Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs entinen luokkalainen kiusasi minua koko peruskoulun siitä, että minulla on mukava perhe

Vierailija
22.03.2017 |

Se jatkuvasti nälvi siitä, että asun kotona perheeni kanssa ja että minulla on sisaruksia, eikä meillä riidelty samalla tavoin, kuin monissa muissa perheissä. Jos onnistuin jossain asiassa, sain kympin kokeesta tai voitin urheilukisoissa, hän oli vakuuttunut sen olevan perheeni ansiota, koska hän sanoi aina "helppohan sun on, kun teidän perhe on sellainen" tai "mulla ei olekaan niin helppoa kuin sulla".

Joskus kun käteni murtui erään ihmisen tönäistyä minua, tämä luokkalainen alkoi ilkkua suureen ääneen "nyt se menee itkemään sen äidille, kun se ei pärjää muuten".

Jännittävintä tässä on se, ettei tällä itsellään edes ollut mitään erityisempää valittamista, vaan hän oli itsekin ihan niin sanotusti tavallisesta perheestä, missä vanhemmat asui yhdessä ja hänellä oli sisaruksia. Ainoa juttu, että hänet oli adoptoitu joskus melkein vauvana siihen perheeseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoiduilla on usein traumatausta ja hylkäämiskokemus ainakin, ehkä tuo kumpuaa siitä.

Vierailija
2/4 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptoiduilla on usein traumatausta ja hylkäämiskokemus ainakin, ehkä tuo kumpuaa siitä.

voi niitä raukkoja!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi niitä raukkoja!!!!!

Miten niin. Tottahan tuo on.

Vierailija
4/4 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi niitä raukkoja!!!!!

Miten niin. Tottahan tuo on.

Onko niiltä estetty käytöstapojen opettelukin?