Lontoo 2017 OFFICIAL
Ainakin kaksi ihmistä on kuollut ja useita loukkaantunut Lontoon parlamentin liepeillä tapahtuneessa välikohtauksessa, jota poliisi pitää terroritekona.
Kommentit (16)
Oon koittanut jo hetken etsiä täältä ketjua aiheesta. Veikkaan että aiempiakin ketjuja on ollut. Tämäkin varmaan poistuu. Onneksi terroristi kuoli jo poliisin luodeista. Hyvä poliisit!
Minusta on aikaista tuomita terroriteoksi. Yksittäistapaus. Ei varmaankaan ole salaliittoa tai poliittista ym tarkoitusperää taustalla. Yksilön pahoinvointia, jossa esim uskonnolla ei ole merkitystä.
Nyt varmaan täyttyy Facebook Union Jack-profiilikuvista.. Juu itse en liitä sitä omaan profiilikuvaan.
Vierailija kirjoitti:
How about a keksitty story?
How about now. Tsekkaa vaikka BBC:n sivut jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aikaista tuomita terroriteoksi. Yksittäistapaus. Ei varmaankaan ole salaliittoa tai poliittista ym tarkoitusperää taustalla. Yksilön pahoinvointia, jossa esim uskonnolla ei ole merkitystä.
Haastattelussa brittiläinen terroriexpertti sanoi kyseessä olleen terroriteko.
Vierailija kirjoitti:
Mvssä ukon kuva
Ja kaikissa ulkomaisissa lehdissä. Ei tarvi mistään MV:sta käydä katsomassa.
Pidetään keskustelu asiallisena.
Kuinka monta epäiltyjä on, yksi vai kaksi? vai enemmän?
Minä en tykännyt enkä tykkää tästä uutisesta koska ne aina tulevat jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa.
Herätys kaikki naiset, islamisaatio on juuri tätä Ja me kiistelemme keskenämme kun emme mistään mitään tiedä... Suosittelen lukemaan esim. Sharia law for non-muslims -kirjan.
Seuratkaa Sky Newsin live-lähetystä paikan päältä, niin saatte oikeaa tietoa.
Oikeaa tietoa, kuvaa vai mitä? Haluan nähdä silmilläni ihan tiedoksi vain!
Muakebprr kirjoitti:
Oikeaa tietoa, kuvaa vai mitä? Haluan nähdä silmilläni ihan tiedoksi vain!
Mvssä ukon kuva