuin se pieni sylkitippa, kun lapsella on suussaan tappava karies. Joo ja kyllä voi kuolla.
Oisko hyvä oikeasti tehdä tästä neuvolaan vaikka aloitetta. Saataisiin viralliset ohjeet? Itse käytän hengitys- suojainta kun syötän ja valmistan lapsen ruoan, ja syödään eri aikaan. Syöttäessä en esim. puhu mitään, juuri ettei suusta lennä sylkeä vauvan ruokaan.
En tietenkään. En myöskään puhalla pipeihin koska lapsi MÄTÄNEE silmien edessä sen jälkeen.
...lapsella TAPPAVA karies, Isä sai murha syytteen, äiti hermoraunion....
Vierailija kirjoitti:
Oisko hyvä oikeasti tehdä tästä neuvolaan vaikka aloitetta. Saataisiin viralliset ohjeet? Itse käytän hengitys- suojainta kun syötän ja valmistan lapsen ruoan, ja syödään eri aikaan. Syöttäessä en esim. puhu mitään, juuri ettei suusta lennä sylkeä vauvan ruokaan.
Tämän ymmärsitte, mutta aloitusta alapeukutatte? Mitä ihmettä?
Eikö asia ole teistä tärkeä? Oletteko te tietoisia hampaiden hoidosta ja kuinka karies tarttuu?
Hei siis käsitittekö yhtään mitä tarkoitin? Odotin hieman suosionosoituksia idealle. Niin tärkeä huomio kuitenkin!
Olisiko ap:lla jonkinlaista tieteellistä tutkimusta esittää vai onko kyse vain omasta hysteriasta?
Samalla perusteella lapsi ei voi ottaa huikkaa samasta lasista äidin/isän kanssa tai haukata palasta äidin viineristä/jäätelöstä tms!
Allegiat lisääntyvät tällä ohjeella. Ihminen tarvitsee mikrobihyökkäyksiä elääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö asia ole teistä tärkeä? Oletteko te tietoisia hampaiden hoidosta ja kuinka karies tarttuu?
Heh :D
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ap:lla jonkinlaista tieteellistä tutkimusta esittää vai onko kyse vain omasta hysteriasta?
Samalla perusteella lapsi ei voi ottaa huikkaa samasta lasista äidin/isän kanssa tai haukata palasta äidin viineristä/jäätelöstä tms!
Juuri näin, kiitos!! Vihdoin joku joka ymmärtää. Netistä löytyy hakusanalla karies ohjeet ja neuvot siihen, miten kariea vältetään.
Olen pitkään miettinyt että mun pitää jakaa tämä huomioni tuosta vauvan syöttämisestä!
Ja kuten tiedätkin jo, samasta lusikasta ei syödä, eikä pullosta juoda eikä pusuteta mielummin suun lähellekään.
Kaikkea sylkikontaktia pitää välttää!!!!
Ap
Hyvä idea toi hengityssuojain! Täytyy ottaa käyttöön. Ei ole suuri vaiva käyttää sitä paria vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh :D
Mikä heh? Onko naurun asia?
Nää säännöt on käteviä silloin kun anoppia, miestä tai muuta moukkasukulaista pitää näpäyttää. Oppivathan olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Nää säännöt on käteviä silloin kun anoppia, miestä tai muuta moukkasukulaista pitää näpäyttää. Oppivathan olemaan!
Hyvänen aika! Ei, vaan lapsen suun terveys on tärkein!
Haluatko sinä koittaa tappaa lapsesi tai kiduttaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika! Ei, vaan lapsen suun terveys on tärkein!
Haluatko sinä koittaa tappaa lapsesi tai kiduttaa häntä?
Tämähän oli sarkasmia eiks je?
Kyseessä on tartuntatauti, jonka aiheuttama bakteeri tarttuu syljen välityksellä usein jo vauvana tai pikkulapsena, esimerkiksi vanhemmalta lasta syötettäessä tai suukotellessa ja kun sylkipisarat lentävät lapsen suuhun tai ruokaan.
Tottakai vastuuton puhaltaa.vastuullinen ei.