Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOMREST petauspatjat ja tyynyt kokemuksia

Somrest petarit ja tyynyt
22.03.2017 |

Onko kenelläkään kokemusta Somrest petauspatjoista ja tyynyistä? Kuulin, että Suomessa valmistettuja ja laadukkaampia, mutta edullisempia kuin Tempur ja Hästens.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
2/50 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen petauspatjaa ja tyynyä,joka tukee hyvin niskaa. Selkäkivut eivät vaivaa enää aamuisin ja yöt tulee nukuttua levollisesti. Kalliit olivat,mutta ajanmyötä maksavat itsensä takaisin.Royal petauspatjalle ja tyynylle 100 pojoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mistä saa halvemmalla?

Vierailija
4/50 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu meilläkin hintansa arvoisia tuotteita. Iso peukku ja vanhoihin paskoihin ei ole palaamista.

Vierailija
5/50 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ainetta nämä patjat on, kun ei mistään löydy tietoa siitä?

Ihan vertailun vuoksi haluaisin tietää. Missä tätä Somrestia valmistetaan?

Vierailija
6/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistetaan kouvolassa. Viskoelastinen geelivaahto.

Vierailija
7/50 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pelittänyt hyvin. Ollut 2v käytössä. Edelleen kuin uusi. Päällisen olen kerran pessyt.

Vierailija
8/50 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut käytössä +2v ja vauva lapsi perheessä tullut patjalle pissat sun muut.

Ei ole homeessa sekä patjan kunto on kuin uusi.  Päällisen pesu oli helppoa ja sen sai helposti myös takasin paikoilleen.

Minä ja mieheni olemme Somrestin patjaan sekä asiakaspalveluun erittäin tyytyväisiä :)

Hyvää kevättä kaikille.

Vierailija
9/50 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Somrestin petari ollit käytössä muutaman kuukauden, ei moitittavaa. Tuolla ylempänä joku sanoi patjojen käyttöiästä jotain, niin itselle käyttöiäksi sanottiin n. 8 vuotta ja kerrottiin, mistä tunnistaa kun materiaali alkaa mennä huonoksi ja on aika päivittää.

Ittellä ei ole ainakaan vielä mitään pahaa sanottavaa yrityksestä ja itse tuosta konseptista tykkäsin, kun pääsi omassa sängyssä kokeilemaan miltä materiaali tuntuu. Ja kuten myyjä lupaili, niin on helpottanut selkäkipujen määrää.

Vierailija
10/50 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi myyjä. Oli erittäin asiallinen ja hyvä kuva jäi yrityksestä. Emme vielä tuotetta ostanut mutta harkintaan kyllä menee koska tuote oli erittäin hyvän tuntuinen.

Vierailija
11/50 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Meillä kyseinen petari. Ostimme 3 viikkoa sitten. Ihan kun olisi selkä paremmassa kunnossa. Ainakaan ei aamulla niin kankea olo. 😅 vielä en kummempaa osaa sanoa.

Vierailija
12/50 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla on muitakin kotimaisia merkkejä vastaavasti myynnissä. Itse ostimme vastaavanlaisen myyjältä joka kävi kotona myymässä. Tämä yritys tosin ollut jo yli 10 vuotta, jos oikein muistan yli 15 vuotta markkinoilla ja heidän tuotteita myyty lukuisiin laitoksiinkin ammattikäyttöön, tämän kuulisi kertovan ainakin laadusta. Itse olen hoitaja ja töissä laitoksessa jossa myös tämän firman tuotteita ja on todella laatua.

Joten välillä kannattaa ihan vertailla tosissaan näitä tuotteita ja materiaaleja.

Vierailija
13/50 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjanpetaaja kirjoitti:

Kannattaa kiertää kaukaa. Kyseinen firma on hieman kyseenalainen. "Toimitusjohtajana" on entinen pölynimurikauppias, joka väkisin kauppasi esim. vanhuksille niitä Hedengrenin imureita. Lisäksi näyttävät täällä itse kommentoivan ketjuun, kuinka hyviä patjoja heillä on. Että semmosta..

Mistäs tiedät että entinen imppakauppias. Taidat itse olla katkera imurikauppias

Vierailija
14/50 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somrest toimii koti myyntinä ja valmistetaan kouvolassa 💪🏻😊kotimainen ja hintansa väärti

Vierailija
15/50 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttua98 kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/04/24/yksinainen-vanhus-helppo-kohde…

Onko tämä näitä samoja?

Ko. Yritys näyttää olevan perustettu vuonna 2016.

Vierailija
16/50 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan näille lainaa myöntää 😅

Vierailija
17/50 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Somrestin tyynyn 4 vuotta sitten ja sen jälkeen on niskavaivat pysyneet poissa ja 3 vuotta sitten ostin heiltä myös sängyn, koska olin niin tyytyväinen tyynyyn. Paras sänky, mikä minulla on ikinä ollut!

Lisäksi täytyy sanoa, että heidän asiakaspalvelunsa on aivan ensiluokkaista.  Ainaki minun luonani vieraili asiallinen, asiantunteva ja mukava myyjä!

Vierailija
18/50 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Ostin Somrestin tyynyn 4 vuotta sitten ja sen jälkeen on niskavaivat pysyneet poissa ja 3 vuotta sitten ostin heiltä myös sängyn, koska olin niin tyytyväinen tyynyyn. Paras sänky, mikä minulla on ikinä ollut!

Lisäksi täytyy sanoa, että heidän asiakaspalvelunsa on aivan ensiluokkaista.  Ainaki minun luonani vieraili asiallinen, asiantunteva ja mukava myyjä!

Aika noloa yritykseltä esiintyä asiakkaana =(

Vierailija
19/50 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt missään nimessä ostako tältä somrestiltä mitään, saatte mistä tahansa huonekaluliikkeestä samat tuotteet vähintään puolet halvemmalla, varsinkin näistä ketjuihin kuulumattomista liikkeistä. Nämähän käy ovelta ovelle kauppaamassa ja yllättäen ovat keskittyneet vanhempiin ihmisiin, eikä taida syynä olla että haluavat että vanhemmat ihmiset nukkuisivat yönsä paremmin😉 Eli aivan suoraan verrattavissa imuri- katto- ym. kulkukauppiaisiin.

Vierailija
20/50 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä... Täysin vastuuton yritys, kulkevat nyt pahimpana korona aikana ovelta ovelle levittämässä Koronaa. Edustajilla ei kasvomaskeja ja vaikka ylimääräisiä kontakteja kehoitetaan nyt vakavasti välttämään niin nämä kiertävät kuin mehiläinen kukasta kukkaan välittämättä ihmisten terveydestä.

Näin vastuuttomalta yritykseltä en osta tänään enkä huomenna yhtään mitään. Toivottavasti heidän toiminnan seurauksena ei jokin syytön kotona turvassa oleva henkilö sairastu vakavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi