Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOMREST petauspatjat ja tyynyt kokemuksia

Somrest petarit ja tyynyt
22.03.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta Somrest petauspatjoista ja tyynyistä? Kuulin, että Suomessa valmistettuja ja laadukkaampia, mutta edullisempia kuin Tempur ja Hästens.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkivat väkisin iäkkäiden vanhempieni ovesta sisälle (Pirkanmaalla), eivät oikein ymmärtäneet sanaa ei. Tuotteiden hinnalla olisi saanut oikean sängyn.

MASKEJA ei ollut käytössä ja kehtaavat tunkea vielä sisälle!

Vierailija
42/50 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin yritys kävi meillä myös kotimaiset sängyt ja patjat. Edustajalla esitteet ja hinnasto ei yrityksen mainos autoa. Teimme kaupat moottori sängystä jossa titaani jousitus. Todella asiallista palvelua ei painostamista. Odotamme kuutisen viikoa,sänky tuodaan kotia ja opastus myös kotona. T. Yrittäjä pariskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika näytti niin reppanalta siinä videolla🐼

Vierailija
44/50 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita ovat!

Aivan samat tuotteet löydät noin kolme kertaa halvemmalla lähes jokaisesta huonekaluliikkeeestä, jos et usko niin käyppä kysymässä. Somrest perustuu oikeastaan täysin huijaukseen ja painostukseen omasssa kodissasi. Kiertävät paljon maaseudulla alueilla missä vanhempia ihmisiä, minkähän takia?

Vierailija
45/50 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sängyt voi tilata suoraan valmistajalta puoleen hintaan.

Vierailija
46/50 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken Somrestin edustaja kävi ovella. Vaimo avasi oven ja ihmettelin kun vaimo vastaili outoihin kysymyksiin nukkumisesta ja muusta. Menin itsekin ovelle missä myyjä oli ilman maskia yrittäen puoliväkisin tulla ovesta sisälle. Sanoin tiukasti ettemme osta mitään mutta myyjä vaan kertoo etteivät ole mitään myymässä vaan esittelevät nukkumisjärjestelmää Jouduin kahteen kertaan tiukasti sanomaan, ettemme osta mitään. Olemme iäkkäitä ja vaimoni helposti ympäri puhuttavissa joten onneksi olin kotona.

Vierailija
47/50 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman maskia ne meillekin tulivat myymöön, kiertävät koko kylän. Koronaa on jo muutenkin liikaa meillä vanhuksilla. itse luulin noita joksikin hoitajiksi, kunnan lähettämiksi. 6000 euron loppusumma parin patjan ostoon on ihan liikaa. siinä on melkein puolen vuoden eläke. Kotimyynti pitäisi lopettaa lailla. Poliisit olisivat saaneet tulla avuksi.

Vierailija
48/50 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä onnellinen somrestin asiakas. Meillä ollut unisänky käytössä nyt 8 vuotta ja en kyllä ala vaihtamaan mihinkään muuhun enään. Tietysti tämän tasoinen tuote maksaa enemmän kun ulkolaiset välttävät tuotteet. On ihan hintansa arvosia tuotteita. Yksilöity vahvikepala systeemi on se syy miksi itse tykästyin tuotteeseen, toki vahvikepalat on hiukan kärsinyt vuosien saatossa.

Olen tyytyväinen ja minua palvellut myyjä ei ollut ollenkaan agressiivinen tyrkyttäjä niinkuin täällä osa viesteistä antaa ymmärtää. Tutkikaa hyvät ihmiset mitä kunnon sängyt maksaa. Joko palautteet on kilpailijoiden kirjoittamia tai sitten vaan asioista tietämättömien kateellisten köyhien kirjoittamia.

Vierailija
49/50 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Meillä ollut käytössä +2v ja vauva lapsi perheessä tullut patjalle pissat sun muut.

Ei ole homeessa sekä patjan kunto on kuin uusi.  Päällisen pesu oli helppoa ja sen sai helposti myös takasin paikoilleen.

Minä ja mieheni olemme Somrestin patjaan sekä asiakaspalveluun erittäin tyytyväisiä :)

Hyvää kevättä kaikille.

Minä ja mieheni tunnistamme kyllä mainoksen kun sellaisen näemme :)))

Hyvää kevättä kaikille. 

Vierailija
50/50 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Täällä onnellinen somrestin asiakas. Meillä ollut unisänky käytössä nyt 8 vuotta ja en kyllä ala vaihtamaan mihinkään muuhun enään. Tietysti tämän tasoinen tuote maksaa enemmän kun ulkolaiset välttävät tuotteet. On ihan hintansa arvosia tuotteita. Yksilöity vahvikepala systeemi on se syy miksi itse tykästyin tuotteeseen, toki vahvikepalat on hiukan kärsinyt vuosien saatossa.

Olen tyytyväinen ja minua palvellut myyjä ei ollut ollenkaan agressiivinen tyrkyttäjä niinkuin täällä osa viesteistä antaa ymmärtää. Tutkikaa hyvät ihmiset mitä kunnon sängyt maksaa. Joko palautteet on kilpailijoiden kirjoittamia tai sitten vaan asioista tietämättömien kateellisten köyhien kirjoittamia.

Juupa juu, pölynimurikauppias Somrest. Selvähän se on, että kriittinen palaute on kilpailijoidesi kirjoittamia. Sinun kirjoittamat juttusi taas ovat aitoa kansanliikettä.

Hyvää kevättä, Veijo Somrest!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän